v spicke vodici mozu zabudnut na prestavku na L8, rovno ide na otocku a este aj s meskanim, minule nas vylozil a hned dalsi ludia nastupili a siel nazad
podľa CP platných od 2.8.2008 mala L17 v úseku Nová nemocnica-Staničné nám. 12 minút a L27 zo stanice k Poliklinike Východ 11; spolu = 23
Nová L17 má...moment napätia...23
ale zabudol si napisat, ze v useku nova nemocnica - sokolovska, bolo 2 minuty jazdna doba a na popradskej deto blbe casi. takze ked si to zosekal na normal, tak ti vyjde 22 minut. to ze ma meskanie, sposobia len krizovatky a zla priepustnost kvoli iad
Mne by vadilo, ze dalsich 0:30:46, ze musim mrznut a cakat.
Klopkanie na dvere : vsade vo svete je to zauzivana prax, len na Slovensku je to problem.
Cestujuci su vsade rovnaky a kazdy, kto si zaplati ma narok na adekvatne poskytnutie sluzieb.
noo tie casy na novej L17 su zaujimave. V casoch ked este neexistovala som v jendom mojom prispevku #41153 ktory pojednava o moznostiach dostat sa z furce na kvp, pouzil cas novej linky 17 v poslednom riadku v useku poliklinika vychod-nova nemocnica, kedze nova L17 este neexistovala, pouzil som cas starej L17 v useku nova nemocnica-zel.stanica+stara L27 v useku zel.stanica-poliklinika a vyslo 26 minut, a teraz s prekvapinim pozeram ze nova L17 to na tomto useku stiha za 22 minut... zaujimave
Inač pozdravujem toho k.....čo robil časy na linke č.17.Predvčerom vodič večer o 20 30 smer Lingov.boli sme dnu asi štyria a švihal meškanie cca 8 minut ?
s tym osobne suhlasim, preco by si mali hlavne mladí kotnaci vyberat s cim budu robit a s cim nie....ked tu pracu nechce robit, nech ju nerobi....a co ma mrzi este viac, ze uz tieto moresy preberaju aj starí ostrielaní vodici....
tak ale ste sa poriadne rozkecali ,len stale mam jednu otazku. Prečo so mnou niektory cestujuci bojuju a su ku mne nepriatelia ak potrebuju moju službu .-odvoz bespečne a rychlo a hlavne domou nie do truny. to uz roky neviem zistit
Minule som si čítal v jednom solarise tarifu na vodičovej kabíne a dosť ma zarazilo, že sa tam spomína CL kúpený cez SMS a aj s cenou. To už u nás také funguje? ?
anooo, to si pamatam ? On tam vlastne takymto sposobom presteloval radic a sposobil chaoz, neviem na co to uz potreboval ?
Re #43285 Peter55: tiez som o tom pocul, ze na budare podavali novych a stari vodici sli na ine vozy, ale to preto lebo im to SLUBOVALI pri nabore, ze budu mat novy voz! A potom nahodou dostane Ikarus tak ho tak skatuje, ze sa ten voz nevie mesiac spamatat. Vynikajuco vymyslene, uplne na hlavu ?
No veď tu nikdy nikto o ničom inom netoči len o tom aby mali vodiči vytvorene podmienky na to aby mohli tie predpisy dodržiavať.
A inak to čo je za system ako sa nedavno udial, že poprehadzovali vodičov, vozy. Vodičov čo parkovali 15 rokov na Hornadskej dali na VŠA "lebo pre nich nemaju služby" a novačikov dali na ich služby? Hovorim napr. o partii ktora zakladala linku 55 aj staru aj novu.... + pobrali vodičom vozy na ktorych boli dlhe roky a starali sa o nich a pridelili ich novym traktoristom.
Keď si niekto mysli, že pride do DP a hneď dostane 3903 alebo čo nech sme ani radšej nejde a nedaj bože aby sa mu opovažili napisať Ikarus šak on na takej haraburde nebude ? ?
O tomto prave dobre pise emareq.. A myslim, ze sme to spolocne obaja s nim vystihli minule. Ak sa DPMK nebude snazit ulahcit vodicom to, co maju stazene a upravit tu napatu atmosferu, nemoze od nich ziadat nic nove, ziadne dalsie nariadenia a uz vobec nie ich kontrolovat. Toto je to, co napisal emareq. Tym, ze DPMK neurobi nic pre vodica, nechava vodica byt niecim viac, ako je vedenie. Pretoze s nim nepohne. Nema kam, kym na to vodic nebude mat podmienky.. Na koni teda ostane vodic. Vedenie nema sancu zakrocit, lebo atmosfera stuhne este viac.. Takze dnes je vodic viac ako vedenie. V zmysle, ktory som popisal
No.. asi si ma potom nepochopil. ? .. V clanku predsa spominam, ze je nutne dat dokopy cestaky. Samozrejme, ze ked uz raz dojdes na konecnu a davno si mal byt prec, je to ine. To je problem CP a upchatych ciest. Ja pisem prave o opaku, o nadbehu. Nespominam nikde meskanie, to patri do druhej kategorie, suvisiacej s cestakmi, ako som uz napisal. Co sa tyka tych "hajzlov", mal som na mysli vodicov, ktori toto ale robia naschval. (nadbehy) . A nechcu akceptovat presnost odjazdov ani vtedy, keby ich mali postrielat. Tak isto nechcu akceptovat dopyt, atd. Ale opat to suviselo s tym, co MUSI najprv DPMK urobit, aby mohol potom od vodicov nieco ziadat. teda, DPMK MUSI vodicom urobit podmienky na to, aby mohli oni akceptovat nariadenia. Az potom moze kontrolovat vodicov. A ak aj napriek tomu sa najdu taki, ktori ani vtedy nie su schopni akceptovat nariadenia, hoci podmienky uz na to budu mat, (tychto som mal na mysli ako "hajzlov"), tak moze DPMK prikrocit k tvrdsim sankciam. Prave o tomto som kecal a budem opat kecat s GR. O vytvoreni podmienok. Aby vodic nedostal raz bus s dopytom, inokedy bez neho, lebo potom je jasne, ze je aj on blazon, ci to ma, ci nema pouzivat, a podobne. Plus tie cestaky, co je este akutnejsie upravit. No a ked sa podari toto urobit, je mozne vydat nariadenie o presnosti odchodov. Inac to voci vodicovi ferove nebude. Snad sme sa pochopili uz ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pershing