Reakcia na: 1018 #34786:
zobral si ten moj prispevok osobne, toho som sa bal....myslene to bolo na podnik vseobecne, nie na teba.....a to ze vodici nie su, za to moze podnik!! a jeho dlhodoba politika...(ktora zapricnila okrem ineho aj to, ze z pana vodica sa stalo obycajne hovno)...., a nasledne teda podnik moze aj za nevypravene sluzbya podobne....bohuzial do tohto stavu sa nedostal podnik zo dna na den, je to dlhodoby upadok....takze...stale som toho nazoru, ze Peter naozaj nema preco mat na tvari vycarovany usmev ked sa jedna o dopravu...pretoze naozaj tie sluzby co poskytuje DPMK su na velmi mizivej urovni....a on vo svojich tusim 16-17 rokoch nema na vyber medzi autom a MHD....
este k tomu naboru vodicov....by som poradil robit vyber vhodnych adeptov podla vzoru pana Belusa, ktory kedysi pracoval v DP a mal toto na starost....neprijat hociakeho traktorisu ale naozaj iba tych najlepsich z najlepsich, a ked nie su, tak radsej neprijat nikoho....lebo traktorista iba dokatuje voz z coho vyplyva mensi pocet vozov do vypravy(lebo traktoristov voz je odstaveny) a takisto aj naklady na udrzbu a opravy tych vozov.....
Dimi
1. Kto kazal prepustat a prinutil podnik setrit ? MESTO KOSICE
2. K dopytu som uz napisal predosly clanok. Ak ho DPMK spustilo, co bolo aj v clanku vyjadrene, ze je to spravne, potom si ho strazte. V predoslom prispevku som ti odpisal, ze jedno, mozno dve percenta takto oznacenych vozidiel jazdia aj realne s dopytom, pretoze vodici na to kaslu
3. Ano, je pravda, ze v clanku som mohol pouzit vo vete Mesto Kosice a ani DPMK atd.. namiesto "a ani" vetne spojenie "a nasledne vdaka tomu".. Mozno by to bolo trosku viac pochopene. Ale snad kazdemu je jasne, ze financie pre DPMK vlastni majitel podniku. A vdaka MESTU KOSICE nemohlo ani DPMK zvysit platy, resp. zvysilo to len mierne, ako sa dalo.
4. Ak sa teda vystavali nove socialne zariadenia pre vodicov, preco nie su chranene ? Mame na to systemy predsa. Ako je mozne, ze to vodicom zamestnavatel dovoli, takto zaobchadzat s majetkom ? Opat tu chyba ochrana, mozno dozor, rovnako ako pri dopyte. Mozno jednym riesenim by bolo (a nie je to draha zalezitost) namontovat na taketo zariadenia kodovacie systemy a kazdemu vodicovi pridelit jeho kod. Kamkolvek takyto vodic pride, pouzije svoj kod. Ak zisti, ze niekto pred nim nieco zdemoloval, ci ukradol, nahlasi to vysielackou dispecingu a tam si predsa dokazu zistit, ktorym kodom bolo otvarane posledny krat, pred nahlasenim nedostatku. A aby sa eliminovalo to, ze sa vodici zacnu vyhovarat, ze to bol niekto pred nim, tak ich to naucme poctivo nahlasovat napriklad dodatkom k pracovnej zmluve! Ked uz raz v DPMK pracuju aj taketo "individua", tak to jednoducho potom treba riesit razne a natvrdo.
A saratica ? Co na nej vidis zle ? Je to normalne predavany napoj, podporujuci travenie.