Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BMko #33525:
Kedysi som vedel tak, ze zivotnost T3 bola 20 rokov. Samozrejme, ze pri dobrej udrzbe, napr. Praha, nemali problem ani po 40 rokoch. Je vseobecne znama vec, ze 20 rocna kosicka je v horsom stave ako prazska 40 rocna.
Reakcia na: Papyr #33523:
Tie kosicke T3 su v takom stave ako keby boli este od dob Franz Jozefa a pritom vsetky su rocnik 1989. Myslim, ze CKD udavalo minimalnu zivotnost 30 rokov ale to by Igor vedel skor povedat
Reakcia na: eMareq #33481:
To bude mozno tym, ze CSA aj Austriani maju extremne drahe letenky. A navyse, CSA posiela do Kosic ATR-72 (max. 72 miest) a Austriani posielaju do Kosic De Havilland Canada Dash-8 (max. 56 miest).

Preco sa nezameraju na prilety a odlety Sky Europe, ktora do Kosic lieta jednak za lacne peniaze a jednak Boeingmi 737-700NG s kapacitou 149 miest?
Reakcia na: TA #33490:
Kolko je doba zivotnosti u elektricky? Pretoze v Prahe sa mnohe T3 modernizovali, ked sa dozili pozehnanych 40 rokov, a po modernizacii aspon este dalsich 30 jazdit budu. Budapest nedavno vyradila elektricky z roku 1939. V Taliansku dodnes jazdia elektricky z 30. rokov...
Reakcia na: Apeer #33519:
Ok, jak keby som sa nič nepýtal...

Diggi 6.3.2004 19.32
"Co sa týka 4083 a 4084 myslím, že už som to tu raz písal. Boli odkúpené od vtedajšej CSAD Košice a v mhd jazdili len zopár rokov."
Reakcia na: matway #33520:
sakra,prečo ten link ostal,aj ked som zabudol celý tam pacnúť???
Reakcia na: BMko #33513:
ty si srandista,zamestnavateľ to má v paži,vodiči v KE tomu nerozumejú,tak sa nesnaž to u vysvetľovať!!!...inak www.matway.webovastranka.s
Inač aj 4083 a 4084 boli odkupene zo Slovnaftu?
Reakcia na: LeLe #33516:
To je sprevadzkovanie v KE myslim. Co je tam uvedene.
Reakcia na: LeLe #33516:
ups, tam ma nenapadlo pozrieť, v evidenčnom stave je len ? pri dátume výroby.
Reakcia na: TA #33515:
V katalógu vozidiel sa uvádza sprevádzkovanie ako 1992.
Reakcia na: BMko #33510:
koľko rokov má 4082 a odkedy je v službách DPMK ❓
Reakcia na: BMko #33513:
No no,sa divím že Vlado je ticho.Dôkaz otom že je to všetko jeden velký bordel.
Reakcia na: Arksun #33509:
Viem komu ju pustit a komu nie. Niektorym by som zapol radsej kurenie, nech sa spotia, ked sa nezapotia pri praci.
PS : co vravis na porusenie zakonika prace ohladom rozpisu sluzieb, ktory ma byt 7dni vopred hotovy podla zakonika prace. Plati to pre vodicov z povolania a ich zamestnavatela.
Reakcia na: Irisb #33511:
? ? jo jo Léto je léto ?
Reakcia na: Arksun #33509:
u istej malej casti obyvatelstva to moze byt fajn pohlad (mlade pekne cajocky som mal na mysli....aby sa predislo nedorozumeniu ? ? )
Reakcia na: eMareq #33473:
6222 je najstarsie vozidlo v KE. A neviem preco Novy Cas zavadza, ked 4082 bola v BA na vnutropodnikovej doprave v Slovnafte. A hlavne preco sa udava len udaj 614 tisic km. Ked mnoho inych vozidiel uz davno prekrocilo milion km a 4082ka tak isto
Reakcia na: BMko #33508:
Ta len toto ich nauč , že v predu je klíma ? ,a všetci už budu už len v predu stáť a vetrať sa v rozštepe ? ?
Reakcia na: COMFORT #33484:
No Tedom ma stresne vetracie poklopy a dost silne fukare. Ak sa vsetko spusti vo vozidle je celkom prijemne ale ma to jeden hacik a to. najprv treba vypnut kurenie na radiatoroch v priestore cestujucich, ktore vyhrievaju nonstop. Ak sa tak spravi, viem zarucit prijemnu teplotu vo vozidle. overene praxou. Pripadne sa da v prednej casti spravnym nasmerovanim fukarov pustit aj klimatizacia pre cestujucich.
Reakcia na: Arksun #33506:
i think so ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.