Zatiaľ som videl, že všetko jazdí ako má. Len nechápem prečo v smere z centra musia jazdiť busy po ceste a nie po koľajniciach. Iný dôvod ako to, aby tčali v zápche a nestíhali odvážať cestujúcich nevidím ?
Inak, ráno, keď som sa bol pozrieť na výluku sa dvaja chlapíci, ktorí prišli služobným Favoritom rozprávali o oprave prístrešku za zastávke na predraďovacej koľaji na Južnú triedu. A na to ani neprispeje USS, to som teda prekvapený.
to by nebolo systematické riešenie. Pretože Eurobus by tým prišiel o cestujúcich a pritom tak či tak by musel naďalej vypravovať vozidlá na túto linku kvôli Ždani, Skárošu a Trstenom pri Hornáde a v podstate aj Gyňovu.
Takže ak, nech prevezme DPMK komplet celú L 802415.
predpokladám, že aj to plátanie sa nedeje len tak, ale kvôli tohtoročným cyklistickým pretekom KE - Tatry - KE, ktoré budú budúci týždeň. Keby nemuseli, ani prstom by sa nepohlo.
ale menenie CPčiek včera bolo zase na 1ku ? .Auto z DP,Forman prišlo na zastávku,postavilo sa na koľajnice a daváj meníme."Meniča" vôbec netrápilo,že za ním je nejaká brika,šak on ma času dosť ? .
Inač čo som dnes počul,tak "IKSKO" chodí jak sa mu zachce.Niektoré autobusy nezastavovali na ED zastávkach (smer VSS,x),ale na bežných autobus.zastávkach,však načo...
Ja by som autobusovú linku potiahol aj do Čane. Podobne, ako jazdia autobusy do nižnej Myšle. Myslím si, že obec by sa z podnikom nejak dohodla, Čaňa a Valaliky sú oveľa väčšie dediny ako Myšľa, tak od VSS by tam mohla jaziť aj celodnná linka v tarifnom pásme T2. Bol by som za čo najväčšiu možnú integráciu okolitých obcí do tarifných pásiem DPMK, no samozrejme tak, aby tie linky boli rentabilné a netrebalo ich dotovať. Košičania by nemali doplácať na spoje pre cezpoľných.
Nemáš za čo. Len som to zabudol otočiť a treba to aj zrovnať a orezať, opravím to. CP sa asi menili v celom meste, ale to si len myslím, nepozeral som sa na ne. Len som videl, že oznam na modrom papieri je na každej zastávke, ktorou prechádza výluková linka. Na električkovej zastávke Levočská ale ostali pôvodné, pretože tam linky "X" zastavujú na autobusovej zastávke.
jeden čas to mala robiť ešte SADka, ale dajak z toho zišlo. Najkrajšie je to keď sú tam tie mláky a ty zažiješ prekvapenie do čo si vošiel. Ja som to zažil už s 3903 ? zo zálohy, Tedomami, Karosami, Ikarusom 280 a ani jednému tá cesta neprospieva.
Včera ma dojalo, že cesta na Bankov sa dalej nerenovuje iba láta pláta...
Zacneme robit zbierku? Teraz vazne: Nezvysila by sa cena za ten dlhsi usek tym, ze trat je v BKV paneloch? Mozno blbost, len sa pytam. Keby aj to bolo 120 mil., radsej ich pouziju na nakup 20 kratkych CNG, nez na rekonstrukciu trate.
Ano, 2čku by som ukončil vo Valalikoch a ak by si objednala Kokšov-Bakša spoje tak by sa išli cez valaliky a nie okolo spaľovne.
Veď sa tam tam ničia tlmiče, namahaju ramy... - naklady pre podnik ale im je to jedno ?
Skoro 800 m opravy trate za 50 M. Ten zvyšný nezrekonštruovaný úsek (2 km) mi vychádza pomocou priamej úmery na 125 M (od začiatku panelov na Levočskej, ku koncu panelov na Važeckej), ak by to robili naraz. Nejak málo, nie?
Dík za foto CP -- ako furt, DP má v tom bordel a oproti PDF-kám, ktoré tu prebehli, je tam nejaká minútka hore-dole
Ale že vyvesili na mesiac aj zmenené CP pre ostatné linky, to som teda šokovaný je to len na úseku do Barce či v celom meste?
Srdečná vďaka (aj pre JT), celkom bez problémov som to zvládol za menšej podpory cestujúcich. No teda, to je naozaj tankodrom, ja byť RD alebo RT tak tam zruším MHD, kým si nedajú komunikácie do zjazdného stavu. Svojho času také niečo urobil pán Reiprich v Kavečanoch, ale títo terajší predposranci by si také niečo nedovolili, ani keby sa zrútil most cez Hornád alebo niečo podobné.
Ano pojde po tom tankodrome a pred branou od spaľovne je zastavka rašelinove zavody, potom je tam ďalšia (spaľovňa) tam su označniky na oboch stranach a keď sa ide až do kokšov bakše tka tma je ešte zastavka mestska zeleň abo dačo take a tma je taky provizorny domaci označnik.
Nejazdím síce na autobuse, ale poradiť ti viem. Odbočíš hneď za železničným priecestím na takú širokú hodne plátanú cestu (hneď pred mostom) a pôjdeš popri širokorozchodnej železnici, ktorá je na vysokom násype rovno k spaľovni. Pozor na zastávky, pretože v areály spaľovne nie je označovníkom označená zastávka Rašelinové závody (aspoň myslím, že tá).
Hneď za križovatkou a pojdeš vedľa širokorozchodnej (no ona bude kus vyššie na nasype) a potom ked dojdeš do Kokšov Bakše tak do ľava ku kostolu a stamaď pojdeš do prava (najprv kus rovno) a vratiš sa naspäť na začiatok dediny k žel. prejazdu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Alco
Srdečná vďaka (aj pre JT), celkom bez problémov som to zvládol za menšej podpory cestujúcich. No teda, to je naozaj tankodrom, ja byť RD alebo RT tak tam zruším MHD, kým si nedajú komunikácie do zjazdného stavu. Svojho času také niečo urobil pán Reiprich v Kavečanoch, ale títo terajší predposranci by si také niečo nedovolili, ani keby sa zrútil most cez Hornád alebo niečo podobné.