Na to ti poviem asi tolko, este v marci som jazdil poslednykrat 28ku a uz v prve dni jazdy po Vazes som to hlasil na JCX1, pisal som hlasenku a dokonca volal aj istej osobe, ktora ma to na zodpovednost. Zjavne to vsetci maju na haku. I ked mi bolo prislubene, ze to bude spravene. Veril som tomu, ale od vtedy som 28 nerobil tak som si to nemal ako zistit ale ako citam, kompetentnym to je asi jedno
Šak aj 28čka noči už neviem koľko mesiacov na Važci (niektore spoje) a ajtak tam bol cieľ "žel. stanica". Ten kto programuje tie ciele asi na to dosť kašle.
Inak s tymi em-testami si vela roboty nedali, napr. predne panely pri L16 ktora konci na STANICNOM NAMESTI je vpredu L16 OC CASSOVIA. A nech je to informačný panel.
Akurát pozerám schému a zisťujem, že sa neodstránilo nelogické pomenovanie zastávok pri štadióne TU, resp. botanickej záhrade. Podľa schémy by L 18 a L 55 mali stáť v smere k amfiteátru najprv na zastávke Štadión TU a potom na zastávke Botanická záhrada, hoci sa jedná fyzicky o tú istú zastávku. Načo je dobré takto úmyselne rozdielne pomenuvávať tú istú zastávku a v podstate zavádzať cestujúcich? V schéme by správne mala byť vyznačená v smere k amfiteátru len polzastávka a potom až pri električkovej trati " 2. polovica " v smere na juh pre L 12.
asi sranduješ, nie? To je už fakt sila, keď sa niekomu nepáči spojenie NO s krajským súdom. Vieš, koľko liniek spája tieto zastávky? 16! ( 2, 4, 7, R1, R5, 10, 11, 21, 23, 25, 31, 52, 56, 71, 72, 73 ) Takže neexistuje, aby sa po príchode L 20 na NO čakalo dlhšie ako 5 minút.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55