ta to zase len individuálny motorizmus by mal zelenú, chceš od lenivého slovenského substrátu aby sa trebal s nákupmi 100 m cez križovatku do električky a potom zase hneď prestupoval?
Ta však už sme raz mali linku 5 s celodennou obsluhou a aká bola prax? Dokopy 5 a pol cestujúcich aj s vodičom a jeho dvoma závozníkmi s foťákmi na krku... ?
ale nemyslim tu cestu pri tych garazach, ale novu cestu ktora ide poza novu optimu na mapach je vyznacena bohuzial este z cias ked sa nova optima stavala, tak neviem v akom stave to je teraz
Mal som takú úvahu, že v čase cca otváracích hodín centra L5 štandardne na ŽST. S tým, že v čase zvýšených prepravných nárokov na vzťahu LVIII - TU (prac. dni 9-14 hod.) by nejazdila na ŽST, ale k Amfiku (5A ako Amfik ? ). Tak by zároveň slúžila šudentom k TU a tiež dôchodcom z Terasy za nákupmi ( ? ) v čase, keď je Tr. SNP najviac zaťažená.
A v rámci možností 5-ku viazať na R1 a 5A na R7 (sumárne vždy 20').
žiadne autobusy. R7 a 5. resp. nejaké vetvy Linky 5, jedna smer Amfiteáter/Nám.MMM/a druhá na Stan.nám.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor
Rovnošaty pre vodičov MHD a dispečerov
http://www.dpmk.sk/images/stories/vyberove-konania/rovnosaty-pre-vodicov-mhd-a-dispecerov.pdf