Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Furčan #44377:
Je to mozne, neuvedomil som si, ze sme uz tam...
Reakcia na: Axel #44363:
a nie nahodou za stanicou v Barci ? ? aj tram koľaje tam su...
Reakcia na: Sheep221 #44362:

A doraziť celkom ho možeme úvahou o tom, že rekonštrukcie budú zadané firme ŽOS Zvolen - viď alegorické vozidlo Č. 359, v DPMK jeden nikdy nevie....
Reakcia na: Axel #44365:
o 1 ?. Ale chápem, že to nemení podstatu.
Som však zvedavý na vyťaženosť týchto liniek. Len pre zaujímavosť, včerajší spoj s odchodom o 10:36 z Pereša, viezol na trase NO - VSS, križovatka 0 ( slovom nula ) cestujúcich. A toto je bežný jav, ktorý je možné vidieť na tejto linke.
Reakcia na: eMareq #44372:
to by však stratila svoju expresnosť a možno by potom nebola rýchlejšie na NO ako električka. A zase by ľudia nadávali.
Reakcia na: eMareq #44372:
A všetky zvyšné KT-čka predáme do Sarajeva. ? ?
Reakcia na: jt #44371:
No asi to, že so sólami na L3 sa budeš stretávať oddnes asi navždy. ? ☠ A možno budúci rok budú sóla aj na L7 a potom aj na L6 a L9 a sólami sa to tu bude hemžiť. ?

Treba si vydupať zastavovanie L52 na každej zastávke na Jazere. Inak to nevidím.
Toto nie je normålne co sa deje v tomto podniku. Takú úzasnú cestu elektrickou ako dnes som si dåvno neuzil. Co bude nasledovat dalej?
Reakcia na: eMareq #44369:
?? ?
Srandy bokom vážení. Oddnes sú naozaj sóla na L3. ?
Reakcia na: Axel #44363:
Veď ja Ti to neberiem, ja tiež sem tam používam 52(L). Konieckoncov, aby sa nestalo, že zostane už len 52(L), kvôli tomu čo uvádzaš ďalej.
Táto fotografia musí mať minimálne 5 a viac rokov... neexistuje že je z 05/12/2008, však kuk pozostatky po CVR 513, za ňou 622+623 a v pozadí na strednej 616... ?

http://www.imhd.zoznam.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=41160&idt=u&idg=3761&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Reakcia na: Axel #44365:
no ale tak snad nepojdes trinastkou, ved ta az tak nekopiruje elektrickovu trat, ide "naokolo" cez opatske, ved neuvidis tie mrzute tvare v elektricke a navyse ani nejde na NO, vsak to treba na palackeho prestupit, no fuuuj 🙂 ? ?
Reakcia na: pedro77 #44364:
Ak ide 52 o 32 minut, tak to znamena, ze 13 ide o 2... 😉
Reakcia na: Axel #44363:
no dovod mas taky ze prides na zastavku a zistis ze trojka ide o 4minuty a 52ka ide o 32 minut
Reakcia na: eMareq #44314:
Znova polozim otazku: aky mam ja ako laicky cestujuci z Jazera - Vazeckej (o Krasnej ani nevravim) na NO dovod nastupit do 3ky namiesto do 52ky?
Ja vidim len to, ze je na NO rychlejsie, je zvycajne prazdnejsia, pri kostole sa dnu nevovali tlupa poboznych pacientov geriatrie, ktora ma ide zlyncovat, lebo si dovolim sediet (Tesco detto). A ked mam pravdu povedat, stav trate VSS-Bajkal je tak ubohy, ze mi obcas nie je vsetko jedno, ked na to niektory vodic stupi o nieco viac.
---------------
PS: pri ceste vlakom na Moldavu je za Malou stanicou na srotovisku pekne vidiet kopku autobusov MHD postrihanych na rezance.
Reakcia na: Nodes #44359:
neboj sa, optimizmus hned zaklincujeme otazkou kedy sa ma zacat s rekonstrukciami ?
Reakcia na: jt #44360:
Aj ostravske bulvy su papierovo rekonstrukcie. Ked sa nemylim, tak aj liberecke, plzenske a brnenske.
Reakcia na: Sheep221 #44358:
Papierovačky nemusia trvať dlho, pretože T3 sa dá na Vario prerobiť ako rekonštrukcia, alebo nový voz. Pri prvej možnosti je to s vybavovaním papierov a homologizáciou jednoduchšie. Presne tak zrekonštruovali T3-ojky v Prahe. Dokonca ich ani neuvádzali ako Vario LF, ale model Tatra T3R.EV(N).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.