Reakcia na: t.p #38426:
Za pravidelne náhodne príležitostnou dopravou podľa Ing. vrattepriamelinky sa im zachcelo? Majú pravdu, linky s intervalom 2x do hodiny boli predsa lepšie. Však teľo vytrimeme na zastávke, 30 minút nie je až tak veľa. Prestupy od MHD odrádzajú a cestujúci (by) si nezvykli. A čo takto potom zrušiť prestupné lístky a dať jednorazový v cene 14/17 alebo 20 Sk?Re #38427 Nodes: Ráno - na obed - večer! ?
Re #38433 t.p: To bude voda na mlyn obyvateľom Jazera. Už vidím ako budú naliehať, aby sa L13/52 naspäť vrátila (celodenne), lebo keď sa stane zrážka IGK s elou, tak neustále pindajú, že im tam potom nič nejde. Ešte by mohli žiadať predĺženie L19 až po Važec, lebo musia prestupovať a prechádzať cez Slaneckú.
4.) Zrusenie linky 52 a posilnenie linky 13 v intervale minimalne: 7,5/12/10/15 kde v noci by bola synchronizovana s linkami 3 a 7
Ten 7,5 min. interval bude vychytávať čo? Sem tam sa niektorý strafí do nejakého odchodu jednej či druhej linky. Dnes je L13 (po politickej dohode) naviazaná na L9.
Re #38448 Sarko: Jedna vec je, že tu máme 22 starostov, z ktorých niektorí tomu nerozumejú a potom isté politické pozadie, kde sa angažuje (dí)Džej eF, ktorý neváha spraviť bububu, keď nebude vyhovené tomu či onému starostovi. Veď momentálne nový hit v oblasti linkovania je ten, že najlepšie linkovanie bude vtedy ak bude všetkých 22 starostov spokojných. ? Samozrejme, tomuto stavu sa dalo dávno predísť, ale tu sa stále omieľalo ako MHD môže byť zásadne neprestupná, ako to inak nejde.
Re #38452 Kari: Na rokovania so starostami chodil aj Džej eF, lenže jemu šlo o to, aby si udržal kreslo a nie o lepšiu dopravu a aby na VÚCke vyloboval určité výhody (tam SMK paktuje so SMER-SD). Osobné záujmy sú predsa prednejšie ako verejný záujem. Ta ňe? ?
Sarko
Ale inak prvy trolejbus vysiel do ulic mesta na skusobnu prevadzku uz 2.9.1993, vozovna este nebola zatrolejovana, tak sa na posun pouzival traktor ?
Zial, sucasna doba trolejbusom v Kosiciach velmi nepraje... Vobec sa neinvestuje do novych trati, ani do trolejbusov a tie prve su akurat na hranici zivotnosti, ktora je prave 15 rokov. Ide o 50% vozidloveho parku, ktory by sa mal v blizkej buducnosti obnovit... Kvoli narokom ako je nizkopodlaznost sa tak malo stat uz davno aspon nakupom par kusov, ktorymi by sa dali garantovat NP spoje.
Ak sa teda v horizonte 3 az 5 rokov situacia v TD vyrazne nezmeni, o par rokov budeme uz len smutne spominat. V roku 2013 bude mozno sanca v ramci EHMK pouzit karoserie trolejbusov na nejaku uletenu kulturnu akciu...