Na článku o kolízii električky a gumokolu pri amfiteátri ma mimoriadne zaujala jedna veta:
"Doprava električiek nefungovala v predmetnom úseku v čase od 12.30 do 13.05 hodiny. Nebolo to dlho, preto sa nenasadzovala žiadna náhradná doprava," dozvedeli sme sa z dopravného podniku.
Ja neviem, mám to vôbec komentovať?
28korunový lístok u vodiča v alternatíve "A" je blbosť. Ja viem, že je to tak v novinách napísané, sám som na to chvíľu čumel, ale som presvedčený, že šlo o omyl a pod sumou 28 Sk sa skrýval lístok na nočný spoj.
Na "tou vetou" som sa tiež pozastavil a tiež mi pripadá pekne nezmyselná. Ale vieš, novinári sa naučili nový termín - "výkon vo verejnom záujme" - tak sa s ním musia trochu pohrať.
Viem, co znamena lygnut na skuske, co je to prechadzat s odretymi usami, takze to poznam. Esteze v Ziline nie su elektircky, urcite by si sa tam elektrickoval. ?
aspon Ty mi s tym daj prosim pokoj, ja viem, ze v ociach vela ludi uz vyzeram ako uplny hlupak, ale len ten, ktory to zaziva vie, ake to skutocne je, a ze ucit sa nestaci, musis mat aj stastie. A na mna sa stastie uz davnejsie vykaslalo, vsetky skusky si musim "odsrat"...
K článku v dnešnom Korzári:
Dobre som to pochopil?
Alter.A: 14 jednoraz., 28 u vodiča, 450 mesačný
Alter.B: 15 jednoraz., 17 u vodiča, 440 mesačný ?
Ak som teda pochopil dobre, tak sa mi obe alternatívy zdajú dostatočne zvrhlé na to, aby neprešla ani jedna z nich.
A ešte veta z článku:
DPMK navrhuje zvýšenie cien v dôsledku zníženia výkonov vo verejnom záujme.
Moje poradie kvality prevádzky, údržby, rekonštrukcií a vobec technického perzonálu u dp s tram trakciou v rámci Česko-Slovenska:
1.Praha, 2.Ostrava, 3.Brno, 4.Plzeň, 5/6.Bratislava,Liberec, 7.Olomouc, 8.Most, 9.Košice.
A to som rodený Košičan, hrdý patriot! Ale proste je to tak.
Fiiiha, no ale dufam, ze mi neberu 344+340, tie som predsa kupil vo virtualnej drazbe JA!!! Nech si vezmu JanyVozy 349+348, Puc*u-Lucku 351+350 alebo aj Semanniky 349+352 ?
617 bude mat reklamu na Orosz? Takze po punskej 607-cke opaet nieco severoafricke? K tej sfinge a pyramide mohli este dohodit aj mumiu, aj by som im vedel poradit, koho z podniku by si mali zobrat ako vzor pri grafickom navrhu ?
Re Neopatolog:
Pan dopravny riaditel Bc. Dutko studuje na Zilinskej univerzite, tam pravidelne jazdieva na skusky a tak. Nic prevratne si nepredstavuj. A teda nejazdi na sluzobne cesty ale na cesty za studiom. "Musim sa veela ucit, mamicka, veela ucit ? " ?
Ozaj, k tej 337; ta tento rok nevyjde, lebo nema nahrate BUSE a pan S. chodi nahravat BUSE na Kolajovu dopravu ako Jezisko - raz do roka a aj keby ste veeelmi chceli, viac ani za Boha ?
Sarko:Hej,v autobusoch a v čistote vozidiel nemá DPB konkurenciu?. Vladimír:Hej,sieť prejdenú mám ale nejaká tá zaujímavosť sa vždy nájde (aj tá vozovňa).Ale ako hovorím,toto leto to vidím biedne.
Rekonštrukcie v bývalom Československu sledujem pozorne, takže môžem s určitosťou povedať, že DPMK je v tomto smere úplne na chvoste všetkých DP.
Jediné použité vyklápacie okná na T3 #337 a 361 sú otvárateľné v 45° uhle po celej dĺžke okien (mimo druhého vľavo, kde sa nachádza BUSE), takže ja osobne by som to prirovnal, čo sa týka vetrateľnosti, k súčasným vysúvacím.
Kým nebude starostlivosť o električky aspoň na takej úrovni, aby bola zabezpečená, resp. vyškolená a zaplatená základňa, ktorá sa bude o elektroniku starať, tak to zatiaľ nemá zmysel.
Čo sa týka električkovej prevádzky, v rámci SR je na tom pravdepodobne horšie DPMK. Avšak autobusovej prevádzke DPB hádam nemá žiadnu konkurenciu...
Košice - Dopravná nehoda medzi dvoma dodávkami a autobusom sa v piatok skončila našťastie len ľahkým zranením jedného z vodičov. K havárii došlo na Alpinke, kde 24-ročný vodič Renault Kango Branislav T. smerujúci do Košíc v ľavotočivej zákrute nezvládol riadenie. Nedodržal bezpečnú vzdialenosť od pred ním idúceho Peugeotu Boxer. Po kolízii odhodilo renault do protismeru, kde sa zrazil s protiidúcim autobusom.
Vodič renaultu utrpel pri zrážke mnohopočetné rezné rany, z ktorých sa bude zotavovať vyše týždňa. Alkohol u vodičov zistený nebol, škoda na reanulte predstavuje 250-tisíc Sk, na opravu autobusu a ďalšej dodávky bude potrebných po 50-tisíc korún.
Ozaj ako to bude s tym "vyletom" do PO (uz som ho i pomenoval: "Spoznaj MHD v bratskom meste" ;)/. Kto by este siel okrem mna?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BM