Odkiaľ si tou 10-kou šiel?
Keď z THC, mohol si vystúpiť na Palackého a tú 19-ku by si tam s prehľadom stihol.
Keď z LVIII, mohol si vystúpiť na NO a tú 3-ku by si tiež stihol.
?
Linka tri odchádza mimo špičky a cez víkend každú hodinu o 06, 36 a 56, linka dva o 11, 31 a 51. Navyše obe linky sa otáčajú na vnútornej koľaji, tak neviem ako jedna mohla dávať prednosť druhej. Na vonkajšej koľaji sa otáča iba linka 6, tak buď si vymýšľaš, alebo bola nejaká mimoriadna situácia. Ak sa aj stane, že na obratisko príde L2 pred trojkou, tak dvojka zacúva na koľaj pred zálohový voz a L3 nechá prejsť pred seba.
Ak chceš mať stále pravdu, tak ja ti poviem, že teraz ju určite nemáš. Nevidel som to len na monitore (áno, teraz som si to overil, aby som uviedol presné časy a dĺžku trvania cesty), pretože zo stanice chodievam pravidelne. Medzimestské spoje, ktorými prichádzam do mesta majú totiž príchod často tak, že od východu stanice zvyčajne vidím odchádzať linku 3, ktorá by mi vyhovovala. Ale prídem na zastávku a po chvíli ide dvojka, ktorou sa odveziem pred Dargov a prestúpim na sedmičku.
irónia je práve to, čo v tejto situácii pomáha najviac, však?
Re #44579 Josip3211: Ty sa čím riadiš, keď ideš na zastávku?
===
Nejako veľmi vám chýbajú sedlové 30-minútové intervaly na nosných linkách. Keď po nich tak túžite, dúfam, že budete skákať od radosti, keď sa opäť zavedú na súčasných linkách.
na pvú zastávku na sídlisku je to tak, ako som napísal 21 minút. Trojkou priamo je to 14 a linkou deväťnásť 12 minút. Rozdiel oproti linke tri je 7 minút. Veď je víkend, nemôže predsa jazdiť xy spojov každé dve minúty z každého bodu v meste. Ja som chcel poukázať na to, že normálne zmýšľajúci človek nestojí zadubene na jednej zastávke a nečaká, kým mu príde spoj, ktorý stojí pri jeho cieli, keď o 500 metrov ďalej (kam mu jazdí polovica autobusov, ktoré okolo neho prejdú a všetky električky) o chvíľu pôjde iný spoj.
Stačí počkať 5 minút, nie 20. Nastúp na električku linky 2 a na Námestí oslobodedditeľov si prestúp na linku 7, ktorá ide 5 minút po tom, čo vystúpiš. 3 a 7 totiž od NO jazdia spolu v desaťminútovom PRAVIDELNOM intervale, takže ti ani netreba nič počítať a pamätať si a vieš, že ak ti odíde trojka, tak sa ti stačí dostať na NO (dvojka ide tak, že ani nemusíš dlho čakať) a tam ti o desať minút ide sedmička.
Veru na jazero sa dostat mimo spicky tak to stoji dost nervov.Vid priklad: Dnes pride 10-ka na stanicu otvori dvere a v tom zatvara dvere ako 19 tak aj 3.A cestujuci cakaj dohladnu dobu(20 minut) alebo sa hod o zem. ? ? ?
Jednoducho povedane "nove linkove vedenie je super, bomba,najlepsie,nema chyby,zavidia nam ho ine mesta,spickove a neviem este ake." ? ? ? ?
Ktoré to sú neviem, ale viem, že nemali rovnaký náter. Jedna mala žltý pruh podobne, ako majú T6 a jedna bola modrá so žltými stĺpikmi medzi oknami, alebo aspoň približne takto. Už dlho nejazdia, tak neviem presne.
374 stále je, ja si pamätám ešte 394 s CVR SaS Slovensko a 380 s CVR Česká poisťovňa Slovensko... 502 bola celkom zvládnutá, čo sa laku týka, pred odchodom do Sarajeva ?
Veď to je samozrejmé. Tak potom sa opýtam - viac sa ti páči 363 alebo 359? Modro-žltý náter by som si vedel predstaviť na každom voze, ale nehovorím, že sa má surovo aplikovať podľa vzoru 359, to bol len príklad. ?
Ani ja nehovorim, že maju byť 3 pruhy, ale musiš sa prispôsobiť tvaru električky inak to tam nebude pasovať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt