Marecek cekni na linku 18 pri smere z thc na kvp je tam dvakrat bruselska a chyba tam berlinska pricom bruselska je namiesto berlinskej a nie je tam napisany cp.
3 sekundy trvá akurát označovaču, aby sa spamätal, že je priložená BČK. Rátaj ešte, že človek musí k nemu pristúpiť, priložiť BČK a to isté pri odchode od označovača. To je ideálny ideálny stav, ktorý nastáva len vtedy, keď označovač plne spolupracuje a netvári sa, že sa ho predaj CL netýka.
Inak, samozrejme, beriem nastupovanie cez predné dvere - ale nie systémom, ako to je v DPMK.
užívaj si to, lebo keď v pondelok nabehne dav rozzúrených dôchodcov na magoriát, v každej ruke tri nové petície za vrátenie tej ich priamej linky do krematória, tak neviem neviem ?
Ten CePo L9 by mal ísť už OK, teda aj náväznosť na L13. U eliňáckych cesťákov bol problém ako posunúť III. režim až do cca 9.50. Ale už je to opravené (hádam to aj bude fungovať).
bolo to myslelné o kultúre cestovania,nie koľko to stojí,a myslím,že toto nie je prepych,ale samozrejmosť. tu na lovensku môžme o tom vravieť ako fakt o sci-fi...
30 ludi krat 3 sekundy na jedneho je to minuta a pol.Keby mal autobus v trase 2 az 3 taketo zastavky myslim ze to nieje az taka tragedia ale toto co vymysleli ze celu trasu cez predne... ?
Re #35844 Ferkho: Jo v kazdom buse mali zaviest dopyt a az by kazde vozidlo malo funkcne dopytove otvaranie potom mali spustit kampan na dopyt v podobe takej ze na obrazku by bola fotka tlacidla ktorym sa dvere otvaraju.Samozrejmostou je ze by bol iba jeden typ v kazdom voze DPMK.
Re #35845 Irisb: K tomu to co som vyssie spominal avsak dodam ze by kazdy vodic musel tvrdo dodrziavat to co mu s jeho prace vyplyva a to aj pouzivat dopyt.
Re #35850 matway: Jo to je uroven. Lenze tu o tom mozme iba snivat nakolko dubove hlavy nevedia co je MHD a nechcu do nej prispievat.Urcite keby bol kamerovy system v buse a nahravalo by sa celu sluzbu tak ked niekto nieco ukradne alebo znici vie sa kto co kde a kedy a nebude problem ho potrestat.
tradične, v KE zas znovuobjavujeme koleso... dopyt, zastávky na znamenie, nosné linky s krátkym intervalom, prestupné linkovanie...všetko funguje VŠADE v civilizovanom svete a bez problémov, len V KE to predsa NEMôŽE, NEDÁ SA, BUDÚ PROBLÉMY.
Vieš o tom, že v mnohých krajinách, Rakúskom počnúc, sú často aj VŠETKY zastávky na znamenie? Tam musia mať ale bordel, čo?
aj doteraz sa stavalo ze linky 10 a 37 ktorymi som cestoval okolo 7 rano cez volne dni zastaili na tahanovciach maximalne na pod furcou a ostatne zastavky bud pribrzdili alebo presli... az na palackeho, a jazdna doba bola aj v starom LV
no nic no, idem sa povozit, nech to vidim aj v praxi ?
Ale este jedna vec bude "zaujimava" ... zastavky na znamenie
Celkom dobry napad, aby sa zrychlila doprava... ALE ... neovplyvni to potom jazdnu dobu autobusu???
Autobusy, ktore idu z Lingova dole na palackeho: Secovska - na znamenie, priemyselna, lavobrezna, colnica...proste vsetko na znamenie....
Zoberte si priklad: Ked bude stat na kazdej zastavke a ked nebude stat na ziadnej... podla to spravi aj 3 minutky... pokial pojde rovnakou rychlostou medzi zastavkami... ked bude naschval spomalovat, tak o zrychleni dopravy sa neda hovorit.
A najvacsie prekvapenie ocakavam u Linky c 20L - cez spicku. Vyuzivam ju na presun z Namestia Oslob. na Lingov... ale predtym bude absolvovat okruznu jazdu do Lorincika - asi 50minut podla rozpisu ...a predtym ako pride na N.Oslob, ma pritom 12 zastavok na znamenie...tak to som zvedavy, ako sa dodrzi ten cas
Majte sa vsetci pekne a vela nervov pri cestovani s MHD :))
problémom je práve systém, ktorý DPMK využíva. Správne by mal mať každý bus na kabínke pultík s papiermi na podanie reklamácie nesprávne stiahnutého kreditu - aby ju mohli cestujúci spísať priamo v buse a vhodiť do pripravenej urny, ktorá by sa na konci služby vyprázdňovala a papiere posielali na príslušné oddelenie. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq