Riesia vas na skoleniach, ale asi sposobom skriabania sa pravou rukou za lavym uchom.. Jednoducho a vecne povedane, zlyhava personalny manazment DPMK .. Prave o tom som si pisal s irisb-usom, ze pre spravne fungovanie akehokolvek podniku, aby si teda aj ziskal zakaznikov na svoju stranu, su potrebne tri "ohnivka" retaze.. Inteligencia samotneho zamestnanca, pristup zamestnavatela voci zamestnancovi a spravanie sa zamestnanca k podniku, ako keby bol jeho. Posledne dve ohnivka su uzko zviazane a ak praskne jedno, nefunguje druhe. A vtedy pre ake take udrzanie aspon tretieho bodu musi tvrdo nastupit inteligencia vodica, no bohuzial, ta je uz posramotena prasknutim ineho ohnivka.
Pochopil som ťa,možno trochu nie,alebo ja nezrozumitelne píšem ? ,maš pravdu , určite by zákaznil nemal trpieť,a vedenie DPMK otomto probleme vie-verím tomu že hej,ale tvári sa že nie,šak to vodiči su hulváti,a oni nas zato postihuju,na školeniach nas riešia,robia čo můžu ? ? ? ? ?
Mozno sme sa neporozumeli, ja nehladam chybu vo vodicoch. DPMK so svojim postojom a skoleniami v podstate vedie vodicov k tomu, co robia a ako to robia. Samozrejme, ze potom nedokazu udrzat nervy na uzde. Zaroven moj nazor je taky, aky som tu napisal, ze predsa len by mali svoj hnev adresovat DPMK a nie zakaznikovi. resp.. aspon sa veelmi snazit.
To sa snažím vysvetliť,netreba hladat chybu furt len vo vodičovi , je tu teraz taka moda , očierňovať vodičov,mechanikov,pred mediami,a neviem kde ešte,a jamanažer,som ten najlepší,nechybím,ja zato nemůžem ? ? ?
len dodam ze aj pan Baťa (ktoreho system, sposoby a myslienky podnikania sa povazuju za jednu velmi vaznu a celosvetovo uznavanu ekonomicku teoriu) si zakladal predovsetkym natom aby boli spokojní jeho zamestnanci....(staval pre nich rodinne domceky, pomahal mladym rodinam v zaciatkoch a podobne...to je len priklad, nevravim ze to musi robit takto konkretne aj DP)....cim spokojnejsí zamestnanci, tym kvalitnejsie vykony podavaju v praci....manazeri DPMK by si mali prestudovat tieto teorie, a priucit sa.....a k takemu ze niektorí absolvovali semester, ci dva psychologie by som sa ani neopovazil priznat
To je v poriadku,ak si myslíš že maš pravdu,a vodič nie,stoj si za tým , ak som napísal že platilo to čo vodič povedal,nemyslel som to tak že ak poviem,všetci k zemi,tak si všetci ľahnu ? ? ? .Myslím to tak,že ak mam problem z vozidlom,a poviem,vystupte,tak vystupia,a nechcem počut,že - Prečo ty cocot ??? prečo mam vystupit? Ja nevystupim,mam kupený lístok,a tak dalej,a tak dalej ?
S mierou. Mna sa minule vodic rozhodol nezobrat do prazdneho primestskeho autobusu na cestu v ramci mesta, tak som mu dal jasne najavo ze to co povedal neplati (zostal som mu stat na schodoch kym mi ten listok nedal) a myslim si ze v takychto pripadoch by to tak malo byt. Lebo vodici to inak zneuzivaju, takze vsetko s mierou.
Doplnim ze na predmetnej linke nie je vnutromestska preprava vylucena.
K pozitivnemu pristupu k zakaznikom netreba vlastnit firmu. Staci aby zamestnavatel motivovat aby zamestnanci boli prijemny k zakaznikom (a to ako trestami v pripade ze nebudu, tak aj odmenami v pripade ze budu). Najlepsi je na to mystery shopping.
Pamatám časy,ked mi pravidelne cestujuci priali pekný den , dostal som poďakovanie za hoc len to že som počkal dobehujucuho a dokonca som dostal od neho ešte jablko,ked som bol pán vodič,čo som povedal to platilo,mali rešpekt,ale to boli časy pohody,ked boli dobre podmienky v podniku,ked sa o nas naši nadriadený nevyjadrovali v mediach ako o niekom nakoho si možte za každu blbosť otvoriť usta,naši nadriadený snami jednali v pohode,nevyvyšovali sa , a rozumeli tejto práci . Zmenil sa celý podnik,zmenila sa aj tato spoločnosť,každý čo ma v riti dieru si myslí o sebe že je neviem aky chytrí ? , a može ťa kedykolvek poslať do pixi lebo pozna toho a hentého ? .Ukončim to,lebo otom kniha by sa dala písať,to je len moj názor , nato všetko,čo som za tie roky zistil a zažil v tejto psychiatrii DPMK ?
Ešte doplním,že v tomto podniku,jednaju nadriadený z vodičmi jak z hovadami,pekneho slova nedostaneš už pomali od nikoho,skvelý príklad,jak jednať z ľudmi ? ,to sa samozrejme prenáša dalej,nemalo by,ale ta ? ? ?
Stávať sa to bude stále,sme len ľudia ? Ak by som vlastnil prepravnu spoločnosť,v prvomrade by som vytvoril zamestnancom take podmienky aby boli čo pod najmenším natlakom,minimalizovať stresove prostredie,aspoň by som sa to snažil,komunikoval by som zo sovjími vodičmi,každy problem ktorý maju a sposobuje stres za volantom,sa snažil riešiť,ohodnotil finančne ich pracu tak jak sa patrí-to všetko pre ich pohodu , veď ked su spokojný zamestnanci,aj tej firme sa určite bude viac dariť,ale jak píšeš,ťažko otom. ? Nemalo by sa to stávať,ale sam vidíš,dispečery to nezvládaju,ma to zvládať potom vodič?? ? Tento podnik je chorý,to je vysledok tejto nákazy,všetci podráždený ?
Ano, ja viem, ze cloveku povolia nervy, to je samozrejme. Ale prave o to ide, ze by sa to stavat nemalo, teda hlavne v praci nie. Praca s ludmi je to najtazsie, co moze existovat, este viac ak k tomu pripocitas to, co si tu popisal.. Premavku, atd.. No jednoducho mi neda, ze stale by malo platit Nas zakaznik, nas pan. Ako som napisal, aj ked zuris, zakaznik by to nemal pocitit. Ver mi, ze keby si vlastnil firmu, v ktorej pracujes iba ty, na zakaznikoch by ti zalezalo uplne inac ako ked pracujes vo firme, ktoru nevlastnis. Bohuzial vzdy to tak bolo a vzdy to tak bude. Ja som ale v prispevkoch aj napisal, ze samozrejme taketo spravania vodicov (snad iba obcasne) sposobuje aj DPMK sam. Svojim pristupom k zamestnancom, platovymi podmienkami atd.. Je tazke obratit svoju zlost voci zamestnavatelovi a voci zakaznikovi sa naopak priblblo usmievat. Poznam to sam. Pracujem so zakaznikmi viac ako dost. No ale co narobis..
Teraz trocha od témy :
Neviete kde dal DPMK tie automatické spriahadlá čo vymontoval z T6? Ich len predal? A ešte by som sa rád spýtal, v ktorých rokoch to robil. Diki.
To maš tak,on ten vodič vůbec nemusí byť taky nevychovaný v sukromnom živote , ale vieš,dennodenne si v práci vodiča pod dosť velkým nátlakom , v dnešnej premávke , pri týchto cestovných poriadkoch čo su - je toho dosť sa stane že proste občas prepnu nervy , po par minutách si sam uvedomíš že si mohol aj inak reagovať , ale práve vtej chvíli si to neuvedomíš - stane sa.A stačí že pride niejaka babka z primitívnou otázkou do rany a nerv povolí . Radšej nech povolí tak,ako keby mal v sebe dusiť a po par zastávkach dostať mrtvicu ? Ak tam ma ten cestovný poriadok,nech sa kukne,nech su aj ludia kus sebestačný,tak isto by doktora v ordinácii nasralo,keby mal na dverách vypísane že robí do 13.00 a príde niekto,zaklope a pýta sa,dokedý pracuje ? Lenže on to nema tak často,ako vodič MHD v KE,kde každe polkolo príde niekto za tebou z primitívnou otázkou.Tieto situacie su podla mna vynimočne,čo tu vypisujete,a Richard ma asi v sebe magnet na taketo akcie,ked sa stale stým stretáva ?
vies, lenze mam pocit ze DPMK nie je taky zamestnavatel, ktoremu by zrovna na svojich zamestnancoch zalezalo.. ako jasne, slusne spravanie je dolezite vsade, avsak je potrebne si uvedomit, ze aj sofer je len clovek a nie vzdy musi mat dobru naladu, nie vzdy musi mat svoj den..
Mozno mi teraz napises, ze ok, ale aky plat, take sluzby. Aj to beriem, ale "aky plat take sluzby" neadresuj svojmu zakaznikovi, ale zamestnavatelovi. Lebo ak to pojde v smere k zakaznikovi, bude ich zas o cosi menej a zas mensi plat. Zakaznik nesmie pocitit tvoju zlost voci zamestnavatelovi. On ti prisiel "IBA" zaplatit za sluzby...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Arksun