A CHCEM pODAKOVAT VODICOVI KTORY DNES OKOLO 20:00 PRISIEL NA ZASTAVKU polikliNIKA NA LINKE 15 SMEROM OD CASSOVIE CESTA NEBOLA ODHRNUTA TAK VYSIEL AZ NA TU ROVINKU HORE A TAM SEM VYSTUPILI SICE AJ TAK SA LEN LEDVA ESTE AJ Z ROVINKY POHOL ALE POHOL SA !!!
TY KOKOS !!! SUper dufam ze to DPMK preplati dnes sme spolu s priatelmy zo stredneho slovenska KUPOVALI LISTKY na MHD ty koki sme chceli kupit 6 30 min liskov... za 3 € 30 € asi sem tam HODILI MINCE A VYDALO NIC !!! ANI MINCE ANI LISTKY !!! HODILI SME TAM 3€ 50 centov !!!
To je na nich ako sa s tým vysporiadajú. Keď to sprítulňovanie vecí a zariadení tolerujú, tak potom nieje čo riešiť. Nebudú tam mať okrem záchodu, kredencu, vody nič viac.
... ale zaslúžia si takí vodiči nejaké kultúrne zariadenie? aj keď viem, že za pár jedincov musia ostatní trpieť. Vodiči by si mali sami medzi sebou urobiť poriadok... veď nie sú z L IX, či áno?
Počul som, že už aj v novej miestnosti pre vodičov na Hornádskej (ktorá bola s ponpéznosťou za účasti médií otvorená) sú nejaké problémy. Hlavne, že im treba tam plazmový TV.... ?
dpmk s takým niečim predsa musel rátať,že sú aj taký vodiči,čo si ničoho nevážia,takže to s tým zabezpečovacím zariadením mal spraviť už pri ich zrode,a ked už nič inšie,tak aspoň tak,ako je zabezpečené soc. zar. na KVP!
... a koľko je v súčasnosti zamestnancov údržby vrchného trolejového vedenia? ... Myslím že po tých neuvažených prepuštaniach dosť málo, aby zvládli aj "výstavbu" trolejovej trate.
Skúste sa pozrieť do nejakého nového socialneho zariadenia na konečnej MHD... ako si ho niektrí vodiči vážia... porozbíjané, vykradnuté.atď... A teraz musí DP investovať do bezpečnostného zatvaracieho systému ... ?
chápem. Ale v podstate si za to môže aj sám DPMK. Nepoznám síce presné ustanovenia zákonníka práce, ale zamestnávateľ môže nejako zamestnancom vymedziť obdobie na dovolenky, ak sa nemýlim. DPMK to neurobil. Prečo? Lebo niekto mal od dodávateľa stavby kontakty na vedenie DPMK? A tie kontakty neboli len telefónne.
horím nedočkavosťou, hoci L 52L vídavam pravidelne a neoplýva veľkou vyťaženosťou.
Tak prípadne po zrušení L 50 pre úsek NO - KVP zahustiť interval o 1 stupeň - napr. z 6 na 5, zo 7,5 na 6, z 10 na 7,5 minúty a podobne. A čo ak by sa zaviedla linka Myslava - stanica? Stačilo by zatrolejovať pár metrov a aspoň by KVP malo vytúžené priame spojenie so stanicou a L 19 by na tom nebola závislá. Ale síce tu sa hovorilo o okamžite možných riešeniach, takžeberiem späť ?.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tom2097