No a čo s tým teraz chceš spraviť? Ku Mlynu nemá zmysel tú linku dávať. Na Dneperskej sa točiť môžeš len s prihliadnutím kurých očí (súkromný majetok). Keď tú vzdialenosť narovnáš, tak si nejakých 300 m od Važeckej. Tak to ju už tam rovno potiahneš.
Takže v sedle bude spojenie celého Jazera so ŽST zabezpečovať autobus napriek tomu, že tam idú koľajnice. Celodenný celojazerný súbeh nosnej L19 s ED. Dobre sa to začína.
Čiže v skratke - táto zmena nemá žiaden praktický ani ekonomický význam (nová L19 = stará L13+ stará L19). Tu sa nedá hovoriť o racionalizácii iba o zbytočnom posilňovaní autobusov na úkor električiek. Veď celú jednu električkovú linku, až na pár hodín denne, de facto zrušia a autobusy dajú na celú dĺžku trate, navyše pravdepodobne s redším intervalom. V tomto smere dôjde k ochudobneniu prepravnej kapacity pre obyvateľov Jazera (menšia kapacita autobusu voči električke, menej autobusových spojov ako električkových). Fakt úžasné...
Po starom:
Idem z Krásnej a chcem cestovať do centra/na západ: pôjdem L13 a prestúpim si na 3, 7, 9
Idem z Krásnej a chcem ísť na Južné nábrežie: pôjdem L13 a prestúpim si na 3, 7, 9 a potom si ešte raz na Dneperskej prestúpim na L19
Po novom:
Idem z Krásnej a chcem cestovať do centra/na západ: pôjdem L19 a prestúpim si na 3 (špička only), 7, 9
Idem z Krásnej a chcem ísť na Južné nábrežie: pôjdem L19.
Teda suma sumárum do centra a na západ idem s stále prestupom a len na Južné nábrežie idem po novom bez prestupu.
U obyvateľov Jazera nastáva zmena v tom, že do Krásnej alebo na Južné nábrežie pôjdu priamo.
Počet vozov na jednej aj druhej samostatnej linke dáva toľko ako keď tie dve linky spojíš do jednej jedinej. Čiže tu si neušetrí nič.
Súhlasím s tebou v tom, že na nej kumulovať meškanie ako hrom (teda ďalšie vozy do výpravy celkom zbytočne), že to bude jazdiť náhodne už po pár zastávkach, lebo sa tam nebude dať dodržiavať CP.
ak natiahnu L 19 až do Krásnej, tak predpokladám, predĺženie intervalov. Jednak aj preto, že to by bol priveľký luxus pre Krásnu. Ale teším sa na to, ako sa budú Krásňania sťažovať na to, že im nejdú spoje podľa CP - tak im treba.
držiteľ tohto preukazu ( vo všeobecnosti - nielen študent ) má nárok na bezplatnú prepravu a preukazuje sa osobitnou BČK platnou 365 dní, po ktorých si ju musí nechať predĺžiť, ak chce ďalej cestovať zadarmo.
chcel by som sa opitat aki narok ma student z ke pokial ma preukaz ŤZP-ťažko zdravotne postihnutehov či cestovne je zlacnene alebo za cestovne dpmk neplati nič dakujem za skoru odpoved ?
Ano v meste by bol 15 minutovy interval z na sidliska ako Furca, THC, KVP, Jazero v casoch od 20:00 - 23:00 kazdy den a este 4:30 - 8:00 v sobotu a 4:30 - 12:00 v nedelu a sviatky
To je sice fakt. Ale napr. do Kavecan a ZOO by sa mozno zisli pocas volnych dni posilove spoje. Okrajove casti by som mozno bol ochotny akceptovat aj hodinovy interval. Ale keby som tam byval, tak by som dal prednost autu. V meste ale 30 min. interval nema co robit.
No ako sa to vezme. 60 minutovy interval v uvedenych casoch pre MC ako Polov, Kavecany a 30 minutovy pre Krasnu mas uz teraz
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
harry386