Prišlo mi mailom:
"Vzhľadom na vážnu prevádzkovú situáciu dochádza od piatku 25. júla 2008 k obmedzeniu spojov na autobusových linkách 35, 36, RA6, RA7 a k úplnému zrušeniu spojov na linke 53.
Linky 35, 36, RA6 a RA7 budú premávať s upraveným cestovným poriadkom zverejneným v každej zastávke."
Neviem, či toto je vhodné miesto na vyjasnenie problému. Bolo by lepšie ak by ste mi napísala priamo. Odbory to určite nie som ja sám. Keď som povedal, že sa na mňa nikto oficiálne neobrátil, tak som hovoril za seba a preto môžem hovoriť len svoj názor, rozhoduje ZV. Toto je parketa zamestnávateľa a ako som už napísal parketa pre väčšinovú odb. organizáciu.
Čo sa týka právnej stránky nemýľte si pojmy. §40 ods. 5 ZP hovorí o tom, kto je rodinným príslušníkom pre účely zákona ale to v žiadnom prípade nezaväzuje podnik pri tvorbe vnútorného predpisu na poskytovanie zliav zamestnancom a jeho rodinným príslušníkom.
Môj názor som prezentoval verejne a aj zamestnávateľovi. Ak DPMK dáva voľné lístky kdekomu, tak tých pár detí, ktoré sú zverené do opatery zamestnanca, aj keď nie sú jeho vlastné, by podnik nezabili.
Vlado Stankovič
Toľké šťastie. Ja som v schránke nenašiel nič, zato včera mi pri čakaní na zastávke spadol na hlavu vrchnák z piva. A keď som konečne v diaľke zočil trolejbus, aj ten chcípnul, ďalší nešiel, no a dnes som si klikol na dpmk.sk a čítam si lietajúce ospravedlnenie...
Re #35115 Alfonz Halenar: Viete tú metodiku opísať? Lebo ja nevidím dôvod prečo by sa mal počet cestujúcich počítať inak do 31.12.2004 a inak od 1.1.2005.
Mne známe čísla počtu prepravených osôb DPMK v mil.:
1970 - 84,2
1980 - 132,9
1990 - 156,0
2000 - 100,1
2001 - 90,6
2002 - 92,6
2003 - 91,1
2004 - 88,6
2005 - 97,8
2006 - 99,4
2007 - 97,4
Ako vidíme, po veľkom poklese v 90. rokoch a v roku 2001, od roku 2001 má to číslo mierne rastový trend.
Neviem či to tu už niekto písal alebo nie ale nechce s ami to tu hľadať... Minule som tu kritizoval, že nie je žiadna kampaň na nove LV tak dnes ma veľmi prekvapilo keď som v schránke našiel brožúrku aj s mapou o novom LV ?
Ako zvýšiť prepravenosť MHDečkou?
1) tak ako spomínate , skvalitnením služieb MHD
2) demotivovať ludi, aby využívali IAD najma v centre / parkovanie, poplatky za vstup do centralnej zony, plná preferencia MHD / ..
Som presvedčný, že pomocou takýchto opatrení má MHD zmysel a budúcnosť. MHD ako taká stále musí byť dotovaná z mestského rozpočtu a stále bude, ale prečo vidieť na tom niečo zlého? Ach jaj páni poslanci, to sa tak nedá, že všetko musí skončiť vo vašich kešeňoch.
Košice je rozvíjajúce sa mesto, MHD proste potrebuje, ak niekto svojou neodbornosťou, nedbanlivosťou, alebo blbým rozhodovaním a názormi nepodporí jej rast, nemá čo hľadať na mieste, kde "háji " verejný záujem.
V DPMK by mali sedieť hlavne odborníci, tí by mali spraviť koncept, vyhliadky, predložiť to magistrátu a vydobiť si financie potrebné na chod DP. Argumantovať a bojovať. A poslanci by nemali špekulovať, ale schvalovat peniaze na chod vecí verejných, akou MHD bezpochyby je. EHMK sme si vážne mohli odpustiť pri problémoch, kt. máme .
aké sú opatrenia pána Filipka - zrušenie dovoleniek vodičom?????!!§
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
redburger
1) tak ako spomínate , skvalitnením služieb MHD
2) demotivovať ludi, aby využívali IAD najma v centre / parkovanie, poplatky za vstup do centralnej zony, plná preferencia MHD / ..
Som presvedčný, že pomocou takýchto opatrení má MHD zmysel a budúcnosť. MHD ako taká stále musí byť dotovaná z mestského rozpočtu a stále bude, ale prečo vidieť na tom niečo zlého? Ach jaj páni poslanci, to sa tak nedá, že všetko musí skončiť vo vašich kešeňoch.
Košice je rozvíjajúce sa mesto, MHD proste potrebuje, ak niekto svojou neodbornosťou, nedbanlivosťou, alebo blbým rozhodovaním a názormi nepodporí jej rast, nemá čo hľadať na mieste, kde "háji " verejný záujem.
V DPMK by mali sedieť hlavne odborníci, tí by mali spraviť koncept, vyhliadky, predložiť to magistrátu a vydobiť si financie potrebné na chod DP. Argumantovať a bojovať. A poslanci by nemali špekulovať, ale schvalovat peniaze na chod vecí verejných, akou MHD bezpochyby je. EHMK sme si vážne mohli odpustiť pri problémoch, kt. máme .
tolko odomna ?