Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Isidor #48223:
Dajak mam dojem, ze tie glajzy sa vyrabaju uz od minuleho roku.
Reakcia na: Vladimír #48211:
Ked si spomenul Komenskeho. Rozmyslam, ci po novom tam budu spoje stacit. Robim tam, elektricky vidim z okna, spoje nie su nevyuzite.
Reakcia na: Isidor #48229:
Predpokladám, že áno. (Ja už robím imhďácke)
Reakcia na: eMareq #48228:
aj CP sa budú prelepovať? ? (služobáky, palubáky...)
Reakcia na: Isidor #48225:
Áno. ?
Reakcia na: tbus #48207:
keby bol prípoj na každý 2. spoj L 4, tak možno aj hej. Po novom by mohli byť intervaly 20' / 30' / 24' / 40'. Teraz sú dosť kostrbaté v rannej špičke, kedy nechodí L 12 veľmi pravidelne : 15' - 30' / 60' / 30' / 60'. Takže jednoznačne by došlo k zlepšeniu spojenia.
Reakcia na: Mat123 #48215:
tým by si nevyriešil vôbec nič - naopak, ešte by sa taká L 4 musela koordinovať s L 6.
Reakcia na: eMareq #48224:
už od zajtra?
Reakcia na: Isidor #48223:
V súvislosti s opravou časti horskej dráhy sa jazdná doba medzi Levočskou a VSS X skracuje o minútu v každom režime, pričom sa menia odchody liniek z Važeckej tak, že ku doterajšiemu odchodu sa pripočíta 1 minúta. V opačnom smere sa logicky od Levočskej po Važeckú jazdné doby skracujú takisto o minútu.
K zvýšeniu rýchlosti generálny riaditeľ doplnil: „Zvýšenie rýchlosti znamená, že budeme musieť upraviť cestovné poriadky, doprava sa zrýchli zhruba o jednu minútu. Cestovanie však bude nielen rýchlejšie, ale predovšetkým bezpečnejšie a zníži sa aj hlučnosť električiek". ?

Predseda predstavenstva DPMK Igor Jutka pripomenul, že rekonštrukcia pri moste VSS nie je jediná, do ktorej sa Dopravný podnik v uplynulých mesiacoch pustil. (...) „Začali sa realizovať prípravy na rekonštrukciu električkovej trate na križovatke pri Športovej hale, kde sa musí nechať vyrobiť celá koľajová konštrukcia, takže rekonštrukcia bude dokončená až o rok." ? ?

http://www.kosice.sk/article.asp?id=5673
Reakcia na: Mat123 #48216:
bola to 523
Reakcia na: 5 #48205:
Doplním ako som to myslel. http://tinyurl.com/krop64 - takto by to šlo od VSS priamo cez Barcu s tým, že autobus zíde okolo školy a pokračuje ďalej do Šebastoviec. Druhá aleternatíva by spočívala v tom, že na Oslobodediteľov zíde skôr, čiže tu by bol možný pohodlný prestup na L4 už pri soche a sever Barce by bol obsluhovaný po Abovskej, Barčianskej k VSS, v opačnom smere k soche. Čiže napojenie na linku 4 by bolo dvoma smermi a teda počet možných napojení by bol interval linky x 2.
Reakcia na: Nikoliatko #48219:
Tam ako stojí 16-ka smerom do mesta.
Smiem sa opýtať, L14smerom na Bankov má zastávku na Mieri - tam, ako stoja trolejbusy a 18 alebo tam ako stojí 16 a 12?
Reakcia na: eMareq #48214:
Už len začínam pochybovať, či by tie napájače nenajazdili viac km ako polhodinová 12-ka. ? Príliš komplikované by to bolo. Tá L4 v Barci je niečo podobné ako Americká tr. na THC. Keď tam postavia trať, veľa sa tým neporieši...
Reakcia na: Mat123 #48215:
Keď zaplatiš tie vozkm tak nech L4 chodi aj po všetkych koľajniciach čo mame v KE.
Reakcia na: solac3903 #48174:
Ja som videl na Jazere nejaké KT8D5 okolo 7:30 ?
Podľa mňa, by mohla ísť L4 po trase Socha JPII - Alejová - Moldavská - ŽST, s tým, že by sa celý den nechala L3
Reakcia na: 5 #48210:
Stáť by bus pri soche rovno mohol, aj parkovať. A to na to na tej druhej koľaji, kedysi vyhradenej pre linky 8, R8.
Reakcia na: jt #48212:
Prípadne by sa z Barce dalo schádzať pri električkovom obratisku, myslím, že tam sa dá odbočiť na oba smery, teda aj pri ceste späť by sa tam dalo ísť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.