Reakcia na: VOpattske #41234:
nemusis...napriklad..ides do skoly na 8.00...vstanes o 6.20...pekne stihnes prist na zstavku (bral som "Králičia") o 7.00...19ka dojde..pojdes na Levocku..prichod 7.04...ked nestihnes 9ku,ktora je na Levocskej 7.05 nevadi..na 7.15 je tam dalsia a pri "Gymnázium Alejová" si za 9 minút,t.j. 7.24...takze nemusis vstavat o 5tej... ?
BMko
2. kvalita znacky solaris je dobra, chod do zahranicia a pytaj sa na tu znacku. ak by nebolo solarisov, tak tedom je prvy nizkopodlazny voz v KE a to su na figu vozidla oproti solarisom
3. kto robil tie prieskumi? koho si volil?
4. 250 000 ludi, 250 000 chuti
5. vacsina ludi nicomu nerozumie a riadi sa hlupostami otlacenymi v mediach, cest jednemu redaktorovi.
6. suhlasim, ciastocne. Nonstop nepracuje nikto. V zahranici mas jednu prestavku a zbytok v kuse soferujes. ale je pravda, ze 10 hodinove sluzby su len na slovensku.
7 a 8 suhlasim
9. prestuduj si dopravnu literaturu, to co pises je blud.
10. SAD tomu dopomohol pomocou tretich osob a politickych machinacii
11. suhlasim, treba zacat vo vrcholovom manazmente
12. suhlas
13. niesu vodici
14. Netrep, linkove vedenie terajsi stav je vysledok starostov a z povodnym ma velmi malo spolocneho
15. chod sa povozit do bratislavy, uvidis co su znicene vozidla
16. kolko si usstell objedna tolko ma. za kazdy nevypraveny spoj do uss, ma podnik pokutu.
17. firma sa rozhodla prepustat vlastnych mechanikov, moze za to vrcholovy manazment, lebo tempus silou mocou chce dielne a servis. nedostatok mechanikov je naschval vyvolany problem.
18. 2 ludia nedokazu zazraky na 100 autobusoch . Vozovy park je v lepsom stave ako v hlavnom meste.
pozitiva : snaha zkvalitnit dopravu formou prestupnej tarify, buhuzial linkove vedenie zmarene politickou elitou mesta. Nakup nizkopodlaznych vozidiel a reko elektriciek. Informovanost cestujucej verejnosti vo vozidlach cez akusticky system. pribudli socialne zariadenia pre vodicov