Reakcia na: Matyáš #4555:
1963 - T3 - T3/II - 243 až 272 - 30 ks
1964 - T3 - T3/III - 273 až 306 - 34 ks
1965 - T3 - T3/III - 307 až 319 - 13 ks
1966 - T3 - T3/IV - 320 až 323 - 4 ks
1967 - T3 - T3/IV - 324 až 335 - 12 ks
1970 - 2-dverová T3SU - súbor ND ~> 261/II
1971 - T3 - súbor ND ~> 267/II
1975 - T3 - súbor ND ~> 229/II
1976 - T3 - súbor ND ~> 239/II, 267/III, 301/II a 302/II
1979 - 3-dverové T3SU - 229/III a 298/II - spolu 9 ks
1982 - T3SUCS - T3/VI - 336 až 355 - 20 ks
1983 - T3SUCS - T3/VI - 356 až 375 - 20 ks
1985 - T3SUCS - T3/VI - 376 až 407 - 32 ks
1987 - T3SUCS - T3/VI - 408 až 414 - 7 ks
1989 - T3SUCS - T3/VI - 415 až 424 - 10 ks
Celkový počet dodaných T3 nie je možné vypočítať z dôvodu viacerých nejasností. Existovala minimálne jedna neevidovaná T3, ktorá slúžila k prečíslovaniu a postupne, od #243 až po #355 došlo k dvoj až trojnásobnému prečíslovaniu väčšiny vozidiel.
Vladimír
Vôbec neviem, odkiaľ máš informácie o zrušení zachádzania L15, 30, 32 a 55 na Exnárovu. A kde by akože tie linky mali končiť. S vysokou pravdepodobnosťou je to somarina (asi si niekto z Teba vystrelil). Prečo by sa mala rušiť MHD na Exnárovu, keď DPMK toľké roky za vybudovanie tamojšej otočky bojoval?
Re #4546 Solaris maniak: Dutko nikde nič o veľkej zmene od 1.7. nespomínal. Ak sa vyjadroval k väčšej zmene linkového vedenia, vždy sa jednalo o záver roka. A pokiaľ mi je známe, zatiaľ niet na svete ani návrhu, čo by sa akože malo meniť.