Keď mi niečo prekáža, poviem čo. Keď sa mu nechce rozprávať, nech mu dohrajú do emtestu hlášku "Posuňte sa ďalej do vozidla, bránite vodičovi vo výhľade." Ale verím tomu, že tento by sa neunúval ani tú hlášku spustiť a radšej by sa ticho pozeral do späťáku a čakal...
Z tích nervóznych ľudí sa asi ozvala prvá moja mama. Ona ma rada celý dopravný systém MHD. ?
Aj dnes nemenovaný človek tiež premudretý jak kilo soli v štvrťkilovom balení čo ma reči jak koza bobkov strhol trolejové vedenie. ?
Raz som už o tom písal. Keď v plnom voze niekto stál v žltej zóne, vodič stál bez slova v zastávke aj niekoľko minút, až kým na ňho nervózni ľudia nezačali kričať. Následne im oznámil, že on nie je povinný nikoho o ničom informovať a nech si prečítajú prepravný poriadok. A potom si ešte pár minút vyvreskoval z kabíny svoje a hulákaním si POČAS JAZDY vymieňal názory s cestujúcimi. Vyvolávač úplne zbytočných konfliktných situácií.
Nie som z tych, co budu volat z autobusu fizlov, lebo vodic pocas jazdy telefonuje. Nenahlasil som ani experta, co za volantom fajcil. Ani experta, co fajcil na konecnej pri Cassovii, aby vzapati do takto zasmradeneho autobusu pustil ludi. Ani frajera, co s kamosom za budkou namiesto cumenia na cestu, na pol autobusu preberali kozy vsetkych peknych dievcat, ktore stali na zastavke. A ani toho, co celu jazdu vypustal frazy, z ktorych by ocervenel este aj ten Solaris...
Stal som pri dverach a daval znamenie este pocas statia na cervenej na semafore. Vzapati som pre istotu dal znamenie aj ked sme sli cez prechod. Ked som videl, ze neodbocuje k zastavke, tak som uz daval v kuse. Navyse na zastavke STALI LUDIA, ktorych tam nechal !!! A ignoroval aj to, ze som zozadu krical ZASTAVKA, STOJIME HALOOOOO.... O hlasitost mojho prejavu obavy nemaj, kedze sa na mna otocil cely autobus. Navyse sa so mnou previezol aj chlapik, ktory stal pri strednych dverach a predpokladam, ze stopku stlacal aj on nezavisle odo mna.
Presne tak. Ide o výnimku pre MHD, teda to, čo tu malo byť od začiatku. Pre všetku dopravu platí pôvodná obchádzka, pre hromadnú a prímestskú platí výnimka.
v danej správe niekde nie je uvedené, že to bude platiť len počas mimoriadnej situácie, ale najskôr to tak bude. Po 2., v takom prípade nejde o žiadny bus pruh, ale len o umožnenie odbočenia.
aký má význam vytvorenie samostatného jazdného pruhu pre busy až na " konci " Slaneckej Bus pruh treba urobiť tam, kde sa tvoria kolóny a nie tam kde idú už 2 jazdné pruhy vedľa seba, ktoré sa aj tak na Nižných Kapustníkoch po cca 200 - 300 m spájajú pred vstupom na hlavnú cestu
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Axel