Hlavný dôvod presúvania zastávok električiek za križovatky je ten, aby sa na komunikácii pred križovatkou mohli zriadičť samostatné odbočovacie pruhy doľava. Keby tam ostali aj električkové ostrovčeky, tak sa tam nepomestia.
Prečo nefunguje po toľkých rokoch na tr. SNP preferencia električiek ? Dobrá otázka, ale na to by mali odpovedať odborne spôsobilí odborníci správy komunikácií z magistrátu nemenovaného mesta Kosit 2013.
Ja som zas dnes v 22-ke na stanici zazil, ze sa vsetci nahrnuli na predne dvere nastupovat. Az ich sofer musel upozornit, ze mu funguju aj dalsie dvere a su otvorene... Inak by sme tam asi stali dodnes - geriatria si dava nacas pri nastupovani a hladani spravneho miesta na sedenie.
Tak to som na to PDF seriozne zvedavy. Ma ta "elektrickova" odbocka aj nejake planovane pokracovanie (tunel na juzne mesto?) alebo bude na opatskom proste koncit...
Nerád by som tu teraz dvomi vetami riešil dopravné napojenie 50 tisícového sídliska na ZÁKOS mesta Košice. Určite bude potrebné vytvoriť minimálne 4 vážne dopravné napojenia tohto satelitu na mesto, nie ako niekto nateperil temer 30 tisícové Ťahanovce 1 pruhom dnu a druhým von.
Ja momentálne riešim dopravu pre River Business Center Vyšné Opátske (Koloseum) a tam sa s tou mimoúrovňovou križovatkou ráta. A ak tu bola minule diskusia o električke na Vyšné Opátske - jedná sa o regioelektričku, má premávať po existujúcej železničnej trati okolo Hornádu, kde sa presmeruje trať od Jantárovej (KE-Predmestie sa má zrušiť), a na úrovni Vyšného Opátskeho má byť vlaková zastávka Vyšné Opátske (River Business Center), prepojená s touto lokalitou novým mostom pre peších a cyklistov cez Hornád. Niekedy do konca týždňa dám dopravnú štúdiu v pdf-ku na môj web.
jasne, a tie trolejbusy budu premavat po 4-prudovej Slaneckej, kde budu navyse 2 vyhradene buspruhy a cyklochodnik z Mysle az ku Slovanu... ?
(OK, idem si pustit silnejsie klimu, asi sa mi prehrieva mozog)
Jedná sa o nový diaľničný privádzač, resp. napojenie z R4 od ruskej zákruty na cestu I/50-68 Južné nábrežie. Odtiaľto cez železnicu k základnému komunikačnému systému mesta - k bývalej octárni na Jantárovej. Prebraté ešte z Generelu dopravy mesta Košice z roku 1987.
to fakt? ? Počujem o tom 1.-krát. Nedokážem prísť na jeho význam.
Axel : na uzemneplany.sk je to zakreslené aj s mimoúrovňovou križovatkou na Južnom nábreží a s mostom cez Hornád. Dokonca pri nových mostoch na Južnom nábreží by mal vyrásť ďalší most.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PTI
Hlavný dôvod presúvania zastávok električiek za križovatky je ten, aby sa na komunikácii pred križovatkou mohli zriadičť samostatné odbočovacie pruhy doľava. Keby tam ostali aj električkové ostrovčeky, tak sa tam nepomestia.
Prečo nefunguje po toľkých rokoch na tr. SNP preferencia električiek ? Dobrá otázka, ale na to by mali odpovedať odborne spôsobilí odborníci správy komunikácií z magistrátu nemenovaného mesta Kosit 2013.