Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eMareq #38486:
Už mi došlo...
Reakcia na: Peter55 #38485:
On žiada presmerovanie linky 18 do pôvodnej trasy. Navrhol som mu alternatívu s prestupom. A šesť spojov je napr. 00, 10, 20, 30, 40, 50. ?
Reakcia na: eMareq #38484:
Môžem sa opýtať akých 6 spojov na furču? Mňa napada iba 71, 72, 55
Reakcia na: Rastafarian1 #38481:
Je problém ísť s terajšou L18 na OD Mier a tam vychytiť jeden zo 6-tich spojov na Furču?
Neviem už kde prestupovať zo smeru Šaca na smer Nad jazerom sobotu alebo nedeľu ráno
( cca 06,00–07,00 hod.) Na „prestupovom bode !“ na N.O. človek čaká cca 15-20 min. a keď mu známy poradí aby skúsil prestúpiť Na Moldavskej – Alejova tak ho električka naháňa a následne privrie do dvier.

A preto :

Gratulujme DMPK !

Ako podporuje k športu . Ako napríklad dnes ráno pri prestupe z L20 v čase o 06,25 na Moldavskej ceste na električku E 9 s odchodom o06.30 zo zastávky Gymnázium Alejová.
Vodička „E“ #612 nás pekne hnala aby sme si „ troška pobehali“ keď chceme aby nás zviezla. Keď jej poukážem, že ešte dobehujú ženy v mladšom roku narodenia tak ma privrie vo dverách .
Týmto chcem poďakovať pani ( pardon možno ešte slečna) , ale nás okolo päťdesiatky na košický maratón už nedotrénuje a nech pozerá na ruku čo ukazujem , že bolo by dobre počkať, keď starší človek ( a žena ženu by mala pochopiť) dobieha na električku.

P.S.: Pani vodička, predné dvere otvárate len VIP cestujúcim a na konečnej nie ???
Reakcia na: Rastafarian1 #38481:
Moskovskú triedu (dolné KVP) s Furčou priamo prepája linka č. 72 😛
Cafte ... ja len chcem podotknut ci by nemohli vratit L18 na Furcu lebo z Dolneho KVP nemame priamy spoj na Furcu L55 je hore na Klimkovicovej .... alebo ci by nemohla 34 neist na THC cez mesto ale na Furcu ... bolo b to dobre a vela ludi by s tym suhlasilo ... dakujem ?
Reakcia na: TA #38479:
Nemusi to byt zly napad.
Reakcia na: Isidor #38478:
asi pošlem list do Markízy a v Modrom z neba si budem priať funkčnú preferenciu MHD na košických križovatkách.
Reakcia na: TA #38477:
sme v Košiciach, TA, nezabúdaj ❗
Reakcia na: Isidor #38472:
tak tam by mala byť preferencia samozrejmosťou. Snáď sa nebude predsa zapínať signál voľno pre ED v pravidelných intervaloch, keď žiadna električka nepôjde.
Reakcia na: TA #38475:
Sudruh Schwartz Ti to vysvetli.
Reakcia na: Nodes #38465:
no ja stále nechápem, čo je také odradzujúce? Že budem musieť prejsť pár metrov? To, že nie sú prestupné body vybudované tak, ako by mali, beriem - je to negatívum v súčasnosti, ktoré sa však dá napraviť.

Veď pri prestupnej tarife a LV robenému k nej idú spoje častejšie - nemusím toľko čakať na zastávke, takže čas potrebný na prestup nie je ďalšie navýšenie čakacej doby, ale dá sa povedať, že obvykle je spolu s čakaním pred 1. nástupom kratší než čas, ktorý by som čakal na pôvodnej zastávke na spoj pri linkovom vedení odvšadial všade.
Reakcia na: Sarko #38470:
Vysvetlim Ti to cez icq.
Reakcia na: tbus #38467:
Nebude to tam je len koli pracam na vozovke a s tymi semaformi mi dvihaju tlak palackeho a uplne ma dorazil ten pri termostave, to je zrychlovanie dopravy po kosicku ? ?
Reakcia na: tbus #38467:
aj v Barci pri výjazde z obratiska (vjazd, kde dochádza k nepomerne vyššiemu počtu kolíznych situácií a kde aj prechádza viac chodcov z blízkeho chodníka, zjavne nikoho nezaujíma) vyrástla jedna CSS a už dokonca aj bliká na oranžovo ? - každá koľaj slučky má vlastné svetlá ?, takisto peší chodník cez extrémne frekventovanú trať ?, aj bus 24 smer Spaľovňa na výjazde zo zastávky má vlastný (električkový) sema-fór ? a v asfalte sa zo všetkých smerov statočne vynímajú zárezy pre káble...preferencia? rofl ☠
predsa čím viac sema-fórov, tým lepšie ?
Reakcia na: eMareq #38469:
pre thc 6 minut ale elektricku 🙂
Reakcia na: TA #38462:
Ja som sa tomu blizsie nevenoval, tak sa neviem vyjadrit. Nebolo by od veci to este raz rozobrat a vytvorit nejaku hypotezu, ake pozadie za tym moze byt.

Co sa tyka unifikacie, vsetci velmi dobre vieme, ze pre DPMK je to neznama velicina, s ktorou nevedia pracovat.
Reakcia na: Sarko #38468:
"Ciastocne by to mozno vyriesil dobry nezavisly tim koordinatora integrovaneho systemu, tak ako to funguje napr. v Brne alebo v Prahe"

Takého tu bohužiaľ nemáme.

Re #38459 t.p: Teraz ma napadlo, že keď pre Krásnu 7,5 min. int. tak pre THC DH koľko? 3? ?
Reakcia na: Kari #38452:
Mate pravdu, spomenul som sice len starostov, aj ked problematika NLV by sa dala rozpisat do niekolko stostranovej tragikomedie. Ciastocne by to mozno vyriesil dobry nezavisly tim koordinatora integrovaneho systemu, tak ako to funguje napr. v Brne alebo v Prahe. Aj ked ani tam to nie je na 100% (napr. v Brne nezmyselne zrusenie nocnej elektrickovej dopravy a nasadenie kapacitne nepostacujucich nocnych autobusov), ale oproti Kosiciam je to ako porovnavat tieto mesta so Sarajevom po vojne v roku 1996.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.