Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: saly #31913:
"Ako informoval predseda odborovej organizácie vodičov Vladislav Stankovič, vodiči nastúpia v pondelok normálne na pracoviská a linky. To však podľa neho neznamená, že nemôžu vzniknúť v MHD problémy. "Tá funguje teraz len za cenu porušovania dopravných predpisov a iných nariadení vodičmi. Od pondelka ich budú striktne dodržiavať, čo znamená, že napríklad nepôjde na cestu vozidlo s technickými nedostatkami, prísnejšie budeme dbať na dodržiavanie rýchlosti a bezpečnostných predpisov a podobne", uviedol Stankovič. Vodiči už dostali pokyny "čo musia a čo môžu robiť"."

To mohol povedať rovno, že v prípade autobusov tu nebude jazdiť dohromady asi nič...
S499.1023: Podla mne dostupnych udajov bola cena jednej 9,5 mil. Ck. Ked je to chybny udaj, privitam ten spravny.
Reakcia na: Nodes #31911:
Kurz CZK/SKK nič ? ?
ISIDOR: Liberecke vany stali +- 11 mil. za kus. Do tych 13 mil. by sa mozno zmestil bulva dizajn.
Reakcia na: PTI #31895:
Pán Titl, chváliť sa členstvom v predstavenstve a nevedieť, čo sa v podniku deje.... ? , no nenachádzam slov. Cena, ktorá bola zverejnená vo Vestníku VO - 8 až 8,5 mil Sk- bola aj skutočne do haliera vyplatená (bez DPH). Žiadnych 5,84 miliona nikde nefiguruje.
Reakcia na: eMareq #31908:
našiel som nejaké číslo z 2006 "V dalších letech budou každoročně modernizovány 4 tramvaje z celkového počtu 47 ks tohoto typu, které DP hl. m. Prahy, a.s., vlastní. Náklady této modernizace budou celkem 901 mil. Kč." - čiže plus mínus 19 podľa tohto.

Podľa vestníka je tá pretriasaná súťaž na (rámcovú zmluvu na) 8ks KT8 (predp. cena 8,5mil) a 16ks T3 (predp. cena 13mil). Idem hútať, akú výbavu tie wany tak možu mať ? ?
Reakcia na: TA #31905:
To sú zbožné sny Bruňáka, že sa nájde kupec. Tak ako sú tu neustále pokusy predávať 15 alebo 25 ks T3 (fyzicky vozidlo), ktoré NIKTO nechce.

DPMK predáva električky, pretože využíva len polovicu z nich (2003)
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=24.11.2003/40481K

DPMK predáva električky, údajne ich má nadbytok
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=21.5.2004/54259K

Re #31904 Isidor: "Pražská reko KT8 vychádza(la) na 22m Kč" ale toľko stál len prototyp 9082. Ďalšie boli lacnejšie, či ee?

Bruňákovina hodná "300-400 miliónov na prekládku trolejov pri Auparku"

Najprv boli ekonomické dôvody, ktoré sa vyvrátili. Bolo treba nájsť ďalšiu výhovorku - tak v tom zase Aupark, ktorý spomínanú zbrucha sumu nechcel zaplatiť (hlavne, že investor BOL ZÁSADNE PROTI rušeniu) a nakoniec za tým stál výrobca/predajca popcornov a zmrzlinových strojov s pridruženou výrobou modrých ftákov (v rámci "koncernu") Babrák. ? ? ?
Reakcia na: eMareq #31906:
ak to spocitam tak je to cca 30m za dvojicku ,aj to nie novu ,bude mat aj ekonomicku prevadzku ako nova
Reakcia na: PTI #31901:
No z článku je jasné, že Bruňák vravel o cene ÚPLNE NOVEJ nízkopodlažnej (nemusí byť nutne 100% NP) eline. Cena za jednu takú sa pohybuje v rozmedzí 60÷ 100 M. Modernizácia vyjde lacnejšie a kúpiť nové si môže len kto na to má.
Reakcia na: eMareq #31891:
otázne je, či by ich niekto vôbec chcel kúpiť. Za 2-násobok asi nik. Radšej si môže rovno sám nechať zrekonštruovať vlastné, prípadne kúpiť len papiere.
Reakcia na: PTI #31901:
Potom mi nie je celkom jasné, čo znamenajú tieto čísla vo vestníku (výťah z "oznámení o zmluve"):

517,521: 16,150mil.
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj03.php?vcislo=all&tabulka=vysl03&retazec=KT8D5&aalebo=a
512: 8,312mil.
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj04.php?vcislo=all&tabulka=vysl04&retazec=KT8D5&aalebo=a
509: 8,140mil.
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj05.php?vcislo=all&tabulka=vysl05&retazec=KT8D5&aalebo=a
534: 8,398mil.
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj06.php?vcislo=all&tabulka=vysl06&retazec=KT8D5&aalebo=a
531: 8,553mil.
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj07.php?vcislo=all&tabulka=vysl07&retazec=KT8D5&aalebo=a

To 5,84 je akože "priemer" bez DPH (nevychádza) alebo bez dopravy (trošku drahá) alebo Vestník Úradu pre verejné obstarávanie kecá (5x po sebe) alebo je tam nejaká špeciálna (košická) zľava, o ktorej sa nikde nepíše? 🙂

Hej, 80mil. je cena za superluxusný porše-šrot, porovnávať to s "reko" T3 je zas Bruňákovina hodná "300-400 miliónov na prekládku trolejov pri Auparku" (btw ak mi niekto vie pripomenúť zdroj, kde presne to povedal, budem vďačný, lebo som už zabudol)

Re #31903 eMareq: Pes po aplikovaní parného valca ?

Pražská reko KT8 vychádza(la) na 22m Kč
Reakcia na: PTI #31895:
No, tie modernizácie neboli tak podarené akoby sa zdalo. Pri spustení prvých dvoch (517 a 521) s nimi boli problémy. A aj posledná 531 už pri letmom pohľade v interiéri dávala tušiť, že sa podľa mňa jednalo o odfláknutú robotu: v mechu kde je prichytené to linoleum trčiace dovnútra priestoru pomocou skrutiek som narazil na to, že tam bol odlomený kus, ktorý potom umne privarili (zrejme tuho skrutkovali). Prasknuté sklo, alebo nezapadajúce dvere v strednom článku... ? Ta šak do Košic i take dobre, ta ňe!? Zase naše KT8 nemali ani nové dvere, ani novú výzbroj, ani nový pantograf, mali pôvodné sedačky, ako už bolo spomenuté Isidorom postupne sa zrušila plošina atď. Voči takej pražskej verzii (KT8D5.N2) vyzerá ta naša modernizácia ako chudobný príbuzný. Samozrejme tam si môžu dovoliť bohatšiu výbavu. Za 8 M sa zázraky čakať nedajú a firma ponúkne len to čo si objednávateľ prác u nej objedná.

Keď už vravíte o tých 11,5 M viete čo sa za tým všetkým skrýva? Možno to fakt bude VarioLF s lepšou výbavou.

Re #31896 Miro: Nevidel si zviera v tvare tabule? Ani ja nie. ?
Kolektívne jednanie v DPMK -mesto nechce dať viac peňazí ,, návrh 418 miliónov skutočnosť 418 " prečo nedali viac viac nechceli čo je to za hra?
Reakcia na: Isidor #31900:

Skutočná cena je tá čo bola zaplatená v skutočnosti, po spriemerovaní na 1 zrealizovanú generálku. Ja osobne by som pokračoval v rekonštrukciách KT8D5, lebo aj v článku sa uvádza že nová električka stojí dnes 80 miliónov - to snáď niekto nechce z DPMK tvrdiť že toľko stojí nová električka na úrovni starej T3, snáď je to cena za supermodernú veľkokapacitnú článkovanú nízkopodlažnú električku.
Reakcia na: PTI #31895:
čo to znamená "skutočná cena"? Podľa vestníka boli postupne na každý voz uzatvárané zmluvy s cenami okolo 8-8,5 mil. (nutno podotknúť, že pri klesajúcej výbave, viď napr. plošiny pre vozíčkárov - najprv elektrické, potom mechanické, ku koncu už žiadne..)
Tých 5,84 existuje niekde na papieri? Či len tak "neoficiálne" medzi rečou to Pragoimex (alebo niekto iný) spomenul?

A ad 276mil. v článku - predpokladám, že sa jedná o "modernizáciu" T3, čo podľa rozsahu výbavy (nová skriňa, výzbroj, podvozky atď.) nie je najmenší problém urobiť (efektívne!) za 11,5, aj viac (či sa to tak aj udeje, nekomentujem)
Reakcia na: tom142 #31897:
Hodil som ich na svoju stránku: http://3701.webovastranka.cz/image/index
Reakcia na: Miro #31896:
Nie. Ak presiahnes tieto hodnoty nemusis oznacovat listok. ? ? ?
Reakcia na: I2i50 #31894:
ja som hladal tie fotky
Toto ma pobavilo (citujem z časti "Cestovné lístky tohto webu):

Živé zviera (max. veľkosť a hmotnosť):
tvar kvádra: 45 × 55 × 100 cm
tvar valca: v=200 × d=30 cm
tvar tabule: 10 × 100 × 150 cm
50 kg

To sú akože maximálne rozmery prepravovaného zvieraťa?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.