Nemýli si dve rozdielne spoločnosti. A to ŽOS Zvolen - www.zoszv.sk ako železničné opravovne a strojárne a firmu ZOS Zvolen - www.zoszvolen.sk teda zvolenskú obchodnú spoločnosť, ktorá ma na starosti sprostredkovanie predaja týchto pražských električiek. Ale či je medzi týmito firmami prepojenie netuším.
Obstarožná súprava, ktorá prešla modernizáciou v ŽOSke a ešte si tam dajú visačku s textom: Made in Slovakia (škoda, že som nenašiel tú fotku). ? To je teda kumšt.
môže byť nesprávny program pre radič CSS... podľa normy musí byť po naskočení červenej ešte X-sekúnd červená pre vozidlá prechádzajúce cez predmetný prechod (kolízny smer) - tzv. vyprázdňovací čas... ak to nie je dodržané, dať podnet na príslušný úrad.... ja sa chystám dačo podobné v ZA, tiež sú tu hrubo porušované normy...
Poverený hlavný inšpektor komunikácií mesta Juraj Cichanský včera uviedol, že do konca roka zrejme skúšobne zavedú na Triede SNP systém preferencie električiek na križovatkách.
Poverený hlavný inšpektor komunikácií mesta Juraj Cichanský včera uviedol, že do konca roka zrejme skúšobne zavedú na Triede SNP systém preferencie električiek na križovatkách. "Mesto tento rok vyčlenilo dva milióny na doplnenie kamerového systému na Triede SNP, aj kvôli monitorovaniu križovatiek pre políciu, aby tá v prípade potreby či komplikácií po spustení systému preferencií električiek mohla pružne reagovať." Kamery ešte neinštalovali. Doplnil, že v prípade autobusov, kým tie nemajú samostatné jazdné pruhy, so systémom preferencie zatiaľ neuvažujú. ?
Keď som si tú správu prečítal, najprv som myslel že je dnes 1.apríl. Následne som si spomenul na kreslený vtip v asi 10 rokov starom košickom Večeri (vtedy ešte vychádzal 5 dní v týždni), kde pod nadpisom „Konečne nám na triede SNP zriadili zelenú vlnu“ bolo namaľovaných v rade asi sto policajtov (vtedy ešte nosili zelené uniformy).
Takže sa nám do ulíc mesta vrátila preferencia električiek. Bohužial, mesto má čo chcelo, súťaž na údržbu semafórov asi pred 4 rokmi bola mierne povedané zmanipulovaná, vyhrala ju firma SIEMENS, ktorá okrem iného sľubovala do roka na vlastné náklady vymeniť všetky staré radiče za nové, chcela zabezpečiť okrem iného preferenciu MHD a sprevádzkovať dopravnú ústredňu. Firma Matyáš sa odvolala, lebo vraj zle spočítala súťažnú cenu, a ejhľa, zrazu vyhrala ona. A robí údržbu ešte za drahšie ako pred súťažou.
Takže mesto má čo chcelo, semafóry fungujú ako fungujú, a keď chceme preferenciu električiek, tak kvôli jednej postavíme do pozoru celý dopravný inšpektorát.
I tak še da...
13 miliónov je za 20, nie za 10 T3. Cena za jednu T3 bola stanovená na 650.000 CZK. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK