nikto podotýkam NIKTO nie je oprávnený na používanie vozičkárskych autobusov, ten zácvik čo da DP je zaprd, zato ho každy aj odmietol ta to čo si už o sebe myslia ? Budem riskovat flek zato, že nemám poprvé certifikat a pod druhe dačo sa stane postihnutej osobe a mna zavru ta diky pekne... v minulosti nakladali tieto osoby vojaci neviem z akeho dovodu ma teraz vodič obsluhovat tu samovraždu. Na 6270 ani nemyslite, vobec... to sa rozpadne pri silnom vetre... je to prehnite, chýba tam polovica dielov... ale inak fasa voz ?
" Ano, ani mne sa nikdy iny navrh nezapacil viac ako tento. Podla mna by to bolo stale realizovatelne, len financna narocnost bude stale vyssia... Juzna cast komunikacie na NO je uz Auparku nepatri, takze do hlbky sa bude stale dat ist, ale za aku cenu. "
--->>> severná časť cesty patrí Auparku
Mesto malo jednoznačne trvať na vybudovaní podzemnej komunikácie pri podpisovaní zmluvy o predaji pozemkov s HB Reavis Group. A nie dať klauzulu o smiešnom príspevku 3319391,89 € na riešenie dopravy. Neverím, že by s tým investor nesúhlasil, zdráhal by sa, no napokon by určite prikývol, keďže ide o sakramentsky lukratívne pozemky.
Ak si mal 4082 v rukach ako vodič tak sa nehadam, inak trvam na svojom. Ešte len keby ju dostali do ruk košicki traktoristi ktori ani nevedia kde maju motor, vtedy by si vidle čo je vrak....
Pozeram, že 4082 si stražia v Šaci jak oko v hlave, asi vedia prečo. 4090 a 4092 odkedy prišli zo šace su totalne vraky a chudak 4093 už ani neexistuje.
preco si myslis ze by bolo vyhodne premiestnit ED z kuzmanky na moyzesku ? myslim ze na kuzmanke je lepsie vyuzita. jedno pozitivum co ma napada je zrychlenie spojenia sever-juh
ad, co sa tyka novych trati isty pohlad ponuka tento prispevok #30195 ,co na to povies?
Myslel som ze sa bude ratat aj s Citelismi a dokym by prisli by na nosnych linkach behali namiesto nich kratke plynaky ? Uz by mali dojst vo februari, nie?
Nasiel som niekde na nete, ze sucasna budova CSOB a byvaly OD Horizont, mala byt udajne medzitym aj domom nabytku. Na wikipedii som nasiel, ze Tuzex v CR presiel do likvidacie v roku 1998, tak predpokladam, ze tak dopadla aj organizacna zlozka pre SR. Tuzex sa na NO nikdy neotvoril, takze predpokladam, ze budovy sa stavali v obdobi pred rokom 1998. Prekvapene zistujem, ze Tuzex, a.s. existuje dodnes http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=1668&SID=2&P=1.
Tie navrhy uz radsej ani nekomentujem...
Co sa tyka asanacii, nespravne som uviedol, ze Pribinova a Kriva, spravne som mal na mysli Pribinova a Vratna (dobre citate, malo sa zajst este dalej ako po Mojmirovu...), o com rozpraval Kladek.
Re #43040 TA:
Ano, ani mne sa nikdy iny navrh nezapacil viac ako tento. Podla mna by to bolo stale realizovatelne, len financna narocnost bude stale vyssia... Juzna cast komunikacie na NO je uz Auparku nepatri, takze do hlbky sa bude stale dat ist, ale za aku cenu.
Pri brazdeni netom som prekvapivo narazil stranku autora byvaleho navrhu vyskovej budovy VSZ uprostred Senneho trhu. Ta vizualizacia akoby mala byt stale aktualna, pokochajte sa: http://www.aa.sk/vsz.html
Re #43047 pedro77:
OK, dajme tomu ze poriesil, ale nie z dlhodobeho hladiska. Ak sa buduje nieco tak financne narocne, tak by sa to malo robit sposobom, aby to vystacilo aspon na 10 a viac rokov a nie na rok-dva pri neustale sa zvysujusom pocte IAD a suvisiacich naporov.
ja si myslim ze ten tunel nieco poriesil, hlavne v spicke je to citit.. ale tiez sa mi to zda riesenie take krkolomne, trapili sa s tym, vyzera to jak vyzera, trebalo zrobit novy most a hotovo
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SOLTED