Denne cestujem s prestupmi. Myslím, že počas pracovných dní je hustota spojov na prestupných bodoch dostatočná na to aby sa dalo prestupovať. V špičke nezvyknem čakať dlhšie ako 10 minút keď idem na zastávku naslepo (nepozrel som si dopredu odchody). Myslím že je to prijateľný stav vzhľadom k dopravnej situácii v meste.
Re #41077 pedro77: zobrali Solarišťek a dali Tedom. Ja by som sa tiež búril ?
Prezrel som si zmeny v CP a poteším furčanov ( ? ) hlavne čo sa týka posilnenia spojov z Ťahanoviec na Mier: v celej rannej špičke boli pridané spolu dokopy až 2 spoje. Fakt je čo závidieť, pripomínam že plánovaná linka 53 (cca 15 spojov ráno) ešte stále nejazdí ?
Na NO pridali súhrnne 6 (N-)spojov na linke 10 + jeden presunutý z popoludnia na linke 51 ?
ale v CP linky 52L je pri 2 časoch (12.03 a 12.56 z Krásnej a zobrazuje to aj na iných zastávkach) stále označenie "e" a vysvetlivka žiadna...takže ešte je tu chyba
práve to! V KE používame sto rokov starý systém MHD. Nie a nie prejsť na niečo nové, čo je oveľa efektívnejšie.
Jeden priamy spoj Ti treba k nemocnici? A čo keď inému Furčanovi treba tiež len jeden priamy spoj - ale na Blšák. A inému na KVP, inému na Jazero a ajhľa - zrazu je tých priamych spojov milión a každý chodí raz za polhodinu ( ak vôbec ). Nebolo by rozumnejšie splniť dopravné túžby všetkým naraz jednou linkou, ktorou sa každých pár minút dostanú cestujúci na miesto prestupu na druhú linku, ktorá ich odvezie - opäť každých pár minút - na miesto určenia
pozri, rozmysli si co by si chcela, jeden priamy spoj tymto smerom raz za polhodinu, alebo vediet sa dostat na terasu alebo kvp kazdych napriklad 8minut v sedle (tusim ze tak chodia teraz troliky) vyzadovalo by to len posilnenie L18 na uroven L71+L72, samozrejme ze treba vybudovat nejake bus pruhy aby sa to dalo pekne zladit
a aj vsade stoji ? ...a preco by nemala? dufam ze sa bavime o novej L17.
Stara L55moc preplnena nebyvala. L18 je dobry spoj, pomerne rychlo spaja terasu a kvp s mierom, nuz dostali ho tahanovce, tu by mozno bolo vhodne uvazovat aby L18 mala rovanky interval aky maju dokopy L71 a L72, aby sa z kazdeho trolejbusu dalo pohodlne prestupit na L18, samozrejme ze L55 zrusit a L50skratit. ale tu narazame na uplne iny problem a to su zapchy z tahanoviec a teda takto sa to pohodlny prestup riesit neda: (
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus
Re #41077 pedro77: zobrali Solarišťek a dali Tedom. Ja by som sa tiež búril ?