Reakcia na: Ferkho #35846:
problémom je práve systém, ktorý DPMK využíva. Správne by mal mať každý bus na kabínke pultík s papiermi na podanie reklamácie nesprávne stiahnutého kreditu - aby ju mohli cestujúci spísať priamo v buse a vhodiť do pripravenej urny, ktorá by sa na konci služby vyprázdňovala a papiere posielali na príslušné oddelenie. ?
Ferkho
Ked DPMK nedokaze zabezpecit sluzby, ktore ponuka a za ktore si riadne platim, tak platit nebudem, alebo ich prestanem vyuzivat.
Ale ked chcu takto bojovat za znazenie aut v meste a za pouzivanie MHD, tak neviem neviem...
Ty asi jazdis autom, ked ta nese*e, co tu stvaraju... Alebo mozno si mal stastie, no ja som si vcera uzil svoje...
Okrem toho, ako som mal vcera ci predvcerom zistit na zastavke, kedy ma ist autobus??? To akoze tiez bola perfektne domyslena vec, dat nove, ale stare LV, podla ktoreho sa stale jazdi zobrat, sak naco...
Skus mi odpovedat na tieto otazky: Preco asi nemaju vodicov??? Tyzden pred zavedenim noveho LV sa zistilo, ze vodici maju male platy?? Preco sa to neriesilo skor??? Preco vymyslaju sprostosti bez toho, aby to dali na pripomienkovanie ludom, ktori aj jazdia MHD???
Pekarov je viac, ked jeden nedoda, idem si kupit inde...MHD je len jedna, tu si nevyberies...