Len je otazka ci tym reprodukovanim je myslene to, ze vodic ma v kabine pustene radio na plne pecke, alebo to, ze hudba je reprodukovana napr. vlakovym rozhlasom. A myslim, ze ten sadzobnik by sa mal skor vztahovat na to 2..
A načo sú tieto poplatky? Kazdy kto ma elektriku ma platit koncesionarske.Vodic doma elektriku ma takze urcite koncesionarske plati.Ludia co idu v buse maju elektriku tiez.Aj oni platia.Tak potom naco to platit este raz?Potom kazdy cestujuci co ma empetrojku na usiach a pocuva ju tak ze pocuje polka busu tak by tiez mal zaplatit nie?
Ale tak co uz? Traktorova kluka ako sa hovori ? .Zijeme v buzeranstkom svete/state a ako vidno nic s tym nenarobime budeme si musiet zvyknut.
Pan "Baltazar" neplanujete sa preorientovat na normalneho a slusneho ? Aby ste boli taky spolocensky typ.Dalo by sa s Vami aj dohodnut urobit niejake kompromisi a tak .
Alebo naozaj ostanete zariti buzerant a date odstranit potrebne zrkadla z busov? ?
bus - 160 SKK ročne, ale iné dopr. prostriedky až 4000 SKK ročne. Aspoň mohli zaradiť trolejbus do spoločnej kategórie s autobusmi, veď tomu rádiu je jedno, či má tá krabica na 4 kolesách hore paličky alebo nie. ?
V nadväznosti na Zákon o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom č. 618/2003 Z. z., (autorský zákon - ďalej len AZ) v znení noviel a Oprávnenie SOZA na výkon kolektívnej správy práv k hudobným dielam vydané Ministerstvom kultúry SR pod č. 1/2004 vydáva SOZA s platnosťou od 1.1.2007 tento aktualizovaný a doplnený Sadzobník autorských odmien za používanie hudobných diel:
Kam sa zaradiť v sadzobníku ?
Nasledujúci zoznam uvádza rôzne možnosti použitia hudobných diel a ich zaradenie v rámci Sadzobníka SOZA.
Predvádzanie hudobných diel prostredníctvom technických zariadení a verejným vykonávaním
V tomto sadzobníku nájdete:
uvadzam tu len vynatok, tykajuci sa dopravnych prostriedkov, specialne autobusov
Hudba na počúvanie (bez tanca) reprodukovaná technickým zariadením (okrem hudobných automatov)
Zvukový prijímač alebo prehrávač:
* v pohostinskom a občerstvovacom zariadení, napr. v kaviarni, reštaurácii, bare
* v spoločenskom alebo ubytovacom priestore ubytovacieho ( napr. hotel, motel, penzión) alebo zdravotníckeho zariadenia s ubytovaním
Zvukovo – obrazový prijímač alebo prehrávač:
* v pohostinskom a občerstvovacom zariadení, napr. v kaviarni, reštaurácii, bare
* v spoločenskom alebo ubytovacom priestore ubytovacieho ( napr. hotel, motel, penzión) alebo zdravotníckeho zariadenia s ubytovaním
Veľkoplošná obrazovka v exteriéri alebo interiéri
Hudba reprodukovaná:
* vo výťahu, na toaletách
* na športovom štadióne
* v rekreačnej prevádzke alebo areáli, napr. plaváreň, kúpalisko, klzisko, atď.
* v obchode, obchodnom dome
* na čerpacej stanici pohonných hmôt
* v múzeách, galériách, výstavách
* pri stánku alebo stole ambulantného predaja
* na burzách, trhoviskách
A TOTO JE NAMI HLADANY BOD: * v dopravných prostriedkoch, napr. autobus, taxi, vlak, lietadlo
* v prevádzke služieb, napr. kaderníctvo, kozmetika, saune, opravovne, požičovne, cestovné a stávkové kancelárie
* v čakárni, hale, na recepcii
* vo veľkokapacitných garážach a parkoviskách
* v prevádzke špeciálnych služieb, napr. erotický salón, peep-show
* v herniach
* pohyblivým reprodukovaným zariadením, napr. propagačné auto s reproduktormi
* telefónom z účastníckej telefónnej ústredne alebo ako platená hudobná audiotextová linka, atď.
* v mestskom alebo obecnom rozhlase
* v školskom rozhlase
* pri kolotočoch, strelnici, topogane, autodrome
"1. Čo je verejné podujatie?
Za verejné sa považuje akékoľvek podujatie, ktoré je prístupné verejnosti a ktorého účastníci nie sú spojení rodinnými, príbuzenskými vzťahmi. Medzi verejné podujatia patria napr. koncerty, diskotéky, plesy, módne prehliadky, krsty cédečiek, kníh, športové podujatia, firemné večierky, a pod. Z hľadiska autorského práva sú to teda všetky podujatia s hudbou, ktoré nie sú výlučne určené pre okruh rodiny, príbuzných a priateľov. Hudba predvádzaná na súkromných podujatiach - ako sú napr. svadby, oslavy narodenín a pod. sa za verejné podujatie nepovažuje a SOZA za ňu nevyberá autorské honoráre."
takze tedom a vsetky vozidla, co prisli standardne z radiom, su podla teba nesposobile? Pocuvanie radia nesmie byt na silnejsiej urovni ako su zvuky vydavane dopravcom. Inac mozu byt zapojene a funkcne. Inac potom podla vasich teorii by kazdy spolujazdec v aute mal platit koncesionarske
Triafas vedla kamarat s tymi radiami.. Ano, pokial je vodic oddeleny od zbytku vozidla, potom je to ok, tym padom sa aj autobus moze dodat s radiom. Ak vsak medzi vodicom a ostatnymi priestormi nie je dostatocna zabrana, co sa zvuku tyka, potom musis ako majitel takehoto vozidla platit okrem koncesii aj poplatky SOZAe za verejnu produkciu.
No.. vies.. Asi viem, preco nechceli schvalit to zvysenie platov. Pretoze trojpercentne zvysenie je vysmech a nie zvysenie, ked inflacia je 3,5 percenta .. To radsej v taky cas nechcem nic.
Ja som síce zásadne proti balkanizácii vozidiel, ale za balkanizáciu NEMOŽNO pokladať napríklad montáž prídavných spätných zrkadiel, pokiaľ nie je v rozpore s TN. A keby sa vodiči nestarali, tak podmienkach takej inštitúcie ako je DPMK (alebo aj DPB) by nevyšlo do ulíc 95% vozového parku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dimi