Nerozumiem presne ako fungujú tie prepojenia na tabuliach v autobusoch...
Nasúpil som teraz na L34 od Jumba smer Ťahanovce...Na vnutornom displeji bol bolo 34-)Železničná stanica... Zobrazovalo staré názvy zastávok, Sever-Obchodný dom Beta, OObchodný dom Mier, Hypermarket TESCO a hlásilo nové názvy...
Teda, šiel som L34, ktorá ani nepamätám, že by niekedy zachádzala na Stanicu, do TESCA ale všetko bolo akosi pomiešané...
Stale existuju rozne moznosti, ako poslat SMS z urciteho fiktivneho cisla, si myslim, ze sa najde dost spekulantov, ktori sa to pokusia zneuzit. Takato sluzba by mala fungovat na zaklade odosielania nejakych nahodne generovanych a overitelnych referencnych cislach v texte SMS spravy, podobne, ako je to so stieratelnymi dobijatelnymi kuponmi.
Doplnkovy predaj by som tiez nerusil, ved je to zakladna sluzba dopravcu, ktory chce, aby cestujuci vyuzil jeho sluzby, ak cestujuci nevyuzil alebo nevie vyuzit ine sposoby zakupenia CL. Vodic, ktory ma problem robit doplnkovy predaj, by potom vodica vobec nemal robit.
Re #44651 runboy: V takomto pripade by si sa stal franchiserom, cize dealerom pre Orange a ver mi, ze s velmi mizernymi proviziami.
Tak, po dlhom čase som sa vrátil s čerstvými nápadmi ? http://www.sendspace.com/file/nw6dvh
Prosím, ak vás nejaké z mojích riešení uráža, neukameňujte ma, som len nadšenec. ?
BTW, z tlačovej správy, ktorú som dnes dostal je uvedené toto:
SMS LÍSTOK NEBUDE DORUČENÝ, AK:
- nebudú vyhovujúce podmienky na realizáciu služby
- platba za SMS lístok prekročí výšku limitu na predplatenej karte t.j. na karte nie je dostatočný limit
- je MSISDN zákazníka zaradené do skupiny, podľa kritérií jednotlivého mobilného operátora, ktorým nie je umožnené využívať službu
- celkový finančný objem objednávok (transakcií) uskutočnených v rámci jedného zúčtovacieho obdobia, pre jedno telefónne číslo bude viac ako 118,50 EUR s DPH (3 569,93,- SKK s DPH), využitím ktorejkoľvek služby alebo kúpou nemobilného tovaru cez mobilný telefón (t.j. nie len služby alebo tovaru od DPMK) v rámci systému Služieb SMS platby
Takže žiadne bezhlavé rušenie doplnkového predaja.
Lebo tú SMS môžeš predsa preposlať ďalej. Bude to slúžiť na overenie či sa z toho konkrétneho čísla ozaj ten lístok kúpil.
Re #44647 jooojko: No však dobre. Chcel som povedať to, že sa už nebude tlačiť toľko lístkov na doplnkový predaj, ale táto možnosť by mala zostať zachovaná, hoc aj v minimálnej miere (či sa tie lístky predajú o mesiac alebo o 3 je v konečnom dôsledku jedno). Ani v Prahe nezrušili doplnkový predaj lístkov a SMS lístok majú tiež.
Písal som do DPMK druhý mail po tom, čo mi prišla odpoveď s dotazom na obmedzenie linky 3. Koncom tohto týždňa sa to prehodnotí, pretože od zmeny sa to monitoruje.
Pýtal som sa ho na najnezmyselnejšiu linku - 30. To sa vraj už spracúva a nastane výrazné obmedzenie. Linka 31 (poukázal som na obsluhovanie Vyšného opátskeho z Južného nábrežia, kde dochádza prakticky k súbehu) sa prehodnocuje.
A teraz to najzaujímavejšie - gadžibusy z Krásnej čaká obmedzenie, citát z mailu - "v dohľadnej dobe". Dúfam, že skôr ako v júlových úpravách.
Spomenul som aj to, že viaceré autobusové linky sa nikdy nedočkali pôvodne plánovanej výpravy a jazdia ako cez prázdniny. Tak ma zaujímalo, čo bude s prebytočnými kilometrami, ktoré by logicky mali byť. Tie vraj nebudú, lebo "MMK na tento rok stanovil dotácie o 700 000 !!! km menej ako je postavené súčasné linkové vedenie" - citát z mailu.Z dôvodu finančnej krízi je DP zaviazaný znížiť náklady o 10%, čo "znamená 1 450 000 km. Do konca roka."
Pán riaditeľ sa dotkol aj témy Errorbusu:
"A čo Eurobus? Plánujú 580 000 km bez dotácií od MMK. Možno snáď prvé 3 mesiace. Potom si o dotáciu požiadajú. Ak im MMK vyhovie, zas to škrtnú nám. Je to obrovský objem, ktorý bude znamenať drastické zníženie dopravy.( Eurobus má všetky linky súbežné aj s trolejbusmi aj z električkami."
Takže vyzerá to, že sa dočkáme racionalizácie a zrušeniu gadžibusov a vzduchvoziacich liniek, alebo aspoň spojov, ale zas nás môže postihnúť Eurobus a ďalšie obmedzenia na normálnych linkách. Tak som zvedavý ako dopadne pozorovanie na linke 3 a čo bude znamenať výrazné obmedzenie linky 30.
ja len dúfam,že postupom času sa zruší DOPLNKOVÝ PREDAJ u vodiča,lebo bude to už praktický nepotrebné,keďže každí cestujúci bude mať doplnkový predaj u seba v mobile ?
Tak cena by mohla byť aj nižšia (aj keď to by musel lístok platiť len v T1 - takto stojí presne toľko, čo papierový CL na T2), ale do detailov zmluvy a podmienok nevidím. Každopádne časová platnosť by mala byť dlhšia určite (70-75 minút), keďže SMS je treba posielať s predstihom ešte pred príchodom spoja. Ale to by sme asi neboli f Košicoch, keby DP zas neignoroval príklad všetkých ostatných miest, kde je platnosť SMS lístka o minimálne 10 minút predĺžená (Praha, Ústí nad Labem, Bratislava) ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
SMS LÍSTOK NEBUDE DORUČENÝ, AK:
- nebudú vyhovujúce podmienky na realizáciu služby
- platba za SMS lístok prekročí výšku limitu na predplatenej karte t.j. na karte nie je dostatočný limit
- je MSISDN zákazníka zaradené do skupiny, podľa kritérií jednotlivého mobilného operátora, ktorým nie je umožnené využívať službu
- celkový finančný objem objednávok (transakcií) uskutočnených v rámci jedného zúčtovacieho obdobia, pre jedno telefónne číslo bude viac ako 118,50 EUR s DPH (3 569,93,- SKK s DPH), využitím ktorejkoľvek služby alebo kúpou nemobilného tovaru cez mobilný telefón (t.j. nie len služby alebo tovaru od DPMK) v rámci systému Služieb SMS platby
Takže žiadne bezhlavé rušenie doplnkového predaja.