Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dimi #35328:

Ja sám som niekoľkokrát žiadal vypracovať od kompetentných správu o stave električkových tratí, spracovanú firmou, ktorá na to má oprávnenie. Nie iba reči, že tu sa už nedá jazdiť, lebo je to nebezpečné. Konkrétne úseky technický úsek na papier oficiálne nikdy nedal, lebo keby dal menovite úsek, ktorý je v havarijnom stave, ešte ten deň by sa musela v tomto úseku zastaviť električková doprava. Keď sa však v priebehu mesiaca 2x po sebe vykoľajila električka pri novej plavárni - hneď sa to riešilo, z magistrátu sa vybavili financie mimo ročného plánu, a celý úsek sa v dvoch etapách rekonštruoval. Následne sa začala opravovať trať na Jazere.

Škoda, že časť tu nie diskutujúcich ale podrývajúcich, sa vracia 3-4 roky dozadu, miesto toho aby konštruktívne riešila súčasné problémy a navrhovala čo ďalej. Sú tu mnohí takí, ktorým súčasný stav DPMK leží na srdci, a snažia sa pomôcť, niektorí tu však okrem nadávok a urážok nevyprodukujú za celé mesiace nič iného. Ak si myslia, že to pomôže, nech sa páči v pondelok ráno nabehnúť na magistrát, nájsť si tie správne dvere, a tam nadávať kľudne aj celý deň. Možno že si vás tam aj niekto všimne.

Ja som sa rozhodol dnešným dňom definitívne skončiť s príspevkami na tomto webe, lebo som zistil, že je to iba zbytočná strata času.
Týmto želám všetkým slušným, čo tu chodia a píšu, aby sa im podarilo prispieť ku konsolidácii situácie v DPMK.
Reakcia na: saly #35326:

Ja viem čo je koľajová križovatka, ale norma hovorí o koľajovom krížení, a nie križovatke. To pre tých odborníkov, čo tu nevedia nič iného len kydať.


MDT: 625.144.2(083.74), 625.151(083.74)
STN 73 6360
STN EN 13803-2/AC STN 73 6360 Železnice: koľaj : parametre návrhu usporiadania koľaje : rozchod 1435 mm a širší. Časť 2: Výhybky a križovania a porovnateľné situácie geometrickej polohy koľaje s náhlou zmenou krivosti. Oprava AC. - Schvál. 07. 2007. - Účin. 10. 2007. - Bratislava : SÚTN, 2007. - 2 s. - 30 Sk
ICS 93.100. - EN bola schválená na priame používanie ako STN a bola oznámená vo Vestníku ÚNMS SR č. 09/07. Obsahuje: EN 13803-2:2006/AC:2007 (NNR)
DZ-1
(železnice - koľaje - usporiadanie koľaje - výhybky - križovania - geometrická poloha koľaje - normy)
EN bola schválená na priame používanie ako STN a bola oznámená vo Vestníku ÚNMS SR č. 09/07. Obsahuje: EN 13803-2:2006/AC:2007
Reakcia na: eMareq #35361:
Myslel som si to. Podla tych cisel reko tipujem na 300 mil.
Reakcia na: Nodes #35360:
Nie.

Re #35357 saly: Môžeš aj v maľovaní a potom to nahoď cez postimage.org

Re #35356 TA: To bol len návod. ?
A este ma zaujima, ci do tej sumy 600 mil. je zahrnuty aj usek od mosta pri VSS po obratisko pri Vazci.
Co sa tyka opravy trati. Pre porovnanie s Kosicami uvadzam udaje z Ostravy. Vo vyrocnej sprave DPO za rok 2007 je uvedene, ze celkova oprava trate bola vykonana na dvoh usekoch v dlzke spolu 964 metrov plus strojkolajnenie obratiska Dubina - Interspar. Okrem toho v ramci beznej udrzby bolo vymeneych co sa tyka kolajnic 1436 metrov opotrebovanych kolajnic, 12 vyhybiek a jedna srdcovka.
Reakcia na: saly #35357:
iný počet mení situáciu ? Ale aj tak by som to chcel vidieť nakreslené. Ak môžeš, pošli mi to pls na mail, prípadne nakresli a daj na nejaký image hostingový server a link sem.
Reakcia na: eMareq #35355:
na stred som zabudol. Takže spolu ich je 16.
4*3 z každej vetvy +4 v strede.
Nakresliť a dať to sem?. Neviem ako.
Reakcia na: eMareq #35355:
takže ak prechádzam kríženiami, ktoré mi umožňujú ísť do 3 smerov, to znamená, že prechádzam 3 križovatkami? ?
( no ak je to tak, potom v každom prípade chýbajú tomu výpočtu kríženia uprostred 🙂 )
Reakcia na: saly #35352:
Však mu to nakresli na papier a daj sem, ňe! ?

Re #35354 TA: keď vstupujem do križovatky v ľubovoľnom smere tak môžem ísť:
- priamo
- vpravo
- vľavo

+ v strede štvornásobné kríženie

Otázka na matematickú pytagoriádu ?
Reakcia na: saly #35352:
snažím sa pochopiť Tvoj systém rátania. Ak 1 rozdvojenie 2-koľajnej trate zarátam ako 1 križovatku, potom v strede sú vlastne križovatky len 2. No a ak rátaš, že z 1 smeru sú 2 križovatky ( 2 rozdvojenia 2-koľajnej trate ), tak potom ich je tam 4 x 2 + 2 =10.
Reakcia na: TA #35351:
prečo počítaš v strede len dve? To je pre jeden smer, alebo pre všetky štyri?
Reakcia na: saly #35348:
asi Ťa nechápem 🙂 lebo ak sa 1 smer rozdeľuje na 3, tak to by znamenalo, že sa na mieste činu nachádzajú 2 križovatky, nie?
Teda 4 x 2 = 8 ( + podľa tejto metodiky 2 v strede ).

Alebo ako to myslíš Ty?
Reakcia na: VLI #35349:
A budeme mať semafory aj v Nižnej Myšli na konečnej aby bus dlho nečakal ?
PTI zrejme čaká, až odídu jeho kritici, a potom bude písať, čo všetko ON chcel presadiť v DPMK. LEN ON. ?
Reakcia na: TA #35339:
Ak si to nakreslíš na papier, musí ti vyjsť 12. V každej vetve ich je 3... 4*3=12.... ?
Reakcia na: kotelak #35338:
Poznam viacerych vodicov. Komentar od RDZ 50 neber vazne. ?
Reakcia na: Peter55 #35344:
Tak tak, dobra rada do dalsieho zivota. Ja som sa mu to snazil naznacit v mojom prispevku. ?
Reakcia na: RDZ 50 #35343:
Počuj kedy sa chystaš na dovolenku? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.