Vies, ze teraz mi to (len) jedno CD nevadi?Bolo schovane za ramom okna. Ale tie modre ozdoby boli jednoznacne facky estetike a vkusu. Ako päst na oko.
Huraa, podme na to a budeme zivelne lepit na vozy modre, zlte, kriklave pasiky, pruzky, kolieska... Som za vyzdoby, ale decentne, nie aby vozy vyzerali ako papagaje z rovnikoveho pralesa.
Nedavno sme sa bavili o "vylepseniach a skulturneni" vozidiel samotnymi vodicmi. Neviem, ci si to niekto na 3505 vsimol, ale mne hned udreli do oci tie "krasne"modre mnohouholniky pod evidencnym cislom a na zrkadle.Fuj, ved je to otrasne, neesteticke, brudne, doslova to spati zeleno biely dizajn busu. Na mieste vedenia DP v momente strhavam vodicom z premii za taketo vylepsenia majetku DP.
Ako zistite mapa MHD zachytava stav od 29.7.2001. Takze nieje problem vidiet napr. L19 zachadzajuca k HM Jednota, ci L23 z let. akademie, L17 konciacu na Lingove, fungujuca L51, L52, L57. No proste hrba nezmyslov.
Nuz vcera som si to vsetko premyslel a odpovedam. Uz davnejsie si mi inde pisal, aky ma IDS vo vseobecnosti byt. Ako vidis z clanku, tak vyuzivany je minimalne (300 ludi). Myslim si, ze skor ide o nejake prisposobenie sa vlakov a SAD + MHD vzhladom na U. S. Steel.
Ako dalej pises, tak v DPMP sa chystaju zasadne zmeny (prestupna tarifa) u nas nie.
Cely doterajsi "IDS" je z mojho pohladu iba pokusim niekoho o nieco co ani riadne nefunguje. Do konca roka to urcite nespustia a myslim, ze to zostane na dlhy cas na papieri. DPMK i tak ma momentalne ine zavaznejsie problemy, aby sa este zaoberal IDSkom. IDS by sa mal urobit tak, ked budu vsetky podmienky splnene a nie "vyrabat pokusne" (ja to nazyvam beta) verzie.
Ten kto stvoril terajsi "neexistujuci IDS" si ho robil podla seba.
Ak si kliknete na hlavnú stránku www.cassovia.sk/korzar, vpravo sa Vám naskytne pohľad na fotografiu havarovaného 3505 ešte v ten večer, či noci, kedy sa to stalo.
Re #4635 Solaris maniak: Furčan Ti fotky posielať nemusí. Nájdeš ich všetky na iMHD v pondelkovom update.
? Furčan: Sorry, že som ti neodpísal, ale mám dačo s mailom a iba dnes som sa naň dostal. Keď sa to opravý hneď ti odpíšem ! Všetkých 6 fotiek mi došlo! Sú veľmi dobré ! Ostatné veci čo si sa ma pýtal - cez moj a tvoj mail. Ešte raz diky moc.
Samozrejme, ze integrovany system je dobra vec. Ale okrem problematickych miest, ktore naznacil Vladimir, je tu jedna vec, s ktorou si dovolim nesuhlasit:
Koordinatorom integrovanej dopravy ma byt zastresujuca firma, ale nemala by byt sukromna. Moze to byt akciova spolocnost, ale nie v sukromnych rukach, ale skor by mala byt v rukach VUC alebo ineho samospravneho organu.
Nové Solarisy začali jazdiť od utorka. A to nasledovne:
V utorok jazdil len Solaris 3530 na linke 30.
v stredu jazdili Solarisy 3530, 3528 zase na linke 30.
vo štvrtok jazdili 3528, 3530,3531 - linka 30
a v piatok jazdil na linke 30 len Solaris 3530 a Solaris a 3531,3528 na linke 18 ( spolu zo 3527 )
Dnes som si všimol,že 3528 je opať na L 30.
Všetky nové Solarisy boli pridelené vodičom zo 3501,3503,3504. Čiže asi takto - 3501= 3528
3503 =3530
3504= 3528
? =3529
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr
Koordinatorom integrovanej dopravy ma byt zastresujuca firma, ale nemala by byt sukromna. Moze to byt akciova spolocnost, ale nie v sukromnych rukach, ale skor by mala byt v rukach VUC alebo ineho samospravneho organu.