Kedysi jazdila linka V z amfiteatra po Kuzmanyho, Moldavskej. Ale teraz nie som si isty, ci sa koncila uvratou jak dnesna 5ka pri internatoch, alebo na inom mieste.
zaujima ma, vie mi niekto povedat, ci niekedy chodila elektricka zo smeru spolocensky pavilon, kolo Steel areny, a potom odbocila k Hlavnej poste a dalej..??ak ano, ako presne chodila??
Tizo: kombinacia liniek 50 a 55 je blud, furca potrebuje linku 18. A situacia sa vyrazne zlepsi. A cim dalej, tym viac furcanov tuto linku chce naspat a este sa len zacne velka antidpmk kampan.
Predpokladám, že Správa Poz. stavieb je dnešná Holubyho a niekdajšia Holubyho bola niekde na úrovni križovatky Južnej triedy a Holubyho Resp. kde presnejšie?
možno skutočné prepravné potreby Krásnej sú na úrovni 10-minútového špičkového intervalu, ale určite by sa im mal skresať z jedného jediného dôvodu - že chcú mať priamu linku do centra. Proste nech si vyberú : priamo a riedko alebo s prestupom a husto. A nie takto, že ich bude DPMK šte viac rozmaznávať, ako sú teraz.
Re #41521 Isidor: ako to, že na Rovníkovú nezachádza? Aj tam predsa bývajú voliči.
Keby to malo byt len po mojom, tak Exnarova - KNV - Lingov - Secovska - ZST Je zadratovana a dopravu Z KNV by riesil trolejbus KNV - Lingov - HMT... Kde KNV - NO by bolo riesene v ramci prestupov na trolejbusoch. Krasna by bola skratena po Vazecku, A PeresPolovLorinciku by chodili autobusy iba po najblizsiu zastavku na rychlodrahe, ktora by bola predlzena az po Sacu a Zastavky pre dediny by boli vyriesene, tak, ze autobus by mal zastavku na telese trate. Ale to bude az naprsi a uschne
Ja mozem ako Furcan vyjadrit 90% spokojnost s terajsim stavom.Jedinym problemom je linka 55(v kombinacii s linkou 50).V ramci prstupoveho systemu by malo ist o 2 samostatne linky odchadzajuce z NO jedna smerom na KVP(50 alebo 73).
Druha 55-ka cez Secovsku a cele sidlisko smerom na Mier(pripadne zahnut k TU aby nekopirovala uplne linku 18 a smer KVP).Intervaly 10(pripadne12)v rannej spicke,15 v poobednajsej,30 mimo spicky a 60 cez vikend.(ide o moj pohlad.) Jedna 55-ka mimo spicky je malo najma ak sa vyberu tak zo 4 mamicky s kocikmi do nemocnice.
A este jedno porovnanie prestupoveho systemu a linky cez cele Kosice. Odchod z Furce.Je 10:04 za sebou prichadzaju linky 71 a 17.
Varianta 1: Trolejom na Mier+ cakanie 5 minut na linku 18 na 10:13 prichod k NN a cakanie 5 minut na linku 17 s odchodom na 10:25.Prichod na zastavku Hronska 10:30
Varianta 2: 17-kou po Presovskej cez ZST ku NN.Prichod k NN 10:25.Prichod na Hronsku 10:30.
Cize jediny rozdiel medzi jednym a druhym sposobom cestovania je ze linka cez cele Kosice ma oberie o 10 minutove statie na kosickych "estetickych" ale nefunkcnych zastavkach.
Takze z mojho pohladu 17-ka good job. ?
ja by som (nie len ja,ale vacsina ktora chce aby tu bola normalna doprava) tu tvoju 13ku skratil o usek ZST-SOU D...je tu usek kde zbytocne kopiruje elektricku cislo 6..stacila by v useku SOU D-Pereš-Lorinčík-SOU D..na zastávke SOU D by bol "prestupny uzol" a prestupovalo by sa tam hlavne na 6ku ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes