Ferko: tiez som to mala podobne, avsak Myslava....20tkou na NO cca tych 20 minut a 6 minut som cakala a sla mi 15stka...ked bol cas tak som sla aj na Trolejbus.....takze dokopy taka tristvrthodina cesty.....
tým chceš povedať čo, že do 6 zastávok? To je nejaká antiprestupná konštanta? Keby mali chodiť priame spoje z každej zastávky do 6 najbližších zastávok na okolí... ach jaj, si vytlač schému a potom naznač, ako by to vyzeralo. ?
Lebo 29 chodi na zelezniky len rano a vecer, ja potrebujem s vodnej a anicky sa dostat domov aj cez den. Vtedy by sa sestnastka vazne mohla zrusit. 15 nechodi na anicku .
Nie gadzovksy rozum, ale ak mam do skoly prestupovat pocas 6 zastaviek vazne si radsej kupim auto (v bazare stoja aj 20000, takze so splatenim by problem nebol :P).
Re Peter55 , TA: ako toto je fakt asi pravda. Tu aj keby sa vymyslela neviem ako dokonala prestupna tarifa s koordinaciou vsetkych liniek, tak ludia budu nadavat, ze treba prestupovat.
Pritom dostat sa z KVP na Lingov mi trvalo v starom LV:
z Cottbuskej na NO 19,54,trolejmi 8-11minut + cca 8-10min 55tkou ci 20kou hore cez Secovsku...spoje som si vyberal tak, aby som na prestup na NO mal max. 5min ... teda vyslo ma to nejakych 18-26min , pricom 18tkou to trvalo 28 a trolikom 34 :)))
V KE nikdy. Je zabavne pozorovaŤ ľudi na zastavke keď pride bus prečitaju si cieľ a potom "a to mi nejde priamo tam a tam" a nechaju tak odisť všetky linky ?
priamo, priamo, priamo... inak sa nedá cestovať? Len priamo?
Kedy konečne ľudia pochopia, že pretupná tarifa má názov odvodený od toho, že sa prestupuje?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kosto