Mne obyvateľ domu na Zinkovej 20 do očí tvrdil, že GOčka trolejbusu stojí 9 až 12 miliónov Sk (pričom suma je kdesi na úrovni 1/3 až 1/4 z toho čo mi tvrdil - na to som samozrejme ani nereagoval, ale prešiel to taktným mlčaním) a že sa to neoplatí generálkovať, ale radšej kúpiť nový bus. Lenže akosi sa prerátal, lebo na nové zjavne tak skoro nebude. Tak budú musieť udržiavať tieto a dosť dlho.
Knapík nedá, lebo spolu s Kolarčíkom a ich družinou peniaze prejedli na hlúposti. Tak zase nemáme... Roky 1994 až 1998 sa opäť vrátili.
Nuž čo, "odborník", čo má prehľad, koľko čo stojí.
Dneska som skusil 1X ten zazrak od Emtrestu (mala skatula na predaj listkov) a taky smejd aby clovek pohladal ... by som hlavu odtrhol tomu kto to pustil do vyroby... abo tomu kto to kupil...
Veď aj došli - to som netvrdil že nie - akurát ich nekúpilo mesto ani dopravný podnik, ale súkromná spoločnosť Zájazdy Bratislava ich dostala od svojej materskej (rakúskej) firmy.
Veď samozrejme. Je jasné, že za tých 8 rokov sa to preplatí, ale rozpočet nepustí. Nevraviac o tom, že teraz začína tlačiť topánka aj čo sa týka trolejbusov. Tam žiadna GOčka ešte neprebehla (len rôzne VP, SP).
To bola moja chyba, že som dôveroval neovereným zdrojom. Ak je to tak, tak sa ospravedlňujem. Bol som v tom, že do BA prišli nejaké jazdené vyradené vozy z Viedne.
Re #48821 eMareq: Z hľadiska momentálnej nákladnosti áno, je to lacnejšie. No je na zváženie, či sa viac oplatí cenu vozov preplatiť v lízingu, alebo banke na úrokoch úveru. Jeden aj druhý spôsob má svoje pozitíva aj negatíva.
Nešír tu, prosím Ťa, bludy - Bratislava žiadne viedenské MANy nekúpila. Tie MANy, ktoré v BA jazdia ako záložné vozidlá, patria súkromnej spoločnosti Zájazdy Bratislava, ktorá ich získala od rakúskeho dopravcu Dr. Richard, svojej materskej firmy. Jediné, čo máme v prenájme, sú Tedomä.
V Bratislave sa zatiaľ tento systém nepoužíva, ale je pravda, že sa o tom uvažuje. Zrušili im tenter na nákup nových vozov a sú v rovnakej situácii ako my. Nedostatok prevádzky schopných autobusov - nemá čo jazdiť. To čo sa za roky zanedbávalo treba rýchlo hasiť - na spôsobe nezáleží. Dúfam, že nedospejeme ako rusi, že skupujú vyjazdené autobusy z EÚ, aj keď na druhej strane sú to autobusy v oveľa lepšom technickom stave ako tie naše 15 - 20 ročné.
Možnosti sú zrejme naozaj dve. Buď je to dĺžka trolej. vedenia, lebo so smyčkou okolo Sociálnej poisťovne a s odbočkou na Myslavu krát dva by to aj sedelo, alebo má pravdu Nodes, že si autor poplietol KD s TD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes