Vladimír: Nuž dnešné "moderné" deti majú aj tak iné záujmy a v technickej oblasti Ti začnú sypať o zákulisí nakrúcania akčných krvákoch alebo Ti z rukáva vysypú o všetkých funkciách dostupných mobilných telefónov na trhu... Mňa viac naštvalo, keď kremnická minciareň v limitovaných edíciach a v dopravnej oblasti vydal len pamätnú, tuším 100 Sk mincu ku stému výročiu MHD, s vyobrazením "prvá električka na Slovensku". Čo tam po tom, že už v roku 91 mohla vyjsť minca 100 rokov MHD na Slovensku alebo prvá koňka na Slovensku.
Mňa už nič neprekvapí. Dnes som v Tescu prelistoval detskú encyklopédiu "Naša vlasť". Detvákom autori pripravili krátku kapitolu aj o mestskej doprave, kde sa dočítajú, že kolískou MHD je, ako inak, Bratislava, kde jazdí elina od roku 1895 ?
Aspon ste si dobre pokecali I ked z druhej strany neboli ktovieako zhovorcivi
Paci sa mi doslova az odovzdanost poniektorych cestujucich. Vcera pri razii na L7 doslova pchali kontrolorke obcanaky popod nos. Ako keby robila zapis na judo. A potom tie reci: "Uz ši kupim, bo nemam na ďalšu pokutu"
Heh, to si mal počuť ten rozhovor, keď som volal do DP. "Dobrý deň, zajtra ide KT8-čka do Krnova?" -"Áno..." "Je to 512-ka?" -"Áno..." ?
Na Slovensku máme ešte ďalšie 2 električkové prevádzky, aľe f Bracislave maju jakoška ľem meter a f Tenčanskoj Ceploj coška tri štvarce metra... Coška še popsulo... ☺
Este sa zmienim o tom predaji 15ks elin. V exprese rano hlasili, ze ich chcu ponuknut inym mestam na Slovensku. Nevedel som, ze ich tu mame na kazdy prst ruky aspon zo pat ?. Alebo z nich porobia vlakove supravy? ?
re 4437 a 4438...noo,v Atenach su 3 linky metra a stale sa dostavavaju...elektricka je tam jedna a vedie od Pirea - hlavny atensky pristav do arealu vodnych sportov,stale okolo mora do jednej vacsej stvrti a konci to pri tom areali,kde budu kajakari a tieto veci..noo trolejov je tam uz aj teraz do bludu a vedu dost daleko od centra...celkom pekna siet
Takže som zhliadol fotografie z miesta nehody bývalej košickej #504. Nehoda je spôsobom úplne identická ako tá v Bratislave zo dňa 17.5., keď K2 narazila do kamióna (http://localnet.sk/nehoda/ ). V Brne je rozdiel len ten, že sa jedná o KT8, ktorej brzdná vzdialenosť je určite lepšia a narazení do autobusu Scania Irizar poľského dopravcu Polmar. Ide pravdepodobne o nepozornosť vodiča KT8, ktorý narazil do vľavo a o 180° sa otáčajúceho autobusu. Kým na robustnom a vysokom autobuse sa len trochu pokrivil plech, na KT8 došlo k pretrhnutiu pravého stĺpika v spodnej časti okna (medzi vetracou časťou okna a dverami). Kým ako #504 celé roky pokojne odpočívala vo vozovni DPMK, ako 1738 nemala v Brne odjazdený ešte ani prvý rok...
Zatra o 7:00 začne prevoz troch článkov KT8D5 #512 do Krnova na rekonštrukciu na typ KT8D5.RN2! Články by už klasicky mali previezť dve T6A5 po trase DPMK - kruhový objazd - Valcovne USS - VA USS - Valcovne USS - vlečková koľaj USS.
Takže ide KT8, o ktorom som 100%-ne predpokladal, že bude ako najbližšie "na rane".
Ďalšia info prostredníctvom SMS od veľkého brata Moraváka :
"Zdravím bratia Slováci! Máme od 15.5. 1738 ex 504 po karambolu. Střet s autobusem. Na první pohled nic moc, zmáčklé čelo, rozbité okno a upadený sloupek u dveří, ale prý při tom nárazu došlo k popraskání příčníku pod vozem! To dlouho nejezdila..."
Doplnim, ze do Aten bude dodanych 142 trolejbusov Neoplan Centroliner N 6221, ktore budu vybavene pomocnym dieselovym motorom. ( zdroj: Stop c. 10/2004 )
Nekonkretizoval som, o ktoré ev.č. pôjde, takže s odstavovaním to bude podľa nabehaných km. Nepredpokladám, že bude DP chcieť predať niektoré T3 z roku 1986 (od 376), avšak prevádzkovaných T3 bez prehliadky je už len 10. Pokiaľ sú ešte T3-ky odstavené na km pojazdné, tak môže ísť aj o nich (338, 340, 344, 360 a 366). Zo zvyšných existujúcich nepojazdných je tiež ešte 10 vozidiel+už vyradené #365 po DN.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BM