ale vies,to bolo aspon take nejake spojenie so svetom a bolo to omnoho blizsie..a ked si clovek vezmem do uvahy,ze casto chodime s batohmi,tak to bolo lepsie z tej clnkovej ako ist hore pod furcu...ale to,ze tam byva cca 400 studentov,ktori vyuzivaju ten spoj,bol asi slaby dovod,aby ste jeho trasu zachovali...
Máš namysli intrák v areáli Leteckej fakulty Technickej univerzity v Košiciach? ? Lebo ak áno, myslím si, že k zastávke Pod furčou od hlavného vchodu to až tak ďaleko nie je k tej 27-čke... ?
Chcela by som sa opytat, ci tu niekto berie aj do uvahy, ze v Dzungly je aj intrak s dost vela studentmi, ktori by sa radi dostali obcas aj domov? Ale tym, ze ste spoj 22 pretrasovali,tak ste nam zrusili jediny priamy spoj z pred intraku na zeleznicnu stanicu. Velka vdaka.
Nič v zlom, ale celý tvoj návrh s tou zachádzkou potom vyznieva (v mojich očiach) asi takto: "aby sa nepovedalo, niečo im tam dáme (sme sa nad vami zmilovali)". Tak buď im tam niečo bude chodiť aspoň raz za hodinu, alebo nič. Je mi jasné, že THC obec má iné požiadavky na dopravu (podľa mňa by tam mal chodiť bus 2x do hodiny v čase 7.00 - 20.00), ale zachraňovať Džungľu takouto "dopravou" nemá zmysel, keď to dnes chodí prázdne, tak potom by to chodilo stejne prázdne (len vyhadzujeme km zbytočne von oknom nejakou zachádzkou).
Ten môj návrh bol ako jedna z alternatív (maybe in the future, keď tu raz nebodaj zaveje opar civilizácie), s tým, že som podmieňoval túto trasu úpravou linky 29 ako ju napísal Dispečer. ?
Nieco ako v BB zastavka NAY elektrodom. Z dvoch liniek MHD ktore tade idu tam sice obe maju zastavku, ale nestoji tam ani jeden spoj. Prakticky na zastavke mas CP dvoch liniek na ktorych nie su ziadne odchody
Pozri, mohli by do Džungle zachádzať aj všetky "moje" 22-ky. Ja som len chcel ušetriť Ťahanovčanov, aby aspoň polku spojov mali bez tej zachádzky, nakoľko prepravné potreby THC-obce a Džungle isto nie sú 1:1.
Podľa cassovia.sk mala v roku 2001 Džungľa 427 obyvateľov. Obmedzený potenciál. Z toho je značné % romales, zberbales a chamrades, ktoré autobus zvnútra ešte nikdy nevideli a ani nie je záujmom DPMK, aby ho niekedy videli. Keď si myslíš, že takáto MČ má mať rovnako často spoje ako napr. seriózne košické valaly (THC-obec 1720 obyv.), potom sa Ti čudujem.
Čo sa týka tej linky "THC-obec - HMT - Mier - Kostolianska - THC-most", to by bol zase zásah do L14 a ja už som to celé rozkopávať nechcel. ?
Re #36747 tbus: Dnes je luxus každý jeden vodič v (zbytočnej) službe navyše.
Nerozumiem čo Ti nie je jasné? Veď to tak stále doteraz bolo od existencie ke.imhd.sk (to sa nezmenilo rozdelením SO, NE na samostatné dni)! Keď bola SO, NE spolu pred zmenou, tak tam bol automaticky aj sviatok. Predtým sa cestujúci orientovať vedeli a teraz nie? ?
eMareq: Prečo je v CP uvedený sviatok pri nedeli???
Lepšie opýtané, ako vysvetliť cestujúcim, že napr. v piatok(sviatok) sa jazdí ako v sobotu, v nedeľu ako v sobotu a v pondelok (sviatok) ako v nedeľu??? ?
Však tá linka tam NESTOJÍ ani v jednom smere. Zavrie dvere na Železníkoch a potom ich otvorí až na KVP.
Re #36742 5: To by som až tak netvrdil, je pravdou, že tá linka je tam stratová, ale predĺženie intervalu na 120 minút nič nerieši (nebude dvojnásobok cestujúcich, 2x toľko revízorov, 2 šotouši a 2 tamojší ?). Čo vravíš na toto: Bruselská - Ťahanovská - Magnezitárska - Dopravná - Hlinkova - Havlíčkova - Kostolianska - Žel. zastávka Ťahanovce ?
Potenciál Džungle produkovať cestujúcich je nula na entu. Ale dobre, nechajme tam teda linku 22 ako chodí dnes, nech sa tie vozy aspoň trochu vyvetrajú...
Trvám na tom, že samostatná linka do Džungle (a dvojnásobne za súčasnej neutešenej situácie) je LUXUS, aký si nemôžme dovoliť.
Linka 23 má zo Slovenskej interval hala bala 60/88/140, ale to je v poriadku... pritom je to porovnateľná lokalita.
"120 minút je pre nikoho (veď aj pre nikoho je to vymyslené, tu hodina, tam hodina, v tej diere si to nikto nevšimne)"
Pre nikoho? A aký to má potom význam také niečo vymyslieť? Ja si pamätám, že v čase boomu MHD chodila linka (35) zo Štadióna Lokomotívy do Džungle 2x do hodiny celodenne/celotýždenne! Tak toto je riadna šupa. Potom by sme tam mohli rovno šupnúť aj dnešnú L23 s tými pár spojmi, malo by to efekt rovnaký.
"na úrovni dopravy do Nižnej Myšle (z Myšle aspoň niekto cestuje)"
A ako vieš že by necestovali aj z Džungle? Tým, že sa im zníži prepravná príležitosť, tak budú nútení hľadať zastávku (pešia dostupnosť ku inej) inde, alebo prejsť na inú formu dopravy.
"všetci sa z Džungle presunú ku zastávke Pod Furčou alebo ku HMT (veď nech sa... a môžme ju zrušiť, žeby cieľ?)"
Viď moja úvodná otázka "pre nikoho?"
Re #36739 5: No veď samozrejme, z 29 prestup na 16 a dovi dopo. Otázne je čo zo zastávkou Cyklistická? Zrušiť alebo dať každý druhý spoj z linky 16 tade prejsť?
Linky 16 a 29 sú aspoň od Cassovie dokonale zladené. Tu by som povedal, že 16-ke ubrali v sedle na úkor 29-ky. Ak by sme chceli 29-ku ukončiť trebárs na Havlíčkovej, tak či tak by sa 16-ka musela 2-krát zahustiť. Čo by síce bolo dobré z pohľadu 16-ky ako nosnej linky, ale v sumáre by to úsporu neprinieslo.
16-ka stratila status nosnej linky kvôli ponechaniu 12-ky na Podhradovej. Tak to chceli, tak im treba.
Tie 3 linky sú vzájomne prepojené a kým budú MČ trvať na všetkých, 16-ka nikdy nosná nebude.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Otazka