KVKV:Tvoj rozbor casoveho tarifu je absolutne irelevantny,pretoze uvazujes so z prsta vycucanymi cenami a platnostami CL,samozrejme vycucanymi tak,ze dokumentuju virtualnu nevyhodnost prestupneho tarifu.Porovnavanie so zavedenim systemu MOC v 70.rokoch je absolutne od cesty,pretoze vtedy to bola jedina cesta ako zaviest odbavovanie cestujucich bez ucasti dopravneho personalu.
KVKV
Jedným z uvažovaných projektov, je stavba električkovej trate na sídl.Ťahanovce. Už pri výstavbe sídliska bola vykonaná príprava- komunikácie s vyhradeným pásom pre budúcu trať. Avšak tu je základná chyba projektov z 70.-80.rokov ! Trať by viedla po okraji sídliska , plánovaná konečná niekde u nadchodu. To znamená, že obytná časť sídliska by musela byť naďalej obsluhovaná autobusmi, k električke ďaleko. Jedine to rozumne riešiť napájačovou okružnou linkou ad s miestnym významom .
Ako rozumnejšie by sa javilo pre danú lokalitu zavedenie trolejbusu, v trase súčasných autobus.liniek Sofijská...-...Hanojská
Aký je na to názor?