nebol som tu už hoooodne dlho,ale sem tam som si čo-to prečítal,a poviem vam,že som z toho na bleee...situacia v podniku je taká,že sa nedivím žiadnemu názoru,len nerozumiem,prečo sa naťahujú ťahanovce a furča,akoby to bolo nejakou prioritou,komu sa viac uškodilo!obe sídliska sa potýkajú s problémom dopravy a nieje to v počte spojov,ale o riešení problémov spojov! všetci poukazujú na danú problematiku NLV,ale väčšina vie,že je to o inom,je to o mestských častiach,presnejšie o starostoch,povedal by som,že je to zas o politike! starostovia nemajú nárok na zasahovanie do vedenia dopravy! ale z politického hľadiska to robia!ved hája záujmi svojich voličov! zainteresovaný poslanci,ako je Halenár by sa mali viac starať o vec,čo je mu určená a nie o jeho blížnosti k riaditeľovi DPMK,alebo primatorovi! hnusí sa mi taký človek,čo je samosudcom,ale druhej strane nerozumie!...súčasný stav v podniku by som pomenoval asi ,,TUNEL" ,mne sa to nijak inak nevidí!!!
Odchody L 23, ktoré sú tu uvedené, nesúhlasia s odchodmi v zastávkových CP. Napr. spoj s odchodom 21:34 od Krajského súdu v smere na letisko, je na zastávkovom CP uvedený s odchodom 21:32. Na iné si teraz presne neviem spomenúť.
Mohli by sa vyznačiť v tunajšom CP aj spoje, ktoré zastavujú pri Valeu - ide o spoje s odchodmi od stanice o 5:32, 13:12 a 21:27 cez pracovné i voľné dni.
Oslo je v Nórsku skôr výnimkou než pravidlom. Keď si urobíš výlet do iných väčších miest, napríklad Stavangeru alebo Bergenu, rýchlo ťa to nadšenie prejde.
Mimochodom, pracuješ v Unibusse alebo Norgesbusse?
Jaky si ty antitahanovcan ? mozme mi zato ze nemame starostu ktory trpi lahkou retardaciou a chce na furcu vysokopodlazne busy ale vie daco vybavit? ? Ale inak suhlasim ze furcu dost odrezali ale preco si kazdy mysli ze hlavne koli THC????
No konecne sa mi podarilo nalogovat na imhd. Pani ako tak citam tak to vyzera celkom zaujimavo. Najviac sa mi paci ako pani starostovia popieraju to, ze si navrh upravili podla svojich predstav. Povodny navrh liniek vyzeral uplne inac. A bol ovela lepsi, ale to pani nepriznaju. A co sa tyka pana Kuzmu a jeho vyjadrenie na trolejbus.sk. Tak asi len tolko, pri zverejneni vsetkych materialov a tvrdeni, ktore za posledny rok vydal sam pan Ing, by bolo pekne vidiet ako sa meni strana kabata podla fukania vetra. Bohuzial je to smutne. Vsetkych by som z magistratu poslal a aj z radov starostou poslal do Osla, tam kde momentalne zijem ako sa tvori doprava. A problemy zapch sa riesit dali uz skor, ale ludi ktory mali k tomu co povedat, nikto nebral nikdy vazne.
tu by vazne pomohla asi len 54F, ktora by zacinala na kalinovskej (napr. kazda druha)
Re #38706 Peter55: ked este chodili busy na THC zdola (36, 53) tak na Bruselskej som nastupoval do takmer prazdneho voza, teraz ked chodi vsetko vrchom tak na Bruselskej v istych casoch rannej spicky uz stojime "na schodoch" (a to hlavne na L18)... a jak som si všimol, na L53 sa nejak pozabudlo (aj na L32 ale to som rad ze sa zabudlo) ?
Re #38747 Axel: tie by sa do KE ani nevosli, by museli ist do centra cez Vysne opartske a VSS, lebo na palackeho neviem ci by vosli do podjazdu ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
matway