" Tiež ma zaujal pokles počtu sťažností na EMTEST oproti minulému roku zo 68 na 8 "
--->>> neviem, ako klasifikujú tieto " sťažnosti na Emtrest ", ale pokiaľ ide o sťažnosti typu zle stiahnutý kredit, zle fungujúci označovač a podobne, tak to je volovina.
Ale zato si pamätám jeden prípad (nepísal som - moja chyba) 5241 na L17 (mesiac a čosi dozadu). Sedel som úplne vpredu. Tam bolo nafajčené ako v Carihrade.
Veľmi sa mi páči jedna pochvala v Dopravárovi:
"Pochvala vodičovi autobusu od dispečera, že na zastávke ochotne počkal na dobiehajúceho cestujúceho, ktorý bol po operácii."
Nuž dobiehať na autobus po operácii... to musel byť tvrďas. ?
Tiež ma zaujal pokles počtu sťažností na EMTEST oproti minulému roku zo 68 na 8, a aj pokles v kategórii "Neprípustná komunikácia vo vysielačke" z 8 na 2. ? No najviac sa mi ľúbilo, že z 11 sťažností na zafajčený autobus bolo 8 neopodstatnených. To ako sa dá? ?
no zjavne si dost nespokojny s danou situaciou ktoru si opisoval v #50988 a pises tam aj : "nechcem to nahlasovat" alebo inac povedane nechces podat staznost .. preco? ako sa ma nieco zlepsit ked chyba spatna vazba ?
... počet zálohových služieb nezáleží na referáte cestnej výpravy ale na úplne inom odd. DPMK. Takže ak tam rozhodnú o väčšej potrebe zálohových služieb tak určite urobíme všetko preto aby sme túto požiadavku za optimálných podmienok aj splnili.
Ano ale je rozdiel či otvori predne dvere na Solarise a Tedome alebo Karose, tam ťaha viac, ale to je jedno, na 80% s tebou suhlasim. Akurat neviem čo ti vadi na tom, že čajočkam vodiči dvere otvoria? VeĎ je to prirodzene, že sa muži zaujimaju o ženy. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pedro77