"Solaris, ktorý vlani v máji zhorel na križovatke Prievozskej a Bajkalskej ulice, bude atrakciou sobotňajšieho dňa otvorených dverí bratislavského Dopravného podniku vo vozovni Jurajov dvor." ?
Naozaj článok plný perál, na čele s Capkovými drístami ?
"Poslednú novú električku pre mesto kúpil prepravca ešte v hlbokom socializme, niekedy v 80. rokoch." - T6ky padli samé z nebies? Posledné dve (prototypy z ČKD) kúpili napr. v 2005.
"technickú životnosť prekročila tretina, vyše 15 rokov už slúžia takmer všetky" - ako sa to zlučuje z predchádzajúcim citátom? matematika nič? ?
"prepravca" miesto dopravca - škoda reči.
"Zhruba 10 veľkokapacitných električiek za 300 miliónov korún" - to bude nejaká ukrajinská výroba? Alebo SÖR už chystá aj električku?
"Za jednorazový 12–korunový lístok, ktorý by mal stáť po prepočte 0,398 eura, by mal cestujúci teda zaplatiť 40 centov, sedemnásťkorunový (0,564 eura) by mal stáť 55, alebo 60 centov, dvadsaťkorunový (0,663 eura) by mal stáť 65 alebo 70 centov."
"„Zaokrúhľovať budeme tak, aby vplyv na cestujúcu verejnosť bol čo najmenší. Ďalšie straty pre prechod na euro si nemôžeme dovoliť,“ povedal generálny riaditeľ DPMK Michal Tkáč."
"Podnik už kúpil osem nových zariadení s dotykovým displejom, ďalších 22 pribudne do konca tohto roku. Nové automaty ponúknu trinásť druhov cestovných lístkov, umožňujú dobíjať bezkontaktné čipové karty a platiť rôznymi mincami či bankovkami. Teraz sa dá v automate kúpiť len jeden druh cestovného lístka výlučne za mince."
Funkčnosť & Spoľahlivosť made by Emtrest & son.
"„Najvýhodnejšie sú bezkontaktné čipové karty. Ľudia s elektronickou peňaženkou aj po prechode na euro ušetria,“ tvrdí Ladislav Bruňák, predseda predstavenstva DMPK a poslanec mestského zastupiteľstva."
"„Buď mesto zvýši dotácie na vyrovnanie rozdielu, alebo sa zvýšené náklady premietnu do ceny. Samozrejme, do úvahy pripadá aj možnosť kombinovať tieto dva ekonomické nástroje,“ povedal Bruňák."
No to zas bude. Už vidím tu ochotu vyrovnávať stratu... A o dotácii na investičné výdavky radšej ani zmienka.
Mesto sa zobudí vtedy a len vtedy pokiaľ tu nebude tá ohromná pasivita "že dajak bulo, dajak budze" a teda sa zobudia aj ľudia. Žiaľ práve vďaka tomu už hodná časť obyvateľstva rezignovala a keď niektorí kom. politici vnímajú participáciu občanov v tom zmysle: "daj mi hlas a viac sa už nestaraj" tak je to smutné. Áno nadáva sa ako nefunguje to či ono, ale každé 4 roky je šanca to meniť (teda keď je aj koho vybrať, čo je v našich končinách dosť ťažké, lebo všetci tu už raz boli). Treba ju v prvom rade rozumne využiť. Inak súhlasím, že toto "vedenie" mesta zhnilo (a ide jednoznačne proti svojim občanom) ako sa len dalo a to aj vďaka tomu, že väčšina z nich je tu už od roku 1990. Ale keď toto už nikomu nevadí, tak je to potom na zamyslenie či netreba vymeniť obyvateľov... ?
Ono realita je trošku iná. Niektorý na to auto nemajú, napríklad ako ja.
Inak by som z vysoka nasr...(viete čo) na DPMK, aj s ich službami.
Inak sa považujem za ekologicky zmýšľajúceho človeka, len aj moja trpezlivosť má hranice...
Všetkých ľudí, ktorí dnes používajú MHD, by si malo mesto vážiť. Len vďaka nim ešte cesty nie sú úplne zapchaté a len vďaka nim tu nemáme každé ráno smogové opary.
V KE je tých ľudí stále veľa. Chcú sa správať zodpovedne, ekologicky a využívať MHD. Napriek veľkým sklamaniam si ešte stále mnohí nekúpili auto a každé ráno čakajú. Čakajú, kedy sa mesto zobudí. A mesto namiesto toho, aby túto devízu využilo a zúročilo, im len hádže ďalšie polená pod nohy a zvysoka kašle na hlavy.
Toto mesto si nevie vážiť svojich zodpovedných občanov.
Pokracovalo to tak, ze kratko po tej tvojej LRA5 dosla L10 s odchodom okolo 7:24, teraz uz dosla nejaka 32xx, ale na berlinskej sa voslo zo 10 ludi a tym to haslo . Ta tvoja spominana stovka ludi na Belehradskej tam stala aj potom .
Date navrh na magoriat Vy, alebo to prenechate na mna?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Stevqo