Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: m2001 #33419:
a trat cez bujanovsky tunel bude schopna 160km/h ?
Reakcia na: pedro77 #33418:
Ja to viem že je rýchlejšia. Ale na druhej strane si nemyslím že prestup v Kysaku je neviem aký problém, prestupuje sa aj inde. Ide o to, aby cestujúci netrčali v tej diere pol hodinu na prípoj.

Inač keď si zoberiete GVD a kuknete na trate 180 a 120 tak neviem ktorú zo staníc kde R zastavujú by ste vyškrtli ? .
Reakcia na: eMareq #33413:
celé to skončilo len na €, trať KE-PO-Krompachy vyžaduje viac ako 20 km tunelov, kým pri Krompachy-Kysak sa využije súčasný Bujanovský tunel+4 nové tunely.
Reakcia na: Apeer #33414:
a severna trasa je aj rychlejsia
Reakcia na: eMareq #33413:
šak prestupna tarifa ne? ? inač to by bolo fajne zastavovať len v KE, PO, PP, LM, MT, ZA a potom až BA. Šak načo aj inde zastavovať?
Reakcia na: Apeer #33414:
Severná trasa cez Považie je viac atraktívna čo sa týka pracovných príležitostí (tri automobilky, rôzne strojárske firmy).
Reakcia na: pedro77 #33410:
No ano. Cely usek Kysak - Krompachy je dost zlozity. Rovnakotak zamyslany usek Presov - Krompachy by bol v zlozitom terene. Pravdepodobne by muselo dojst ku vystavbe jedneho dlheho alebo viacerych kratsich tunelov.
Reakcia na: eMareq #33413:
Prešov predsa priame spojenie s BA má, južným ťahom cez Zvolen...
Reakcia na: Peter55 #33409:
Nič v zlom, ale Teba by tiež nebavilo presadať zo šukafónu v Kysaku http://www.zsr.sk/images//stanice/Kysak/kysakcelny_salzer.jpg na vlak do/z BA (a vedľa majú priamy spoj). Takže tá zachádzka cez PO je celkom opodstatnená. Iné krajské mestá s BA priame spojenie majú. To zachádzanie by zvyšok cestujúcich nejako zdržovala? To potom ja si prajem, aby tie vlaky nezastavovali dedinách na Liptove, Považí atď, lebo načo im tam nejaký vlak...
Reakcia na: Peter55 #33409:
No ked sa bude stat v Kysaku, tak to tiez nie je ziadna vyhra... To uz radsej zastavka v PO s parminutovou zachadzkou. PO ma ovela vacsiu spadovu oblast ako KE a pohyb cestujucich by KE mozno aj predcil... Ak je podla Teba krajske mesto dedinou, su nou potom aj Kosice.
No som zvedavy ako poriesia usek Kysak-Krompachy. V nacrtoch je dost velka cast trate v tuneloch. No a Presov si zatial moze v meste postavit elektricky s konecnou v Kysaku ?
Reakcia na: Nodes #33400:
Chvala bohu, ešte som nevidel aby išiel KORIDOR cez taku dedinu jak je Prešov (sorry ak som niekoho urazil)
Reakcia na: pedro77 #33404:
Podla vsetkeho ano.
Reakcia na: Isidor #33406:
červená verzia je tuším 160 (schválená), modrá 140. Sivou je súčasná trať.

Zdroj: http://eia.enviroportal.sk/detail/modernizacia-zeleznicnej-trate-zilina-kosice-usek-trate-kysak-mimo-kos
Reakcia na: TA #33403:
U nás výhľadovo znamená niečo podobné ako keď stavali súčasnú trať na 120, tak vtedy mali asi výhľad na 160 ?
Reakcia na: Nodes #33400:
to znamena ze sa bude modernizovat usek kosice- margecany ?
Reakcia na: Sarko #33401:
či sa vôbec niekedy tá cesta na THC postaví. To už skôr je reálny KORID a električka na THC ☺.
Čo znamená výhľadovo pre 200 km/h? Aké úpravy sa budú musieť urobiť v tuneli, aby sa mohlo jazdiť 200 km/h namiesto budúcich 160 km/h ❓
Reakcia na: Peter55 #33398:
Ehmmm, vies, kolko je na Slovensku vagonov s maximalnou rychlostou 160 a viac? Ja to napriklad presne neviem, ale je to myslim okolo stovky kusov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.