jt - ak aj nastane na linke neočakávaná situácia, vodič používa štandardný režim, ktorý prípadne pomocou manuálnych úkonov upravuje. Ak by totiž aj boli pripravené v palubákoch trasy (aj s nápismi na tabuliach), nebolo by možné dodržať časovú kontinuitu medzi plánom a realitou v súvislosti s odbavovaním cestujúcich.
TA - záleží, o akú nefunkčnosť tabuli ide. To, čo popisuješ z dneška je samozrejme nefunkčnosť na strane údržby zariadenia EMtest. Ak nejdú tabule v celej zadnej časti autobusu (viď napr 3004) tak to je zrejme preseknutá zbernica v kĺbe. Je rovnako mnoho chybnych buse tabúľ, ktoré sa neaktualizuju alebo vôbec nejdú. A aj emtest tabule sú na tom rovnako.
To, že tu máme dva systémy v princípe nie je nič až tak negatívne, chce to len osobitý pristup k riešeniam problémov, zvysenu komunikáciu v trojuholníku FS SOFTWARE - EMtest - BUSE
TA - záleží, o akú nefunkčnosť tabuli ide. To, čo popisuješ z dneška je samozrejme nefunkčnosť na strane údržby zariadenia EMtest. Ak nejdú tabule v celej zadnej časti autobusu (viď napr 3004) tak to je zrejme preseknutá zbernica v kĺbe. Je rovnako mnoho chybnych buse tabúľ, ktoré sa neaktualizuju alebo vôbec nejdú. A aj emtest tabule sú na tom rovnako.
To, že tu máme dva systémy v princípe nie je nič až tak negatívne, chce to len osobitý pristup k riešeniam problémov, zvysenu komunikáciu v trojuholníku FS SOFTWARE - EMtest - BUSE
maggi_381