Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eMareq #32261:
A zabudol som. Do toho prišlo neustále omieľanie:
"nepodpíšem, kým nebudú všetci spokojní"
"skúste sa ešte dohodnúť"
"nemohli by ste sa predsa len ešte o dačo pokúsiť"
"hľadajte prienik" (ťažko hľadať prienik tam, kde jedni trvajú silou-mocou na jablkách a druhí im ponúkajú ako náhradu iné ovocie)

Je to o politike, politike a opäť o politike, nie o odbornosti (zo strany "starostov"). Niektorí zmenu pochopili a nechali si vysvetliť a tí druhí ani za nič na svete. Však voľby v roku 2010 sa blížia a treba napísať niečo do volebného letáku, ako im ten "zlý" 1018 chcel zobrať ten ich autobus a hrdina "starosta" tú "krádež" zatrhol. ?
Reakcia na: Arksun #32260:
Pozrite realne na ten DPMK , najúbohejší v celej SR. Vysvetlite mi , ale prečo sa vlastne ustupuje? Ak sa tvrdí že je "bolo" to nove LV hlavne o uspore ? Mestu by malo isť hlavne oto , či nie? Prečo navrhovatelia nestoja za svojím dielom ? Čoho sa boja ? že ustupuju? Alebo to nemôžu ovplivniť?
Reakcia na: eMareq #32261:
Ja viem, aspoň vidim aku mame mudru starostku alebo kto ten vyrok vymyslel
Keby sa myslelo aj na ine sidliska okrem THC a nerobili kompromisy každemu valalu tak by to bolo možno aj dobre.
Reakcia na: 5 #32253:
Celkovo s tvojim názorom súhlasím, filozofia načrtnutá v úplne 1. návrhu sa rozplynula do neznáma (v zmene som samozrejme 1018 podporoval, na rokovania som nechodil, dozvedal som sa aký je stav veci a komu čo vadí). Príliš veľa ústupkov sa urobilo starostom a hlavne ich túžbam mať súkromnú dopravu do nimi vybraných lokalít (koscel, TESCO, cinter, špitaľ atď) a my predsa nebudeme prestupovať, máme na to plné právo, lebo sa to tak nikdy nerobilo.

Keby zmena neprišla, tak by ste sa naďalej vozili v Schwartzovinách chodiacich naraz, ale už len raz za hodinu.

Re #32255 Peter55: Ja som to s stým umieraním a chorobou myslel ironicky. ?
Reakcia na: Nodes #32259:
Moja reč , je to už velký cirkus , aj to nove LV , ale čo ste čakali v tomto velkom skanzene v srdci Europy? ?
Tazko mi vyslovovat nejaky posudok ku novemu LV. Pociatocna snaha o odstranenie subehov a posilnenie ED a TD je eliminovana nezmyselnymi poziadavkami roznych mestskych casti. Mozno tvorcovia LV mali byt nekompromisnejsi, neustupcivejsi. Mozno bola zasadna chyba v tom, ze to podliehalo schvaleniu Rady starostov. Potom samozrejme, ze starosta je tlaceny svojimi volicmi, ktori nemaju zaujem sa prisposobovat novym podmienkam a nastoluje dalsie a dalsie poziadavky. Takto vznikla zmes liniek, ktora asi naozaj v globale neprinasa povodne pozadovany efekt.
Reakcia na: Arksun #32257:
Dufam ?
Reakcia na: Peter55 #32255:
Vydrž do 1.6 , po spustení sa to ajtak ešte 20 x zmení , ver mi ? ? .
Reakcia na: eMareq #32254:
Prečo? Čo ja mam s cintorinom okrem toho, že tam idem raz za dva roky na dušičky? Mne nejde o nejaku priamu linku do Šace alebo čo ale o linky na NO cez Sečovsku lebo je to najrychlejšia cesta a tam si už prestupim, ale nemienim sa trepať dookola mesta L7X ani cez prešovsku... Už ne raz som povedal, že keby som mohol tak by som dal T-busy THC za cenu liniek cez Sečovsku na NO ? ?
Reakcia na: 5 #32253:
? ? Totalne odrezali furču a nutia isť ľudi na NO cez prešovskú ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Peter55 #32248:
Prečo ten nevďak? Však na furči už predsa nemôžete byť chorí a ani umierať. Škoda, že sa jej nepodarilo vydupať ešte nejakú priamu túžbu ku novej nemocnici.

Re #32247 5:

Čo bude jazdiť od NO po SOU, okrem električiek:
10: 10/15/15/20
11: 30/45/60/60
20: 30/30/30/60 (započítané všetky vetvy)
21: účelovo - na zmeny
23: 60/60/60/120 (započítané všetky vetvy)
25: 30/30/60/60
31: 30/30/60/60
52: 15/15
56: 30/30

ráno: 21 spojov
poobede: 18/19 spojov
sedlo: 10 spojov
večer: 7/8 spojov
Môj pohľad na poslednú verziu LV

Hlavným pozitívom je mierne posilnenie ED, TD a odstránenie aspoň niektorých výrazných súbehov s AD. Trasovanie A liniek však veľa nového neprináša. Liniek ostáva ako maku, dedinské MČ budú mať aj naďalej priame spoje kade tade, akurát sa inak pospájali.
Viď L20 (KNVes-Šaca) a L31 (Myslava-Opátske), ktoré si akurát zamenili konečné dnešných L20 a L25. Navyše L31 len preto, aby sa vyhla Luníku 9, pôjde cez vilovú štvrť, kde nevidím žiadny potenciál cestujúcich. Nechápem, aký má zmysel L29 z Kavečian ťahať mimo špičky až ku Cassovii. Od Mieru až po Dom umenia kopíruje trolejbus. Linka 25 (Poľov-THC) nemá čo v prestupnej tarife hľadať. Od Krajského súdu až po HMTesco (!!!) kopíruje trolejbus. Celkovo bude Štefánikova neskutočne prepchatá MHD.
Pri sídliskových linkách vidieť niekoľko nedobrých trendov. Miesto jednoduchých, priamych liniek sa tam objavilo niekoľko zvrhlostí najhrubšieho zrna, ako sú esíčkovité a omegovité linky 19 a 27. Také nezmysly tu veru nenájdeme ani dnes. Jedna z najväčších blbostí dneška (L36: Kláštor-Klimkovičova-Iskra-FNsP) prežije v podobe L19... jednoducho úžas. O 27 som už písal dosť. Pri časovej tarife budeme voziť ľudí dokolečka!!! Navyše tu badať až dogmatickú snahu o posilnenie THC, ktoré je v tomto návrhu podľa môjho názoru totálne predimenzované. Na THC je problematická 1 hodina ráno a 1 hodina poobede a po zvyšok špičky tam chodia busy poloprázdne. Návrh ďalej v čase, keď sa konečne dobuduje križovatka Sečovská-Prešovská, čím sa pre Furču ešte viac zrýchli a zatraktívni toto už dnes najrýchlejšie spojenie s NO, ide hrubým spôsobom škrtať ponuku spojov cez Sečovskú na NO. Pričom ju zoškrtal tak, že kapacita ponúkaná v onom vzťahu je v návrhu menšia ako je tam dnes reálny počet prepravených osôb. Naozaj úžasné a predvídavé. Budeme mať konečne križovatku, ale do ničoho sa tým smerom nevojdeme. Všetko pod zámienkou budovania prestupnej tarify. Tvrdím, že dnes navrhované linkovanie autobusov nemá už nič spoločné s časovou a prestupnou tarifou a oproti dnešnému stavu neprináša zásadný pokrok. Jeho pár pozitív (napr. zoptimalizovanie ponuky na sídliská mimo špičky) bolo zabitých hrubými chybami, a navyše argumentáciou typu Šak to spustíme a uvidíme, čo to spraví... a chyby potom napravíme. Lenže kým tie chyby napravíte, prídete o veľa zákazníkov.

P.S. Dúfam, že linky 27 a 51 budú robiť opäť jalové kilometre cez Požiarnickú...
Reakcia na: Nodes #32251:
Doplnkový spoj predsa. ?
Ked ma byt z NO po objazd tolko liniek, naco tam ma jazdit 6ka.
Reakcia na: 5 #32247:
Dnes jazdi este viac - 10,11,20,21,22,23,25,38,56 😉
Ak ma "priemerne kazde 3 min" znamenat to co dnes - 4 busy naraz a potom 15 minut nic... ?
Reakcia na: Peter55 #32248:
Ale keď tak rozmyšľam tak budem mať asi priamu linku do školy ? ?
Reakcia na: TA #32239:
Ano osoh bude tento stav prinašať možno 20 dôchodcom čo chodia do cassovie a medzi nimi asi aj mama pani starostky. Celu furču docurvili, ďakujem, ďakujem, ďakujem ☠
Reakcia na: Axel #32245:
Práve pozerám, že aj bez L51 bude v úseku NO - kruhový objazd premávať 8 A liniek: 10, 11, 20, 21, 23, 25, 31, 56. Spolu to dá v rannej špičke 20 spojov/hod., t.j. priemerne každé 3 min. spoj. A to ešte prirátajme 6-ku...
Reakcia na: Axel #32245:
áno, áno, avšak narážal som na to, že po presmerovaní L 10 do jej dnešnej podoby by L 51 stratila zmysel - teda by mali rovnakú trasu, akurát 1 linka by bola expresná.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.