nie nie, islo mi o obsluhu TU ,takze nie.., dvojka by mohla ostat tak jak je,komu by sa nechcelo na stanicu dookola, tak prestup na MMM (nove L3,6) , tak ako aj teraz(L17,19)..
vychodnym smerom? noo teraz som trochu mimo..neviem ako to myslis.. no v kazdom pripade to bol len navrh riesenia, co sa tyka finalneho riesenia urcite existuje viac vhodnych variant... islo mi o to spojit severnu cast terasy so stanicou a TU so stanicou, myslim ze by bolo koho vozit... samozrejme L1 a L3 by boli koordinovane z jazera a niektora linka iduca na lokomotivu by musela koncit na nMMM. Vysledok: koniec autobusom na krizovatke letna-zimna, koniec prepchatej L17.
nepíšeš blbosť o tej zákrute? bol tam triangel dosť dlho a už vtedy sa tam na ňom otáčali T-čka, niekde bola aj fotka električky na Engelsovej, keđ nájdem naskenujem....
nebolo by skôr lepšie L 3 presmerovať cez stanicu východným smerom a zrušiť L 2 Tým by veľmi nezmenil počet vozkm, zatiaľ čo pri Tvojom návrhu by sa musel navýšiť o predĺženie L 3. Navyše by vznikla potreba koordinovať až 3 linky v úseku z Lokomotívy po NO ( L 1, L 2 a L 4 ) a zároveň by musela byť koordinovaná L 3 a L 1 v úseku Jazero - NO.
jasne ze ta trat chyba, ved to vidno na autobusovom nastupisti pre L17,19, stale je tam kopec ludi. Vedel by som si tam predstavit chodit L6, cize taky okruh zo stanice cez snp a cez MMM znova na stanicu a predlzit linku c.3 zo stanice dalej na MMM s konecnou na stadione TU. Takto by pre potreby TU stacila tato jedna linka ktora by naraz obsiahla MMM, stanicu, NO a este by bolo aj zachovane spojenie s jazerom a netrebalo by tam ziadne busy ktore sa tam do tej krizovatky aj tak nezmestia. L7 zrusit, namiesto nej L1..
ono to možno súvisí aj s tým, že Engelsova ulica, po ktorej električky premávali, sa výstavbou "krásnej" novej stanice, budovy pošty atď. zlikvidovala/skrátila, viď postupný vývoj: http://www.imagebam.com/image/44dfcf56568351
Trojuholník na Stromovej už potom veľké opodstatnenie ani dlhú životnosť nemal.
Lebo Generel dopravy ako doplnok Smerného územného plánu z roku 1963 navrhol, aby do roku 1975 boli v meste ponechané iba tri električkové trate: Havlíčkova - Hlavná - Barca, Nám. MMM - tr. SNP - Moldavská cesta a Železničná stanica - VSŽ. A tak sa začali postupne rušiť existujúce trate, chvalabohu tí blbci čo to vymysleli, nestihli zrušiť aspoŇ trať Zimná - B.Němcovej. Ten "múdry" generel súčasne navrhol aj nové trate - ZŤS(VSS) - Krásna, ZŤS(VSS) - Moldavská, a trať na Východné mesto. Prvé dve sa zrealizovali (našťastie).
takže kôli jednej zákrute zrušili celú trať? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA