Aby elektrickova trat vyhovovala parametrom dualnej prevadzky, musi splnat urcite kriteria. Tie dosiahne zasadnou rekonstrukciou, ktora sa v podstate rovna novej trati.
Inak, keď sa hovorí o prepojení NMM a železnice cez centrum, mohlo by sa pouvažovať aj o obnovení malého mestského okruhu. Pri tak veľkej plánovanej investícii by mohli do projektu zapracovať aj toto.
Doteraz sa o tom nikde nehovorilo, ale mohlo by ísť o nejaké zmeny, hovorí sa už o IDS, nie o KORID, tak kto vie. Dúfam, že amatérizmus na najvyšších miestach nedosiahol až takých rozmerov, žeby do sveta vypustili takú zásadnú chybu.
"Súčasťou projektu IDS je okrem iného výstavba dopravného terminálu so zastávkou Košice – Sever, z ktorého povedie nová električková trať cez Námestie maratónu mieru (NMM) po Moyzesovej ulici až na Staničné námestie s napojením na železničnú trať - úsek od NMM po železničnú stanicu prejde zásadnou obnovou." (http://www.sme.sk/c/4366045/kosice-zacinaju-s-prieskumom-k-integrovanemu-dopravnemu-systemu.html)
O KORIDe mam dost materialov, ale nikde sa neuvadza Moyzesova. s pravdepodobnostou hraniciacou s istotou ide o mylne uvedeny nazov ulice, ktory mal byt Kuzmanyho.
Skvelá správa, len či sa to aj zrealizuje v takomto rozsahu. Vyzerá to, že Moyzesova sa konečne stane skutočným bulvárom, hádam sa niečo urobí aj s kasárňami a bývalou detskou nemocnicou (má sa to prerobiť na študentské domovy). Znamená to, že sa na Kuzmányho zruší električková trať?
Ak sa vybuduje trať po okraji pamiatkovej rezervácie, tak sa už asi nedočkáme obnovy dopravy na Hlavnej, ktorá bola pôvodne len dočasne pozastavená.
základy strojariny mám, ale len tie najzákladnejšie základy, čiže nemôže povedať, že sa v tom vyznám, nikdy som to bližšie neštudoval. Z môjho subjektívneho (laického) pohľadu to vyzerá na veľmi krehkú konštrukciu obalenú plastom. Že sú naše cesty v nie práve najlepšom stave mi je jasné, aj to, že na autobusoch to je vidieť, ale nečakal som, že na takto nových busoch sa to prejaví až tak rýchlo. Tie zvary mi prišli dosť nedôverihodné, tak som si dal do súvisu vek busov to, že každý jeden (až na jeden, ako tu ktosi spomínal) má nejakú prasklinu v konštrukcii a relatívne krehko vyzerajúci rám. Neukameňujte ma za to.
"Súčasťou projektu IDS je okrem iného výstavba dopravného terminálu so zastávkou Košice – Sever, z ktorého povedie nová električková trať cez Námestie maratónu mieru po Moyzesovej ulici až na Staničné námestie s napojením na železničnú trať (úsek od MMM po stanicu prejde zásadnou obnovou). Opačným smerom z terminálu Sever má byť vybudovaná koľajová trať na Sídlisko Ťahanovce. Ráta sa aj so samostatnou stavbou koľajového napojenia Letiska Košice na súčasnú električkovú trať pri Pereši (úsek od Moyzesovej ulice po Pereš tiež komplexne zrekonštruujú). "
"Využitím akejkoľvek služby spoločnosti Mediatex, užívateľ automaticky súhlasí s využívaním svojho telefónneho čísla na marketingové účely spoločnosti Mediatex, s.r.o."
nepis to co si len ty v hlave vymyslis. Ani nemas sajn preco praska ram na Tedome v oblasti prednej napravy. Karoseria Tedomu je kusok tazsia, vozidlo ma relativne nizko zavesene napravy. Naprava od ZF je zla varianta pre Kosicke cesty a nedostatocny balik penazi na udrzbu vozidiel. Vybite stabilizatory na prednej naprave vdaka cestam, sposobuju, ze sa netlmia razy, ktore vznikaju pri jazde nerovnym povrchom, automaticky po case odchadzaju tlmice a razy pri prejazde dierami su silnejsie. A ak mas cyklicky pretazovany ram razmy, tak je jasne ze po case sa material unavy a nastane deformacia alebo lom. To je pripad Tedomu. K napravam prispela cesta na Furcu, ktora bola v dezolatnom stave, dalej cesta k ZOO. Nakolko som jazdil po nich tak viem ako trpel voz pri prejazde. Napravy od ZF su konstrukcne riesene pre nemecke a francuzke cesty. Bohuzial este len minuly rok odprezentoval Mercedes novy typ naprav pre nizkopodlazne vozidla, ktory vyuziva podobny system ako zavesenie naprav McPershon a znizuje tak zatazenie na napravu a ako aj lepsie kopirovanie povrchu vozovky. Je to obdobne zavesenie ako bolo u Ikarusu a Karos na Slovensku. Je otazkou, kedy ktory vyrobca si odkupi licencne pravo na pouzivanie tohto typu naprav na nizkopodlaznych vozoch. Osobne mal som, moznost jazdit na novom type napravy na najnovsom Mercedese z tohto roku a je to neporovnatelne lepsie
Nemali sme tu to iste , akurat v bledomodrom, pred 2 tyzdnami?
Pekne nahnat vsetkych povalacov do ulic a nie zase vyhadzovat 10 tisic ojro von oknom...
no ešte aby mi DPMK posielal reklamné SMSky.
Čo je horšie je ale to, že tú databázu môže využívať na posielanie reklamných SMSiek aj samotná spoločnosť, ktorá bude prevádzkovať predaj CL pre DPMK.
ad.jt: A co se ti zdá na konstrukci Tedomu jiné než u ostatních busů? Viděl jsi nějaký jiný bus takto? Viděl jsi toto vůbec na vlastní oči? Máš za sebou nějaký základ strojařiny? Pokud ano, tak se omlouvám a jdu zpytovat svědomí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes