Takze podla vsetkeho si DPMK kupil iba jedno-jedine rameno na zrkadlo zn. BAHOZA, a to na T3 Mod ev.c. 359. Dnes som len namatkovo vysledoval, ze ostatne T3SUCS ev.c. 349, 361, 376, 386, 387, 396, 397, 398 su podnikove napodobediny. To znamena, ze vsetky uvedene vozidla sa vzajomne nedaju spriahat kvoli nemoznosti sklopit zrkadlo ku celnemu sklu.

!!! Teda kde mám čakať na L30!!!!
Sarko
DP kupil len par kusov zrkadiel od Bahozy, ostatne su vsetko vlastne napodobeniny. Hovoril mi to sam riaditel kolajovej dopravy. Bahozaci o tom tiez vedia. Staci vsak mat iny uhol ramena alebo iny system jeho fixovania a uz to nemozu pravne napadnut. Preto je aj uvolnovanie ramena pakou nie dole, co je logickejsie, lebo paka sa dostane do zvislej roviny a da sa nou lubovolne otacat, ale hore, takze paka je stale pod urcitym uhlom a z jednej strany tu zavadzia zastena kabiny a z druhej zasa krytovanie celneho transparentu.
Problem by sa dal vyriesit zmenou zaistovania paky alebo ako hovoris, spriahanim s "B"-ckami, ktore zrkadla s ramenami nemaju, ale raz budu mat tieto ramena vsetky vozy, takze lepsie je sa zamerat na ten prvy pripad.
Kedze v DP sami nevedia, na ktorych vozoch maju originaly a na ktorych nie, fyzicky pozistujem skutocnost na vsetkych vozoch a hodim to sem.