Reakcia na: Furčan #3946:
V storočnici nie sú presné plánky, dokonca ani v starých plánoch to nesedí so skutočnosťou. Niektoré vlečky neboli postavené, niektoré už v počiatkoch zrušené, údajne za 1svet. vojny boli nejaké trate k provizorným lazaretom. Nepoznám žiadneho pamatníka na trať k hasičskej zbrojnici, (malej stanici)ale jedna rozeta tam skutočne je. Je to záhada.
Na strojárenskej sú skutočne kolaje s prídavnými žliabkami, na domoch sú akési závesy ,ale podivné asi nie pre trolej.
(je možné,že na stavbu týchto odstavných kolají sa použili staršie demontované kolajnice z iných tratí, inde sa to bežne robilo)Kolaj by musela viesť rovne od SPŠ, ináč by tam v prudkom oblúku vagon nezatlačili.
Na konci kolaji v strojárenskej bol až do stredy 14.4. položený priečne ten prídavný žliabok. Potom ho niekto zobral.
Medzi starou radnicou a SPŠ stroj. sú v obrubníku chodníka sokly so zrezanými stlpmi.
Jeden tip: vlečka bola aj do Komenského ústavu (dnes myslím veterinárny ústav?)
Sarko
Nejde len o Solarisy, ale takmer o všetky autobusy a aj trolejbusy... Zjavne si niekto pomýlil postupnosť umiestnenia vlajok a ešte ich umiestňoval podľa nálady (buď po okrajoch čelných skiel, alebo vedľa deliacej priečky, alebo vedľa seba v ľavom hornom rohu, alebo vedľa seba v pravom hornom rohu...) a niekde je len vlajka EÚ. Radšej to mohla robiť jediná skupina dvoch ľudí, jeden by ich lepil zvnútra a druhý dával pozor zvonku. Ten zvonku vozidla by si mal neustále opakovať: "ako píšeme zľava do prava, tak aj slovenskú vlajku máme najprv prvú a podľa sledu neskôr pribúda vlajka EÚ, tak ju dáme vpravo..." a "schváliť" umiestnenie vlajok kolegu...
V električkovej prevádzke sa pochlapili, lebo všetky električky majú rozmiestnenie vlajok správne.