Tu máte smolu, úpravu programu CSS na križovatke MMM v súvislosti so zrušením ľavého odbočenia z Komenského zabezpečovala firma Matyáš, tá to navrhla, asi policajti to odsúhlasili a následne sa to zrealizovalo.
Plačete dobre, ale na cudzom hrobe ...
Na tom priechode funguje veľmi zvláštny režim. V momente, keď chodcom naskočí červená, už električky vyzváňajú na chodcov a pohýňajú sa. Často vznikajú nebezpečné a kolízne situácie. A to chodec chce len dôjsť na opačnú stranu, pričom vstúpil na zelenú. Ako ale poznám košické semafóry, určite to má nejaký netušený skrytý význam.
Mohol by nám to tu objasniť nejaký náhodný dopravný inžinier so špecializáciou na cestné svetelné signalizácie.
To je čo za vodiča na el.č. 614- L 4, ktorý dnes o 13:33 mal odchod zo zastávky MM smerom ku Lokomotíve? Chodci majú zelenú a on sa vrúti do križovatky .... Musel ísť na červenú.
Už nie je štrajková pohotovosť? Keď ste mali jazdiiť " len" na zelenú?
Nepisal som nic o znizeni poctu km, ale o inych usporach. Alebo nie je jedno ako sa usetria peniaze?
Iste je urcita spotreba aj ked sa stoji na krizovatke, takisto je vyssia ked sa spomaluje a rozbieha.
A myslim si, ze niektore trasy by sa presli za cas o 1/4 kratsi ako teraz a tym by napr. namiesto 6 vozidiel (vodicov) na linke stacilo 5...
Podla mna by sa uspora dosiahla aj preferenciou MHD na krizovatkach. Klesla by spotreba dopravnych prostriedkov, skratil by sa cas cesty na jednotlivych linkach a tym padom by bol potrebny nizsi pocet vozidiel a aj vodicov. A nebolo by potrebne ziadne skrtanie...
Viceprimator kona, ale nie v zaujme noveho linkoveho vedeni, ale vo svojom zaujme alebo v zaujme svojho kamarata. Primator neurobi nic. Je to figurka a aj keby si mu vysypal XY argumentov, aj tak urobi po svojom.
V bode b/ som myslel drobné úpravy, ktoré podľa 1018 musí tiež schváliť mesto (zmeniť interval, 51 vs. 53 a pod.)
SMER si dnes v NR SR schváli, čo chce aj bez SMK. Spojenectvá z lokálnych úrovní sa do tej najvyššej prenášajú minimálne. Myslieť si, že od podpisu/nepodpisu LV bude závisieť nejaká zmena v zákone o meste, sa mi zdá nereálne. Že 3. námestník je zbytočný/nadbytočný, nám práve teraz dotyčný pekne dokazuje. (Trebuľovi stačili dvaja, šetriaca pravica má troch. ? ) Ak je pravdou, že námestník takto koná/nekoná len preto, že si myslí, že od toho bude závisieť jeho stolička, potom je najvyšší čas, aby zasiahol pán primátor, (prvý raz) ukázal svoju tvrdú ruku a okamžite tohto námestníka odvolal z dôvodu, že za svoj funkčný plat rieši svoje súkromné záujmy na úkor verejných. Ak je ozaj toto na pozadí celého problému, dovolím sa pousmiať. Košická pravica forever and ever.
Ja som sa včera dozvedel že aj pri súčasnom "linkovaní" sa robí nadrámec 300 až 400 tisíc km. ?
a) súhlasím, ale ... (viď nižšie)
b) čo škrtnúť? Už niet z čoho. Bačovanie od buka do buka predchádzajúcich vedení sa riešilo len škrtaním spojov, žiadna efektivita práce. Lenže táto možnosť sa postupne vyčerpala.
c) už ich len treba presvedčiť nech pridajú. ? Však Vozárikova banda raz vyhlásila, že tu sú rezervy za 200 M. Ale zaujímavé je, že v roku 2005 dostali dotáciu 78 M. Tak kde sú tie rezervy? Asi to bol taký výkrik do tmy...
A teraz k tomu bodu "a". Treba si dať do súvisu tieto veci:
- Starostka Furče (čo robila najväčší krik kvôli Furči + do toho výkriky Balúna o priamych linkách do všetkých možných cinterov, krematórií (škoda že aj späť), nemocníc, lebo tam už nemôžu byť ani chorí a ani umierať...) je za SMER-SD, neposlancuje však tu, ale v NRSR.
- Zákon on meste Košice pripravuje táto strana a má sa znížiť počet námestníkov primátora z 3 na 2.
- SMER-SD na regionálnej úrovni (VÚC KSK) spolupracuje so SMK.
Pod kým sa trasie stolička a ten tlak od súdružky Smolkovej prenáša na DPMK? Je to tá istá osoba čo sa prednedávnom nechala počuť: "nepodpíšem, kým nebudú všetci spokojní". Keďže zákon o meste prijatý má byť (vraj do konca prázdnin), tak sa nazdávam, že bude evidentný tlak len to odďaľovať, príde však zlomový dátum 1.6.2008 a zrazu nemusí byť RDaT ten kto tam je dnes, ale niekto iný.
eMareq, 1018:
Pokiaľ viem, DPMK dostal od mesta úlohu znížiť vozkm. Tu vidím 3 možné riešenia:
a/ zaviesť nové efektívnejšie LV, ktoré zníži vozkm,
b/ urobiť škrty alebo iné úpravy v súčasnom LV,
c/ navýšiť dotáciu tak, aby boli udržateľné súčasné vozkm.
Ak mesto (námestník) odmieta prijať už xy-tú verziu LV (bod a/), zároveň odmieta schváliť akékoľvek úpravy súčasného LV (bod b/) a zároveň povie, že peniaze na bod c/ nie sú, potom sa jeho konanie musí považovať za NEČINNOSŤ. A pokiaľ mi je známe, námestník neberie plat za to, že vo veci nič nekoná. Ignoráciou všetkých 3 bodov totiž ide sám proti sebe. Len mu to ešte asi nedošlo. Vedia o jeho nekonaní jeho nadriadení? (hm, kto to sú?)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PTI
Tu máte smolu, úpravu programu CSS na križovatke MMM v súvislosti so zrušením ľavého odbočenia z Komenského zabezpečovala firma Matyáš, tá to navrhla, asi policajti to odsúhlasili a následne sa to zrealizovalo.
Plačete dobre, ale na cudzom hrobe ...