Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Pes Trasoles #44219:
nerozumiem súvislosti EMtestu s časom. Zariadenia EMtestu sú skutočne synchronizované prostredníctvom GPS, čím je garantovaný presný a rovnaký čas vo všetkých vozidlách.

To, čo hovorí Peter55 je nezrovnalosť časov uvedených na výveskách CP na zastávkach a uvedených v palubných počítačoch. Nakoľko však EMtest nespravuje CP pre DP Košice ani pre žiadneho iného dopravcu, nerozumiem súvislosti medzi týmito dvoma vecami. Za cestovné poriadky, či už vyvesené na zastávke alebo nahraté v PP si zodpovedá dopravca sám, je to jeho plná kompetencia.
Reakcia na: BMko #44246:
ee, v Londyne nie su vsetky zastavky na znamenie. Povedal by som, ze "Request stop" ich ma iba takych 50%, ak nie menej.

Dalsia podstatna vec je, ze zastavky AD su velmi nahusto a zastavky nie su uvedene ani v ziadnych CP. Na zastavkovych stojanoch je vzdy len par vyznamnych zastavok a konecna s CP danej linky iba s uvedenymi casmi v prvej hodine a s priemernym pribliznym intervalom v dalsich hodinach (napr. "then every 8 to 16 mins").

Cize dost benevolentne to vyzera na prvy pohlad, lenze v skutocnosti v ramci toho intervalu pride niekedy aj viac ako jeden spoj, uz sa mi stalo, ze v ramci uvedeneho intervalu prisli aj 3 spoje. Je to teda uplne ina situacia ako v pripade KE.
Reakcia na: VLK #44244:
Neviem si predstaviť, že by v rannej špičke nastupovali ľudia napr. na NO prednymi dverami a vodič by mal každeho kontrolovať ? ? ? V Londyne im to može byť jendo keď tam je taka premavka, že peši som rychlejšie a čo ja osm chodil busmi po londyne tak nenasupovalo toľko ľudi ako sa vymeni tuna na NO. Prste je to debilina
Reakcia na: 3001 #44251:
Pokiaľ viem, tak kongresovka zmenila majiteľa niekedy na jeseň minulého roka. Vlastnili to Francúzi, ktorí to po dlhom čase predali Rakúskej firme, ktorá má partnera sídliaceho v Bratislave. Tak buď to kúpila iná rakúska firma, alebo je TV Naša pekne pozadu...
ja pozdravujem celu mrzutu osadku v nasardinkovanom spoji na L15 o siestej vecer.
P.S. ja som bol v tej L50 co vas obehla na secovskej, skoro vsetci sme sedeli a samozrejme som cestoval na 4zastavky ?
Reakcia na: Vladislav 48 #44234:
Pozdravujem piatkove sardinkove spoje L10 z internatov...
A aj napuchnute sola na L6 v nedelu vecer. Fakt skvely prieskum.
Reakcia na: Furčan #44239:
Cybernetic ich vyhodnocuje, tak nech napise co vsetko obsahuje zaznam 😛
Mimochodom.. Podla najnovsich informacii nam bude prieskum nanic. Uplne nanic......... Dopadneme ako dopravaci v BB, co sa doteraz biju s SAD Zvolen. A je to veeelmi realne, ba priam az najrealnejsie.... Bohuzial...
Reakcia na: Pes Trasoles #44219:
Myslism, ze ak ZAtrest berie cas z GPS, tak ta odchylka moc velka nebude...
Reakcia na: Peter55 #44230:
Ako nam bolo vysvetlene, v pripade tohto prieskumu tu nejde o to, ci to bude presne, ked voz nie je plnyl alebo prazdny. Ked tam bude 20 alebo 70 percent ludi, je to ok, ludia sa vmestili do busu a normalne sa vezu. DPMK ide prave o extremy, o nulove a 100 percentne "hodnoty" prieskumu. Ak sa vo vozidle vezie 5 ludi a dalsi tyzden, ked sa meranie zopakuje, sa to potvrdi, tak to o niecom hovori. Tak isto aj ta maximalna kapacita. O toto ide, tie hodnoty medzi extremami DPMK netrapia.
Reakcia na: tomik55 #44227:
Do 10. aprila postupne pride desat kusov. Mozno pridu naraz, ale do desiateho aprila urcite.
Reakcia na: Isidor #44223:
v OSLO tak isto. Ale ak je vela ludi, plati pravidlo otvaraj vsetky dvere. takze len vybrane zastavky. Ale doprava v Osle je predimenzovana, takze verim ze aj v Madride. Linky sa zahustuju nie na ukor inych ako v KE. A hlavne mesto si objednava stale viac a viac kilometrov, co v KE je nerealne. Takze bolo by to zbytocne, riesit na Slovensku.
PS: zabudol som dodat v Madride, v Londone a aj v inych mestach su vsetky zastavky na znamenie. To by zase substrat nepochopil
Reakcia na: Dispecer #44243:
v Trenčíne sa už nastupuje dvomi dverami, rovnako ako v BB... ?
Reakcia na: Peter55 #44241:
je to také nereálne? Celý Londýn nastupuje prednými dverami (s výnimkou niekoľkých liniek) a nikto z toho vedu nerobí....
Reakcia na: Peter55 #44242:
No poviem ti, ja už v TN som bol a asi hodinu po špičke na nástupnej zastávke na istom sídlisku istej linky bol rad taký, že asi 2 - 5 minút trvalo, kým všetci nastúpili... ?

Zaujímavé, že primátor Trenčína ( ❓ Cengeľ ❓ ) chce zaviesť nastupovanie všetkými dverami, ako som nedávno počul (cca. 2 mesiace tomu sú asi)... ?
Reakcia na: Peter55 #44241:
A ďalši bol tiež dobry, že "aj v Trenčine to funguje" v trenčine kde nastupi 5 ľudi na celom sidlisku (keď tam nejake su) ?
Reakcia na: Isidor #44223:
Že zaviesť celodenny nastup cez predne dvere ? Ten človek asi hulil pred tym než to tam napisal ?
Reakcia na: Isidor #44223:
jeej, to by som chcel vidiet nastup prednymi dverami v metre ?
Reakcia na: Vladislav 48 #44224:
tie palubaky sa už daju nastavyť tak aby neoslepovali...
Re #44231 Vladislav 48: tota čierna bedňa zaznamenava aj ubehnute KM?
Re #44238 Vladislav 48: tak nech spravia CP tak aby ta doprava ozaj bola plinula... su taky čo pôjdu po meste aj 80km/h, len aby stihli prisť na čas na dalšiu zastavku a su aj taky ktorim to je jedno a pojdu pohode 50km/h. No potom cestujuci nestihaju dalšie spoje a na vine je zase len vodič.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.