Slabé využitie bolo v čase sedla, nie cez víkend. A ja si kladiem druhú rečnícku otázku: "Sú na návrat L3 a L4 (do pôvodných trás) voľné km?"
Časy keď z JZR chodili linky 1, 3, 5, 7, 9 a na tej trati bol priemerný intervalo 144 sekúnd, sú dávno preč. Najprv sa zlikvidovala L1, potom L5 no a teraz aj L3. ?
K zverejneným informáciám #46568):
ED: Ak L3 mala slabé využitie, kladiem si rečnícku otázku, koho bude cez víkendy voziť L4 medzi Barcou a ŽST.
AD:
Prekvapuje ma zachovanie L22 a 25 v súčasnej podobe, tie by som zrušil a nahradil takto:
L14 - doplnil by som ešte vetvu 14Dž (Loky - Džungľa),
L13 - Baňa Bankov - Amf. - TU - ŠTU - Mier - THC-obec,
L32 - Myslava, Maša - Spol. pavilón - Poľov
Ešte viacej som ušetril. ?
Taktiež sa prikláňam k názoru, že číslo 34 by malo ostať linke z THC cez Mier na KVP (väčšia časť trasy súčasnej L34) a to čudo z Kláštora do Optimy nech sa volá, ako chce.
treba ich čo najskor vydymiť z úľov .Jeden rozpredáva trolejbusy,druhý kvôli vedúcej funkcii nevie čo so sebou,ďalši tlačí plničku CNG hádam až do kuchyne
do decembra 2010 môže ostať z mhd (a aj z cestujúcich) iba torzo a návrat na stratené pozície sa už nemusí nikdy podariť. Najhoršie na tom je, že povedzme si reálne, ani po 2010 nemáme nádej na radikálnu zmenu osadenstva samosprávy..
Jazdili a dokonca všetky. Nikdy nezabudnem na ikarus 412? na L25 z Člnkovej odchádzajúci stále na 02. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Trucker4091