Mojim cieľom nie je sa tu vyplakavat a stazovat. Chcel som vediet preco je to tak. To je vsetko. Vysvetlil si mi to a je to v poriadku. Dakujem za vysvetlenie.
No skor ako budes este niekomu o tomto pisat. T3ky maju dve druhy kurenia. Kurenie odpadovym teplom a kurenie pomocne spiraloou. Kurenie odpadom je celkom postacujuce pri velkej zime, len musi byt vodic, ktory vie dobre pracovat z pedalom jazda a brzda. V KE viem o niekolkych fakt dobrych vodicoch, ktory to vedia spravne nazhavit. To co ty oznacujes kurenie na prvy stupen, je v skutocnosti kurenie pomocou pridavnych topnych telies. A to ma dve polohy, kurenie stupen 1 a 2. Vacsina vodicov vyuziva prave tento system, lebo je jednoduchsie prepnut prepinac po lavej ruke, ako sa trepat do polky vozidla a mordovat sa z prepinanim klapky. Rozdiel je v tom ako si napisal, odpadove teplo z EDB je zadarmo a kurenie pridavnym kurenim sa odraza na spotrebe elektriky
ja som siel dnes rano 9kou (T6) z Jazera. Kurenie bolo pustene snad naplno, pri radiatore sa nedalo vobec sediet, musel som si odsadnut, lebo ma palilo cez rifle.
Áno, viem ako to funguje. Prvý stupeň je práve toto, keď sa z útrob voza púšťa dovnútra zbytkové teplo (a s ním aj kopa prachu), čiže súprava nespotrebúva viac energie než je potrebné, no v takom teple je to viac na obtiaž než na úžitok.
kurenie vychadza z pod sedadiel...
Zrejme boli len otvorene klapky, vtedy fuka teply vzduch, teda odpadove teplo od brzd do voza... Urcite sa netemperovalo...
To ci su klapky otvorene sa da zistit na pravej strane kde bud fuka teplo, alebo nefuka...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5204